ترفند

روش‌های سوزاندن کارت عابربانک

مثبت زندگی: در این مطلب می‌خواهیم به آموزش روش‌های سوزاندن کارت عابر بانک بپردازیم. دلایل مختلفی هستند که ممکن است یک شخص بخواهد اقدام به سوزاندن کارت عابر بانک خود بکند. از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل این کار، گم شدن و یا دزدیده شدن کارت عابر بانک است. اگر شما هم دچار این مشکل شده‌اید و یا می‌خواهید بدانید در صورت بروز این اتفاقات چطور می‌توانید جلوی سوء استفاده از کارت بانکی خود را بگیرید، این مطلب را مطالعه فرمایید.

روش‌های سوزاندن کارت عابر بانک

۱. مراجعه به شعب

همانطور که گفتیم دلایل مختلفی از جمله کم شدن و یا سرقت کارت عابر بانک می‌توانند باعث شوند تا یک شخص بخواهد کارت خود را مسدود کند و یا به بیانی دیگر آن را بسوزاند! اولین روشی که در پیش روی شما قرار دارد آن است که به یکی از شعب بانک خود بروید و با ارائه مدارک شناسایی خود و ارائه اطلاعات حساب و کارت، آن را مسدود کنید. توجه داشته باشید که با سوزاندن کارت بانکی، آن کارت دیگر کارایی نخوهد داشت و شما می‌توانید یک کارت جدید برای حساب خود دریافت کنید.

وب سایت بانک

راه دوم برای سوزاندن کارت عابر بانک این است که از طریق وب سایت بانک خود اقدام کنید! در این روش شما باید وارد وب سایت بانکی که در آن حساب دارید بشوید و با وارد کردن نام کاربری و رمز، به قسمت خدمات مشتریان بروید. در پنل خدمات مشتریان گزینه‌ای برای مسدود کردن کارت بانکی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن گزینه کارت بانکی خود را بسوزانید.

تلفن بانک

راه سومی که شما دارید تا بتوانید کارت عابر بانک خود را بسوزانید، استفاده از تلفن بانک است. شما با شماره تلفن بانک تماس می‌گیرید و با اپراتور صحبت خواهید کرد. اپراتور از شما اطلاعات شناسایی و همچنین اطلاعات حساب و کارت را می‌گیرد و پس از درخواست شما، کارت بانکی‌تان مسدود خواهد شد.

این نوشته را از دست ندهید  واتس‌اپ از قابلیت shops رونمایی می‌کند
اپلیکیشن

راه حل آخر برای سوزاندن کارت عابر بانک، استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی است. تقریبا همه بانک‌ها اپلیکیشن اختصاصی خود را دارند و شما اگر آن اپلیکیشن را بر روی موبایل داشته باشید می‌توانید به آن وارد شوید و کارت بانکی را بسوزانید. البته این امکان برای همه بانک‌ها در اپلیکیشن وجود ندارد و برای اطمینان از آن می‌بایست اپلیکیشن مربوط به بانک را بررسی کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا