آخرین نوشته هاترفند

آموزش باز کردن قفل آیفون با Voice Control

مثبت زندگی: Voice Control یکی از قابلیت های مهم دسترسی به iPhone است که با iOS 13 معرفی شده است. Voice Control به کاربران اجازه می دهد تا دستوراتی را برای راه اندازی برنامه های iPhone خود ، ویرایش متن ، تنظیم میزان صدا و حتی انجام حرکات از پیش ذخیره شده بیان کنند. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید روی iPhone خود با Voice Control انجام دهید ، از جمله باز کردن قفل دستگاه. ادامه مطلب را بخوانید تا نحوه استفاده از Voice Control برای باز کردن قفل iPhone یا iPad خود فقط با صدای خود را یاد بگیرید.

نحوه تنظیم Voice Control در iPhone

اگر تا به حال از Voice Control در iPhone خود استفاده نکرده‌اید، قبل از اینکه بتوانید قفل iPhone خود را پیکربندی کنید ، باید آن را تنظیم کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • به تنظیمات بروید و سپس روی Accessibility ضربه بزنید.
  • روی Voice Control ضربه بزنید و سپس Set up Voice Control را انتخاب کنید. iPhone شما فایل های لازم را دانلود می کند.
  • هنگامی که روی Continue ضربه می زنید ، Voice Control راه اندازی شده و آماده استفاده می شود.
قفل iPhone
قفل iPhone
قفل iPhone

نحوه باز کردن قفل آیفون با استفاده از دستورات صوتی

می‌توانید قفل iPhone خود را با استفاده از صدای خود با فرمان کنترل صوتی سفارشی باز کنید که یک حرکت خودکار را فعال می‌کند. راه اندازی آن بسیار آسان است و به شما امکان می‌دهد قفل iPhone خود را سریع باز کنید. ترفند این است که یک ژست سفارشی تنظیم کنید که روی صفحه نمایش در محل دقیق به عنوان رقم رمز عبور شما ضربه بزند.

در صورت داشتن رمز عبور طولانی ، ایجاد یک حرکت می تواند مشکل ساز باشد ، بنابراین توصیه می کنیم برای سادگی از رمز عبور چهار رقمی استفاده کنید. اگر رمز عبور فعلی شما طولانی تر است ، می توانید آن را به سرعت از طریق برنامه تنظیمات تغییر دهید. علاوه بر این ، باید مطمئن شوید که iPhone شما از iOS 13 یا بالاتر استفاده می کند.

این نوشته را از دست ندهید  ۱۸ اشتباه رایج در عضله سازی

در اینجا نحوه باز کردن قفل iPhone خود با فرمان صوتی سفارشی آمده است:

  • برنامه تنظیمات را اجرا کنید و سپس روی Accessibility ضربه بزنید.
  • روی Voice Control ضربه بزنید و Voice Control را با ضربه زدن روی دکمه ضامن فعال کنید. اکنون باید یک میکروفون آبی در نوار وضعیت در بالای صفحه مشاهده کنید که نشان می دهد Voice Control فعال است.
قفل iPhone
قفل iPhone
  • Customize Commands را انتخاب کنید و لیستی از دستورات صوتی از پیش تعریف شده موجود را مشاهده خواهید کرد. اکنون روی Create New Command ضربه بزنید.
  • در کادر متنی Phrase ، باید عبارتی را که برای باز کردن قفل iPhone خود استفاده می کنید وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که این عبارتی است که می توانید بگویید و از استفاده از دستورات عمومی مانند “Unlock iPhone” یا “Open phone” خودداری کنید زیرا آن ها می توانند خطرات امنیتی ایجاد کنند.
قفل iPhone
قفل iPhone
قفل iPhone

پس از تصمیم گیری در مورد عبارت ، روی Action ضربه بزنید و سپس Run Custom Gesture را انتخاب کنید.

صفحه New Gesture ظاهر می شود و اکنون باید روی محل دقیق صفحه که معمولاً اعداد رمز عبور شما در آن هستند ضربه بزنید. برای تنظیم حرکت ، روی قسمت های صحیح صفحه به ترتیب صحیح رمز عبور خود ضربه بزنید. اگر رمز عبور شما “4580” است. شما می خواهید ابتدا در محلی که معمولاً هنگام وارد کردن رمز عبور خود “4” ظاهر می شود ضربه بزنید. همین کار را برای رقم های باقیمانده رمز عبور خود نیز تکرار کنید. ممکن است چند بار تلاش کنید تا ژست سفارشی را به درستی تنظیم کنید.

این نوشته را از دست ندهید  سردی بدن نشانه چیست؟
قفل iPhone
قفل iPhone
قفل iPhone
  • حتی می توانید یک حرکت تند به بالا را قبل از حرکات رقم رمز عبور اضافه کنید تا از کشیدن صفحه در هنگام باز کردن قفل صفحه جلوگیری کنید.
  • وقتی ژست سفارشی خود را ایجاد کردید ، روی Save ضربه بزنید و سپس به New Command برگردید و در نهایت روی Save ضربه بزنید.
  • اگر Face ID را فعال کرده باشید ، نمی توانید قفل iPhone خود را با استفاده از فرمان صوتی باز کنید ، زیرا قبل از اینکه حتی بتوانید فرمان صوتی را بیان کنید ، قفل iPhone شما باز می شود. توصیه می شود که پس از تنظیم موفقیت آمیز فرمان صوتی سفارشی ، Face ID را غیرفعال کنید.

پس از انجام این کار ، می توانید قفل iPhone خود را به راحتی با بیان یک عبارت کوتاه باز کنید.

آیا باز کردن قفل iPhone با استفاده از فرمان صوتی ایمن است؟

در حالی که قفل کردن آیفون خود با استفاده از فرمان صوتی امکان پذیر است ، قطعاً خطری امنیتی را به همراه دارد. هر کسی می تواند از عبارت مخفی شما برای باز کردن قفل iPhone و دسترسی به داده های شما استفاده کند. و افراد غریبه با گوش دادن به آن می توانند به راحتی دریابند که این عبارت چیست.

اگر تصمیم دارید قفل iPhone خود را با استفاده از فرمان صوتی باز کنید ، توصیه می کنیم قبل از بیان عبارت “مخفی” خود ، مراقب محیط اطراف خود باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 9 =

دکمه بازگشت به بالا