بدانیم

اعلام نحوه ثبت‌ نام الکترونیکی برای تامین اقلام حفاظت فردی

مثبت زندگی: اطلاعیه لزوم ثبت‌نام کلیه سازمان‌ها، ارگان‌ها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک‌های پزشکی برای صدور حواله اقلام مذکور در سامانه ttac.ir اعلام شد.

مهندس محمد مهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک‌های پزشکی) جهت صدور حواله اقلام مذکور ملزم به ثبت اطلاعات سازمان و واحد خود در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی هستند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به شرح زیر است:

قابل توجه کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک‌های پزشکی)

نظر به اهمیت شفاف سازی نحوه توزیع و مصرف اقلام حفاظتی و لزوم تامین این اقلام برای کلیه متقاضیان غیردانشگاهی از قبیل موسسات درمانی، دستگاه‌های دولتی، ارگان‌ها، نهادها، کارخانجات تولیدی و… ؛ بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، متقاضیان مذکور از روز شنبه 1399/01/30 ملزم به ثبت اطلاعات درخواست خود بصورت الکترونیکی در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی به آدرس https://statisticsreports.ttac.ir/PublicDashboard هستند.

یادآور می‌شود هرگونه درخواست حواله اقلام حفاظتی از تاریخ 1399/02/02 صرفاً به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود و هرگونه درخواست کتبی غیر قابل رسیدگی است.

متقاضیان می‌توانند جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات خود می‌توانند با پشتیبان سامانه با شماره تلفن 09050491093 تماس حاصل نمایند.

این نوشته را از دست ندهید  خواص شگفت‌انگیز زرده تخم‌ مرغ
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 20 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا