اعلام نحوه ثبت‌ نام الکترونیکی برای تامین اقلام حفاظت فردی

0
110

مثبت زندگی: اطلاعیه لزوم ثبت‌نام کلیه سازمان‌ها، ارگان‌ها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک‌های پزشکی برای صدور حواله اقلام مذکور در سامانه ttac.ir اعلام شد.

مهندس محمد مهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک‌های پزشکی) جهت صدور حواله اقلام مذکور ملزم به ثبت اطلاعات سازمان و واحد خود در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی هستند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به شرح زیر است:

قابل توجه کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک‌های پزشکی)

نظر به اهمیت شفاف سازی نحوه توزیع و مصرف اقلام حفاظتی و لزوم تامین این اقلام برای کلیه متقاضیان غیردانشگاهی از قبیل موسسات درمانی، دستگاه‌های دولتی، ارگان‌ها، نهادها، کارخانجات تولیدی و… ؛ بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، متقاضیان مذکور از روز شنبه ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ملزم به ثبت اطلاعات درخواست خود بصورت الکترونیکی در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی به آدرس https://statisticsreports.ttac.ir/PublicDashboard هستند.

یادآور می‌شود هرگونه درخواست حواله اقلام حفاظتی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ صرفاً به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود و هرگونه درخواست کتبی غیر قابل رسیدگی است.

متقاضیان می‌توانند جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات خود می‌توانند با پشتیبان سامانه با شماره تلفن ۰۹۰۵۰۴۹۱۰۹۳ تماس حاصل نمایند.

بیشتر ببینید
این غذاها قاتل میل جنسی هستند

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

1 × دو =