شیرینی و دسر

معرفی ۱۰ نوشیدنی کوکتل آسیایی خوشمزه مناسب مهمانی‌ها

مثبت زندگی: از میان نوشیدنی‌هایی که براحتی می‌توانید آنها را در خانه تهیه کنید کوکتل‌ها هستند، کوکتل‌ها از ترکیب چند آبمیوه تهیه می‌شوند و دو نوع‌اند: کوکتل‌های الکلی و کوکتل‌های غیرالکلی که به این نوع موکتل نیز می‌گویند. در واقع نوشیدنی‌هایی که در کافی شاپ‌ها و یا در فروشگاه‌ها وجود دارند همگی موکتل هستند. ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با ۱۰ نوشیدنی کوکتل آسیایی که معروف هستند آشنا کنیم.

نوشیدنی مارگاریتا انبه

نوشیدنی مارگاریتا انبه

نوشیدنی مارگاریتا انبه یک نوشیدنی کوکتل آسیایی است که مواد اصلی آن انبه است. در واقع این نوشیدنی از سه مواد ساده انبه یا آب انبه، برش‌های لیمو برای طعم دادن و تزئین (به صورت برش‌های گرد گرد) و مقداری آب تشکیل می‌شود. کافی است این مواد را در مخلوط کن با هم مخلوط کنید و در نهایت برای سرو کردن داخل لیوان‌های یخ بریزید و از مهمان‌هایتان پذیرایی کنید.

نوشیدنی لوتوس قرمز

نوشیدنی لوتوس قرمز

لوتوس یک میوه شیرین با ارزش غذایی بالا در چین است که حاوی پروتئین، ویتامین و عناصر مغذی دیگر است و خاصیت ضد سرطانی دارد. این میوه عطر تندی دارد و قرمز رنگ است که باید پوست کنده شود و مثل انگور داخلش دانه دارد. برای تهیه این نوشیدنی کوکتل آسیایی می‌توانید دانه‌های لوتوس را با آب و شکر مخلوط کنید و همراه یخ سرو نمایید.

۴- نوشیدنی کوکتل انبه ادویه‌دار

نوشیدنی کوکتل انبه ادویه‌دار

این کوکتل ادویه‌دار از تکه‌های انبه، آب انبه، نکتار آگاوه، فلفل تند (به مقدار خیلی کم) تهیه می‌شود. برای تهیه این نوشیدنی کافی است مواد را با هم ترکیب کنید. مزه این نوشیدنی تند و شیرین می‌شود.

این نوشته را از دست ندهید  طرز تهیه تیرامیسو؛ دسر محبوب ایتالیایی

نوشیدنی کوکتل سنگاپوری

نوشیدنی کوکتل سنگاپوری

این کوکتل در اوایل دهه ۱۹۰۰ در سنگاپور ابداع شد ولی از آن موقع تابه‌حال تغییرات زیادی پیدا کرده است. این نوشیدنی را می‌توانید با آبمیوه‌های مختلف مانند آبلیمو، آب گوجه فرنگی، آب آناناس تهیه کنید. طعم آن شیرین است و می‌توانید از آن با مهمان‌هایتان پذیرایی کنید.

نوشیدنی کوکتل آسیایی مای تای

نوشیدنی کوکتل آسیایی مای تای

این نوشیدنی از ترکیب رام سفید، آبلیمو، آب پرتقال و نوعی شیرین کننده مثل عسل یا شکر تهیه می‌شود. برای تزئین می‌توانید از برگ‌های نعناع و لیموهای برش زده استفاده کنید. یکی از نوشیدنی‌هایی است که براحتی می‌توانید در خانه آن را تهیه کنید و از مهمان‌هایتان پذیرایی کنید.

نوشیدنی کوکتل یخ زده چی چی 

نوشیدنی کوکتل یخ زده چی چی

این نوشیدنی از آناناس و نارگیل تهیه می‌شود و یک نوشیدنی کوکتل آسیایی منجمد شبیه پیناکولادا است. می‌توانید از مهمان‌هایتان به جای یک نوشیدنی معمولی با این نوشیدنی بسیار شیک و در عین حال بسیار خوشمزه پذیرایی کنید. برای تزئین می‌توانید از تکه‌های آناناس و تمشک استفاده کنید.

نوشیدنی کوکتل دریای آبی

نوشیدنی کوکتل دریای آبی

این نوشیدنی از آب گازدار (سودا) و لوسی تهیه می‌شود و از نظر ظاهری شبیه دریا است و بسیار زیباست. برای تزئین می‌توانید لیمو را به صورت گرد گرد و نازک برش بزنید و روی این نوشیدنی بگذارید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا