آخرین نوشته هانرم افزار

۶ ابزار اینستاگرام برای انتشار پست و استوری‌های با کیفیت‌تر

مثبت زندگی: اینستاگرام محدودیت‌هایی را برای کاربران خود در زمینه استفاده از این برنامه اعمال می‌کند. به همین دلیل برای دور زدن مزاحمت‌هایی مانند دانلود انبوه عکس‌ها و فیلم‌های شخصی یا برنامه‌هایی برای بازنشر عکس‌ها و فیلم‌ها، باید به برنامه‌های شخص ثالث مراجعه کنید. در همین راستا، ابزارهای دیگری را امتحان کنید که حباب اینستاگرام را می‌شکند تا شما را برجسته‌تر کند. آیا می‌خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را رشد دهید و در شبکه اجتماعی به موفقیت برسید؟ ما در این مطلب ۶ ابزار اینستاگرام قدرتمند برای انجام این کار را به شما معرفی کنیم که البته این ابزارها رایگان هستند.

۱. Splitagram (وب)

این یک روند محبوب در بین کاربران اینستاگرام است. شما عکس کامل را بارگذاری نمی‌کنید، در عوض، آن را به مربع‌های کوچکتر تقسیم می‌کنید و همه آنها را بارگذاری می‌کنید. برای اینکه کسی به تصویر کامل نگاه کند، باید به پروفایل شما مراجعه کند تا به فید کامل که باعث ایجاد کلاژ خارج از شبکه می‌شود، نگاه کند. این یک روش هوشمندانه برای جلب افراد برای بازدید از صفحه پروفایل شما است.

Splitagram ایجاد چنین کلاژهایی را آسان می‌کند. برنامه وب کاملاً روی گوشی کار می‌کند. تصویری را از گالری تلفن خود بارگذاری کنید و Splitagram آن را به طور خودکار به سه ستون تقسیم می‌کند و در صورت لزوم احتمالاً چند ردیف دارد. پیش نمایشی از تصویر نهایی را مشاهده خواهید کرد.

سپس، دستورالعمل‌های روی صفحه Splitagram را دنبال کنید تا ترتیب درستی برای بارگذاری آنها بدست آورید. مرحله به مرحله پیش بروید و هر تصویر را طبق دستورالعمل در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. ساده و یکی از بهترین برنامه‌های وب رایگان برای شکستن محدودیت‌های اینستاگرام است.

این نوشته را از دست ندهید  بارداری و ویروس کرونا: آنچه باید بدانید

۲. Koel (وب)

اگر یک توییت عالی دیدید که می‌خواهید آن را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، کافی است فقط یک عکس از صفحه بگیرید. طراحی توییتر در اینستاگرام عجیب به نظر می‌رسد، شما باید آن توئیت را کمی تغییر دهید. کوئل این کار را برای شما انجام می‌دهد.

برای انجام این کا، توییت را در Koel کپی کنید و منتظر بمانید تا دانلود شود. سپس می‌توانید نمایش Twitter را بین حالت پیش فرض، کم نور و خاموش تغییر دهید. همچنین می‌توانید پاسخ، لایک‌ها و تعداد بازتوییت‌ها را نشان داده یا پنهان کنید یا حتی رنگ متفاوتی برای هر سه ارائه دهید. و در آخر، می‌توانید یک رنگ زمینه (جامد یا شیب دار) به آن اضافه کنید تا مناسب اینستاگرام باشد.

هنگامی که تصویر را به دلخواه خود سفارشی کردید، آن را دانلود کرده و سپس در اینستاگرام بارگذاری کنید. به نظر می‌رسد بسیار بهتر از عکس صفحه عادی توییتر است.

۳. Vurku (وب) و Downloader For Instagram (کروم)

اینستاگرام برای دانلود و ذخیره تمام عکس‌های خود، با ارسال ایمیل برای شما با تمام داده‌ها، گزینه‌ای آسان دارد. اما اگر می‌خواهید تصاویر و فیلم‌های سایر کاربران یا هشتگ‌ها را دانلود کنید، گزینه‌های آسان‌تر Vurku و Downloader برای اینستاگرام هستند.

از این دو، Downloader for Instagram ابزار بهتری است، اما فقط به عنوان افزونه Chrome در دسکتاپ در دسترس است. پس از نصب آن، هنگامی که ماوس را روی هر عکس قرار می‌دهید، یک دکمه دانلود مشاهده خواهید کرد. برای گزینه‌های بارگیری انبوه عکس‌ها و فیلم‌ها از حساب کاربری، می‌توانید روی نماد افزونه کلیک کنید.

Vurku یک برنامه وب مشابه است که هم با کاربران و هم با هشتگ‌ها کار می‌کند. برای استفاده از آن باید ثبت نام کنید و نسخه رایگان محدودیت‌های کمی دارد: 50 پست در هر جستجو ، سه جستجو در روز و پنج دانلود در روز. هم چنین تمام تصاویر دانلود شده را علامت گذاری می‌کند. نسخه ارتقا یافته همه این محدودیت‌ها را برطرف می‌کند و گزینه بهتری نسبت به Downloader برای Instagram برای افراد حرفه‌ای است. این ابزار امکان ذخیره خروجی به فرمت اکسل و هم چنین امکان ذخیره کردن همه کپشن‌ها و هشتگ‌ها را برایتان فراهم می‌کند.

