آخرین نوشته هامد و لباس

شلوار جین سفید، ۹ مدل پیشنهادی برای تابستان امسال

مثبت زندگی: شلوار جین سفید یکی از بهترین مدل‌های شلوار برای تابستان است، اما به دلیل روشن بودن رنگش ممکن است شما را چاق‌تر از چیزی که هستید نشان دهد. به همین بهانه ۹ مدل شلوار جین سفید تابستانی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

شلوار جین سفید از بالا گشاد با لبه‌های ریشه دار

این شلوار مناسب کسانی است که پاهای چاقی دارند و بهتر است با صندل‌های تخت تابستانی ست کنید و باید قد شلوار کمی بالاتر از قوزک پاهای تان باشد.

پاچه گشاد

این مدل هم به دلیل گشاد بودن پاچه‌ها از زانو به پایین بیشتر مناسب کسانی است که در قسمت ران‌های شان اضافه وزن دارند. همچنین  به دلیل دارا بودن پاچه های گشاد برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است. این مدل باید بلند باشد و آن را با کفش‌های تابستانی لژدار ست کنید.

شلوار جین سفید فیت بدن

این مدل شلوار بیشتر مناسب کسانی است که پاهای باریکی دارند و بهتر است قد این شلوار هم کمی بالاتر از قوزک پای تان باشد. این مدل را میتوانید با کفش های پاشنه بلند ست کنید.

جین سفید فاق بلند

این مدل در قسمت باسن کمی گشاد است و بیشتر برای کسانی است که در این قسمت چاق هستند. همچنین به دلیل دوختی که دارد بسیار راحت بوده و برای کار کردن در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است. بهتر است این شلوار را با کفش‌های اسپرت ست کنید.

شلوار جین سفید فاق کوتاه چسب

این مدل مخصوص دختر خانم‌های نوجوان است که اندام‌های متناسبی دارند. بهتر است آن را با کفش‌های کتانی و آل استار ست کنید.

جین سفید کوتاه ( برمودا )

این مدل شلوارجین سفید بیشتر برای میهمانی ها و دور همی های دوستانه در فصل تابستان و یا برای قدم زدن در کنار دریا مناسب است.

این نوشته را از دست ندهید  شوره سر؛ نشانه‌ای از یک بیماری عصبی

شلوار جین سفید اسپرت

اگر شما مادر چند فرزند هستید و در دوران میان سالی هستید، این مدل شلوارجین سفید یکی از بهترین پیشنهادها برای شما است.این مدل شلوارجین را هم باید با کفش های اسپرت مناسب سن تان ست کنید.

شلوار جین سفید کلاسیک

این مدل تقریبا برای تمامی سنین مناسب است و تنها نکته مهم آن این است که کسانی باید این شلوار را انتخاب کنند که هیچ اضافه وزنی در قسمت پاهایشان نداشته باشند.

شلوار جین سفید کاغذی

شلوارکاغذی سفید یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم تابستان است. این مدل را با یک صندل ساده تابستانی و یک بلوز نخی خنک ست کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا