تغذیهتناسب اندام

رژیم لاغری با سیب‌زمینی؛ با سیب‌زمینی مانکن شوید!

مثبت زندگی: رژیم لاغری با سیب زمینی؟! تعجب نکنید! درباره رژیم سیب زمینی چه می‌دانید؟ شاید از نظر بسیاری از شما سیب زمینی یک ماده چاق کننده باشد اما بهتر است بدانید که ترکیب جادویی این ماده در کنار مواد غذایی دیگر می‌تواند شما را لاغر کند. اگر این ماده غذایی به صورت آب پز یا کبابی استفاده شود، می‌تواند به عنوان یک چربی سوز قوی عمل کند.

اصلا بگذارید این گونه بگوییم که سیب زمینی، پوست سیب زمینی و حتی آب سیب زمینی پر از ویتامین و خاصیت است؛ مصرف سیب زمینی پخته در رژیم‌های غذایی متنوع می‌تواند وزن شما را کنترل کند. می‌پرسید چگونه؟ همراه ما باشید. همه چیز دستتان می‌آید.

رژیم لاغری با سیب زمینی

نسخه لاغری با سیب زمینی؟! البته حتما شما هم می‌دانید که منظور سیب زمینی سرخ کرده، چیپس و دیگر هله هوله‌ها نیست. قطعا این مواد غذایی چاق کننده هستند؛ پس باید از خوردن آن‌ها پرهیز شود. همه ما می‌دانیم که چاقی نتیجه عادت‌های ناسالم غذایی، کم تحرکی یا بیماری‌های خاص است. همین چربی‌های مزاحم باعث ناباروری، سرطان و بیماری قلبی می‌شوند.

اینکه شما از سیب زمینی چگونه استفاده می‌کنید، در رژیم لاغری بسیار تأثیر گذار است؛ بنابراین، اگر قصد لاغر شدن با خوردن سیب زمینی را دارید، رژیم لاغری سیب زمینی و ماست را امتحان کنید.

همانطور که می‌دانید، سیب زمینی و ماست هر دو از مواد غذایی کم کالری هستند، لبنیات و از جمله ماست و کشک پروتئین و کلسیم فراوان دارند، پروتئین با چربی‌های اضافی بدن مبارزه می‌کند و باعث ساخت عضلات و ماهیچه‌ها می‌شود.

مواد لازم برای تهیه ماست و سیب زمینی رژیمی

این نسخه خانگی را برای لاغری امتحان کنید؛ مخلوط ماست و سیب زمینی تازه و پخته شده:

این نوشته را از دست ندهید  ۵ سوالی که باید قبل از خرید قرص لاغری جوابشان را بدانید

2 عدد سیب زمینی، ۱ قاشق نمک، مقدار کمی ماست کم چرب.

طرز تهیه سیب زمینی رژیمی با ماست 

سیب زمینی‌های آب پز یا پخته‌شده را له کنید و به آن مقداری ماست کم چرب، نمک یا سبزیجات معطر اضافه کنید و مواد را هم بزنید. این ترکیب مغذی را به مدت دو ماه مصرف کنید. البته اگر از این رژیم غذایی استفاده می‌کنید، دقت کنید که سیب زمینی آب پز را به صورت تازه مصرف کنید و آن را در یخچال به مدت طولانی نگه ندارید تا خاصیت خود را از دست ندهد.

خواص سیب زمینی

در بسیاری از رژیم های دنیا از سیب زمینی به عنوان یک ماده غذایی سالم استفاده می‌کنند البته نوع سرخ کرده آن با نمک فراوان برای بدن مضر است؛ پس به شما توصیه می‌کنیم که از سیب زمینی پخته و آب پز به عنوان یک ماده غذایی سالم استفاده کنید.

سیب زمینی شکم سیر کن

بله درست شنیدید، سیب زمینی یک ماده شکم سیرکن است که اگر به صورت صحیح در رژیم غذایی شما استفاده شود، می‌تواند احساس سیری ایجاد کند؛ مثلا یک کاسه بزرگ سالاد سیب زمینی همراه با سبزیجات باعث می‌شود تا یک سبد غذایی کامل و سالم داشته باشید.

ماده غذایی عضله ساز برای تناسب اندام ورزشکاران

یک عضله ساز طبیعی برای ورزشکاران به نام سیب زمینی! بهتر است بدانید که بدنسازان برای افزایش حجم عضلات خود از کربوهیدرات استفاده می‌کنند، سیب زمینی آب پز می‌تواند پروتئین و کربوهیدرات بدن ورزشکاران را تأمین کند.

این ماده مغذی بدون چربی با انواع مختلف ویتامین هایی که دارد، باعث افزایش حجم توده عضلات می‎شود. اگر در حال عضله سازی هستید، از سیب زمینی که سرشار از آنتی اکسیدان طبیعی و ویتامین C‌ است، استفاده کنید.

این نوشته را از دست ندهید  رژیم پالئو؛ لاغری به سبک عصر حجر

نظر شما درباره این رژیم غذایی چیست؟ اصلا ترکیب ماست و سیب زمینی را به همراه سبزیجات تازه مثل شوید و … دوست دارید؟ اگر قصد لاغر شدن دارید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این ترکیب مغذی را تهیه و امتحان کنید، نظرات خوشمزه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =

دکمه بازگشت به بالا