ترمهزیبایی به سبک مریم رهنما

آموزش میکاپ فانتزی با طراحی مریم رهنما

ترمه عنوان برنامه سه‌شنبه‌های مثبت زندگی است. در این برنامه به بحث زیبایی و مد و لباس می‌پردازیم و سه‌شنبه هر هفته پیشنهادات ویژه‌ای برای شما خواهیم داشت. ترمه را ملیحه رئیسی اجرا می‌کند.

مثبت زندگی: ترمه عنوان برنامه سه‌شنبه‌های مثبت زندگی است. در این برنامه به بحث زیبایی و مد و لباس می‌پردازیم و سه‌شنبه هر هفته پیشنهادات ویژه‌ای برای شما خواهیم داشت. ترمه را ملیحه رئیسی اجرا می‌کند.

مریم رهنما با اجرای مهرناز مهرآرا یک میکاپ فانتزی را به شما آموزش می‌دهد و کارشناس این هفته مثبت زندگی است. «مثبت زندگی» هر روز هفته با موضوعات متنوع در اختیار مخاطبینش قرار می‌گیرد. این برنامه قصد دارد تا راه و روش زندگی بهتر را به شما بیاموزد و قدمی در راه اصلاح سبک زندگی مخاطبانش بردارد.

برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی «مثبت زندگی» صفحه اینستاگرام ما به آدرس @mosbatezendegit را دنبال کرده و آخرین پست مربوط به این قسمت برنامه را لایک کنید تا شانس برنده شدن یک مودم پرسرعت را داشته باشید. ما معتقدیم سلامت و زیبایی حق شماست. بودن شما در کنارمان بهترین حمایت برای ادامه راهی است که با شما و برای شما آغاز نموده‌ایم.


این نوشته را از دست ندهید  آموزش آرایش رزگلد توسط مریم رهنما
منبع
مثبت زندگی
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

دکمه بازگشت به بالا