این نوشته را از دست ندهید  نشانه‌های کمبود پروتئین در بدن

دانلود : Downloader Instagram برای Chrome (رایگان)

۴. Insta Tools (اندروید)

کاربران اینستاگرام چند وظیفه دارند که معمولاً باید انجام دهند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید استوری‌ها یا فیلم‌ها را دانلود کنید، هشتگ‌هایی را که باعث محبوبیت پست می‌شوند، کپشن‌ها در سبک‌های مختلف فونت و غیره را دریافت کنید. Insta Tools ابزار انجام این کار است.

  • ذخیره تصویر پروفایل به صورت HD (حساب‌های عمومی و خصوصی)
  • ذخیره چندین عکس، فیلم، داستان و عکس برجسته
  • بدون ویژگی برش با گزینه‌های تاری، پر کردن تصویر پس زمینه و چرخش.
  • هوش مصنوعی هشتگ عکس را توصیه می‌کند
  • استخراج متن از هر تصویری
  • زیرنویس‌ها را به فونت‌های سفارشی تبدیل کنید
  • کپشن‌های آماده برای الهام گرفتن
  • استفاده از بیشتر ویژگی‌ها بدون نیاز به ورود به سیستم

این برنامه رایگان است و حتی آگهی‌های تبلیغاتی آزار دهنده هم ندارد. همچنین هنگام جستجو در اینستاگرام به عنوان گزینه “Share To” نشان داده می‌شود، بنابراین استفاده از آن در هر پستی آسان است.

دانلود : Insta Tools برای Android (رایگان)

۵. StoryScroll (ویندوز, MacOS)

شما نمی‌توانید لینک‌ها را در اینستاگرام ارسال کنید، مگر اینکه یک حساب تأیید شده با 10،000 نفر فالوور داشته باشید. بنابراین چگونه صفحات وب و سایر مطالب خود را تبلیغ می کنید؟ StoryScroll یک روش هوشمندانه برای استفاده از استوری های اینستاگرام برای نمایش فیلم های پیمایش خودکار است.

برای استفاده از این برنامه، نرم افزار را دانلود و نصب کنید و سپس یک URL را در آن قرار دهید. روی “Make Videos” کلیک کنید و منتظر StoryScroll باشید تا چندین فیلم از آن لینک تولید کند که شامل ویدیوهایی برای استوری ها و پست های عادی است ، اما مدتی طول می کشد. پس از آماده شدن ، داده ها را به تلفن خود منتقل کرده و در Instagram به اشتراک بگذارید.

این نوشته را از دست ندهید  دانلود سریال «گیسو» قسمت ۱

نسخه رایگان این برنامه به شما امکان اضافه کردن متن یا تغییر علامت علامت را نمی دهد ، اما در صورت نیاز می توانید با پرداخت مبالغ درون برنامه ای، این امکانات را اضافه و استفاده کنید.

دانلود: StoryScroll برای Windows | macOS (رایگان)

۶. 1stagram (وب)

اگر قصد ایجاد یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام را دارید ، از بهترین ها در مورد نحوه تأثیرگذاری با اولین پست خود بیاموزید. 1stagram یک برنامه کوچک سرگرم کننده برای یافتن اولین پست از هر کاربر در شبکه اجتماعی است. اگر تا به حال فکر کرده اید که کریستینو رونالدو یا هر کس دیگری که اولین باری که در اینستاگرام فعالیت داشتند، چه چیزی ارسال کردند ، کافی است برای این کار فقط نام کاربری مورد نظر خود را تایپ کنید و 1stagram آن را برای شما پیدا خواهد کرد.

این برنامه هم چنین شامل یک سابقه جدول زمانی بصری از اینستاگرام است. از راه اندازی آن در سال 2010 تا راه اندازی Instagram Reels در سال 2020 ، همه نکات برجسته سفر را پیدا خواهید کرد.

خلاق باشید، فالوور نخرید و از ابزار اینستاگرام استفاده کنید

تعداد زیادی از افراد در اینترنت هستند که به شما روش های افزایش تعداد فالوورهای خود را با پرداخت هزینه کمی به شما معرفی می کنند. این یک کلاهبرداری کوتاه مدت است ، این ربات ها و حساب های جعلی معمولاً توسط اینستاگرام شکار و حذف می‌شوند.

در عوض ، ابزارهایی مانند ۶ ابزار اینستاگرام ذکر شده در این مقاله به شما کمک می‌کنند تا اکوسیستم اینستاگرام را بهتر بشناسید و فضای خود را در آن حک کنید. اگر می‌خواهید مورد توجه واقع شوید، در این مورد خلاق باشید. هیچ میانبری برای این کار وجود ندارد.

این نوشته را از دست ندهید  نحوه دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا