مد و لباس

۵ ایده متفاوت برای استفاده از کت و شلوار طوسی مردانه

مثبت زندگی: یکی از آیتم‌های موجود در کمد لباس تمام آقایان، کت و شلوار مشکی است. اما باید بدانید که پس از رنگ مشکی، مناسب‌ترین رنگ کت و شلوار که بسیار شیک و در عین حال بسیار انعطاف پذیر است، کت و شلوار طوسی است. کت و شلوار طوسی مردانه، حالتی کلاسیک و معاصر دارد و استایل شما را به حد چشمگیری جذاب می‌کند. محبوبیت این رنگ کت و شلوار در بین مردان جوان در حال افزایش است. در ادامه این مقاله با ۵ روش جذاب برای ست کردن کت و شلوار طوسی مردانه آشنا خواهید شد.

از رنگ سفید استفاده کنید

کت و شلوار طوسی کمرنگ با پیراهن سفید

در فصول گرم سال، کت و شلوار طوسی روشن، بیشتر از کت و شلوار مشکی و آبی نفتی مناسب خواهد بود؛ خصوصا زمانی که از جنس و بافت‌های سبکی مثل پنبه باشد. اگر واقعا می‌خواهید استایلتان تم آرام و ریلکسی داشته باشد، کت و شلوار طوسی رنگتان را با یک تی شرت سفید و کفش‌های سفید (ترجیحا کتونی سفید) بپوشید.

شاید فکر کنید که دیگر زمان پوشیدن کت و شلوار با کتونی به پایان رسیده است! اما باید بگوییم که اصلا هم اینطور نیست. اما باید کتونی مناسبی را انتخاب کنید. برای انتخاب آیتم زیر کت نیز به سراغ پیراهن‌های ترندی فیت و چسبان و بدون یقه بروید تا استایلی راحت و جذاب داشته باشید.

رنگ‌های ملایم را امتحان کنید

کت و شلوار طوسی با پیراهن صورتی

استفاده از ترکیب پیراهن سفید و کراوات مشکی هیچوقت استایل نامناسبی خلق نخواهد کرد. اما انتخاب رنگ‌های ملایم‌تر و قرار دادن آنها در کنار رنگ‌های خنثی، به همراه یک کت طوسی، تضاد جذابی ایجاد کرده و ظاهر کلی شما را روشن‌تر نشان خواهد داد.

این نوشته را از دست ندهید  روش صحیح حمام کردن ؛ نکات کلیدی و اشتباهاتی که باید از آنها پرهیز کنید

تی شرت‌های رنگ تیره می‌توانند توجه را از کت و شلوار طوسی دور کرده و به خود جلب کنند. پس تنها به سراغ رنگ‌های روشن بروید؛ استفاده از یک تی شرت آبی کمرنگ و کراوات آبی نفتی برای عروسی‌های تابستان، یا یک مهمانی رسمی بسیار مناسب است.

از ترکیب رنگ تیره‌تر استفاده کنید

کت و شلوار طوسی تیره با پیراهن سفید

طوسی ذغالی نسبت به دیگر رنگ‌های ترکیب طوسی، رنگ محافظه کارانه به حساب می‌آید. این رنگ کت و شلوار با یک جفت کفش آکسفورد مشکی ساده استایل جذابی را خلق خواهد کرد. همچنین استفاده از کفش‌های زرشکی یا شرابی تیره، می‌تواند استایلتان را رنگین‌تر نشان دهد. برای انتخاب یک آیتم مناسب برای زیر کت نیز می‌توانید یک پیراهن سفید ساده جذاب انتخاب کنید.

مشکی را فراموش نکنید

کت و شلوار طوسی تیره با پلیور یقه اسکی مشکی

پیراهن‌های دکمه دار مشکی، گزینه بسیار جذابی هستند؛ اما بسیاری از آقایان حتی یک عدد از آنها را هم در کمد لباسشان نگه نمی‌دارند چراکه ترکیب این پیراهن‌ها با کت و شلوار مشکی یا آبی نفتی به هیچ عنوان جالب نمی‌شود. اما ترکیب این پیراهن‌ها با کت و شلوار طوسی ترکیب فوق العاده‌ای را خلق خواهد کرد. برای اینکه استایلتان را کمی خاص‌تر کنید، به جای استفاده از پیراهن مردانه می‌توانید از پلیورهای یقه اسکی استفاده کنید.

از رنگ‌های مختلف نهراسید

کت و شلوار طوسی با پیراهن صورتی و شال گردن زرشکی

رنگ طوسی مثل یک بوم نقاشی طبیعی می‌ماند که می‌توانید بر روی آن، از رنگ‌های جسورانه تر هم استفاده کنید؛ رنگ‌هایی مثل سرخ تیره، سبز، بنفش، و صورتی واقعا در ترکیب با رنگ طوسی بی نظیر خواهند بود.

اگر قصد دارید از کراوات یا شال گردن نیز استفاده کنید، پیراهنی که رنگ مکمل کت و شلوارتان است را با یک کراوات یا شال کمی تیره‌تر ترکیب کنید. برای مثال می‌توانید یک شال گردن صورتی پررنگ و یک پیراهن صورتی کمرنگ را با کت و شلوار طوسی خود ترکیب کنید.

این نوشته را از دست ندهید  با دارچین به جنگ دیابت بروید
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا