بدانیم

اعلام نحوه ثبت‌ نام الکترونیکی برای تامین اقلام حفاظت فردی

مثبت زندگی: اطلاعیه لزوم ثبت‌نام کلیه سازمان‌ها، ارگان‌ها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک‌های پزشکی برای صدور حواله اقلام مذکور در سامانه ttac.ir اعلام شد.

مهندس محمد مهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک‌های پزشکی) جهت صدور حواله اقلام مذکور ملزم به ثبت اطلاعات سازمان و واحد خود در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی هستند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به شرح زیر است:

قابل توجه کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک‌های پزشکی)

نظر به اهمیت شفاف سازی نحوه توزیع و مصرف اقلام حفاظتی و لزوم تامین این اقلام برای کلیه متقاضیان غیردانشگاهی از قبیل موسسات درمانی، دستگاه‌های دولتی، ارگان‌ها، نهادها، کارخانجات تولیدی و… ؛ بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، متقاضیان مذکور از روز شنبه 1399/01/30 ملزم به ثبت اطلاعات درخواست خود بصورت الکترونیکی در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی به آدرس https://statisticsreports.ttac.ir/PublicDashboard هستند.

یادآور می‌شود هرگونه درخواست حواله اقلام حفاظتی از تاریخ 1399/02/02 صرفاً به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود و هرگونه درخواست کتبی غیر قابل رسیدگی است.

متقاضیان می‌توانند جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات خود می‌توانند با پشتیبان سامانه با شماره تلفن 09050491093 تماس حاصل نمایند.

این نوشته را از دست ندهید  ازدواج دختر بدون اجازه پدر و افزایش مهریه بعد از ازدواج ممکن است؟
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا