آخرین نوشته هامیل جنسی

علائمی که نشان می‌دهد برای رابطه جنسی آماده نیستید

مثبت زندگی: مطالعات نشان داده که بسياري از اشخاص، به این خاطر خویشتن داری را از دست می‌دهند که نمی‌توانند در برابر فشار روانی تقاضا برای رابطه جنسی از سوی مقابل پایداری کنند و با جدیت و صراحت نه بگویند.

بدن شما نه می‌گوید

اگر وقتی به ارتباط جنسی فکر می‌کنید, بترسید یا لرزه بگیرید و استرس داشته باشید بدن شما آماده نیست.همچنین امکان دارد احساس تهوع یا خفگی داشته باشید.

بهترین زمان را پیدا کنید

روابط جنسی مثل هر کار دیگری در احتیاج به برقراری رابطه و گفتگو دارد اشکالی ندارد که هر دوی شما هم زمان میل جنسی نداشته باشید. نکته مهم اینجاست که باید با هم صادقانه رفتار نموده و به میزان کافی به هم اعتماد داشته باشید که همسرتان فکر نکند از عمد قصد اذیت کردن او را دارید.

می توانید کاری را پیشنهاد دهید که شاید ظاهرا خيلي جنسی بنظر نیاید ولی بتواند کمک خيلي زيادي به شما بکند. به عنوان مثال در خصوص زمان هایی از روز صحبت کنید که روابط جنسی جذابیت بسیار یا کمتری برایتان دارد و زمانی را پیشنهاد دهید که احساس و حال بهتری برای ارتباط داشته باشید.

مهم این است که خلاقیت به خرج داده و با هم راهکاری برای این مسئله پیدا کنید.

چیزهایی که سبب تحریکتان می شود را پیدا کنید

در مورد این که چه چیزهایی سبب برانگیخته شدن شما می شود فکر کنید. چنانچه میل به رابطه جنسی با شریکتان ندارید از خودتان سوال کنید برای اینکه حسش را پیدا کنید به چه چیزهایی احتیاج دارید؟ روی چیزهایی که شریکتان بدرستی انجام نمی دهد تمرکز نکنید زیرا مسلما میل شما را خاموش می کند به محض اینکه متوجه شوید چه چیزهایی تحریکتان می کند می‌توانید این اطلاعات را به شریکتان بدهید تا متوجه شود برای پیشنوازی و حاضر شدن شما چه کاری باید انجام دهد.

این نوشته را از دست ندهید  دانلود سریال «خسوف» قسمت ۳

به عنوان مثال به او بگویید چه حرف‌هایی سبب برانگیخته شدن شما می‌شود یا احتمالا حرکتی خاص شما را برای رابطه آماده می‌کند مانند بوسیدن، در آغوش کشیدن و…

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 6 =

دکمه بازگشت به بالا