عمومی

ماریانا یا همان تنگ کننده واژن چیست؟

مثبت زندگی: گیاه ماریانا از گیاهان مفید و پرخاصیت برای زنان است که از مشهورترین خواص گیاه ماریانا، تنگ کردن واژن است. تنگ کردن واژن سبب لذت بردن بیشتر زوجین در رابطه جنسی می‌شود. امروزه ثابت شده است از مهمترین علل طلاق پس از چندین سال زندگی مشترک، مشکلات زناشویی است.

از گیاه ماریانا امروزه در قرص و محلول‌های مناسب برای تنگ کردن واژن استفاده می‌شود. در لیست زیر برخی از بهترین خواص ماریانا را می‌خوانید.

خواص گیاه ماریانا برای زنان چیست؟

گیاه ماریانا علاوه بر تنگ کردن واژن خواص دیگری نیز دارد که در زیر به بخشی از آن اشاره می‌کنیم.

  • سفت کننده ماهیچه واژن
  • افزایش لذت جنسی در حین رابطه
  • رفع عفونت واژن
  • متعادل نمودن ترشحات واژن
  • کاهش بی اختیاری ادرار
  • درمان خارش و بوی بد واژن

سفت کننده ماهیچه واژن و افزایش لذت جنسی

همانطور که بیان شد، این گیاه با تنگ کنندگی واژن سبب افزایش اصطکاک در حین رابطه جنسی می‌شود. همین علت سبب افزایش لذت جنسی و حس خوشایند میان زوجین می‌شود.

رفع عفونت واژن و تعادل بخشیدن به ترشحات

از علل ایجاد بوی بد، رشد باکتری در نواحی واژن است. این گیاه با تنظیم ترشح واژن سبب درمان بوی بد و درمان عفونت واژن می‌شود.

بالا بردن میل جنسی

به سبب افزایش لذت جنسی در رابطه، روجین تمایل بیشتری به برقراری رابطه با یکدیگر دارند. همین امر سبب بالا بردن میل جنسی می‌شود.

روش‌های مصرف گیاه ماریانا

ماریانا را به ۳ روش می‌توان برای تنگ کردن واژن استفاده کرد. در این بخش توضیحات کاملی ارائه میدهیم.

روش اول:

برای بهره بردن از خواص این گیاه ، ابتدا ۱ پیمانه از آن را با ۸ پیمانه آب مخلوط کنید. سپس مخلوط حاصل را به مدت ۱۲ دقیقه بجوشانید. جوشانده حاصل را پس از سرد شدن، ۲ بار از صافی ریز رد کنید. پس از اطمینان از عدم وجود ناخالصی، جوشانده را در لگن بریزید و ۱۵ دقیقه داخل لگن بنشینید.

روش دوم:

این نوشته را از دست ندهید  روش‌های سم زدایی نیکوتین سیگار و قلیان در بدن

مقداری از جوشانده سرد شده را با استفاده از سرنگ به داخل واژن تزریق کنید. به این عمل شستشو واژن از طریق دوش واژینال می‌گویند.

روش سوم :

مقداری از پودر گیاه ماریانا را از عطاری تهیه نمایید. با مقداری آب مخلوط کنید تا به شکل خمیر در بیاید. دقت کنید آب مصرفی ولرم باشد. پس از به خمیر در آمدن، مخلوط حاصل را به صورت شیاف شب‌ها در مهبل قرار دهید.

توجه داشته باشید این گیاه بدین صورت است که اثر خود را به صورت آنی می‌گذارد. بنابراین با روش‌های بالا می‌توانید به خواسته خود به سرعت دست یابید. ۲ هفته پس از اولین استفاده از گیاه ماریانا دوباره این عمل را تکرار کنید ولی با نصف ماده مورد نظر؛ مثلا در صورت استفاده از یک پیمانه از گیاه و ۸ لیوان آب ، هر دو ماده را نصف کرده و استفاده کنید. هر دو هفته این مقدار را نصف کنید. پس از ۳ ماه دیگر نمی‌خواهد استفاده کنید و این گیاه تاثیر خود را تا ۱ سال آینده خواهد داشت.

عوارض گیاه ماریانا چیست؟

توجه داشته باشید که این گیاه طی مطالعات انجام شده عوارضی ندارد. اما باید توجه داشت که خواص تنگ کنندگی ماریانا دائمی نیست. همچنین هیچ گیاه و دارویی بدون عوارض نیست. بنابراین از مصرف بی رویه و ناآگاهانه خودداری کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا