زنان

۱۰ نشانه که می‌گوید شما یک زن آلفا هستید

مثبت زندگی: کمتر چیزی به حیرت‌انگیزی و شگرفی زنان آلفا وجود دارد. تصویر موقر یک زن آلفا از خود و روش‌های مهربانانه اما راسخ‌اش چیز قدرتمندانه‌ای است که می‌توان در او به تماشا نشست. درحالی که دیگران ممکن است در زندگی کمبود شجاعت و مدیریت داشته باشند، زن آلفا دقیقا می‌داند چه می‌خواهد، و کیست، و به هیچ وجه به خاطر آن ابراز ندامت نمی‌کند.

آیا نمی‌دانید یک زن آلفا هستید یا نه؟ به خواندن این مقاله ادامه دهید و ۱۰ نشانه‌ای را بیابید که به شما نشان خواهند آیا آن زن قدرتمندی هستید که همه عاشقش هستند.

همیشه در مرکز توجهات هستید

چه بخواهید چه نخواهید، همیشه در مرکز توجهات هستید. اعتماد به نفس‌تان توجه همه‌ی کسانی را که با آن‌ها در تماس هستید به خود جلب می‌کند. سر کار ممکن است همه برای راهنمایی گرفتن درباره‌ی چگونگی انجام یک پروژه به شما مراجعه کنند یا از شما بخواهند که نقش رهبری تکالیف گروهی را به عهده بگیرید.

در گردهمایی‌های اجتماعی، ممکن است تنها کسی باشید که داستان‌های سرگرم کننده را با دیگران به اشتراک می‌گذارد و همه را شدیدا به خنده وا می‌دارد. زنان آلفا قاپ همه را می‌دزدند و دیگران را با انرژی، وقار، و قدرت اجتماعی‌شان تسخیر می‌کنند.

هدفمند زندگی می‌کنید

حتی یک روز نیست که ندانید دقیقا چه می‌خواهید. شما هدفمند زندگی‌ می‌کنید و برای تمام حوزه‌های زندگی‌تان هدف‌های روشنی تعیین می‌کنید. هدف‌های فیزیکی، روانی و معنوی که شما برای خودتان مقرر می‌کنید چیزی فراتر از آنچه هستند که می‌خواهید به انجام برسانید.

آن‌ها دستاوردهایی هستند که معرف شما هستند و بنابراین از جان برای آن‌ها مایه می‌گذارید. شما فارغ از شرایط یا رنج‌هایی که دستیابی به اهداف در پی دارد با پشتکار به تلاش‌تان ادامه می‌دهید. می‌دانید که فقط از طریق سخت کوشی است که می‌توانید همچنان همان زن قدرتمندی که هستید باقی بمانید. زنان آلفا این گونه هستند.

این نوشته را از دست ندهید  روش‌های خانگی برای برای چاق شدن صورت

از تنها بودن ترسی ندارید

پس بعد از ۵ سال نامزدی به هم زدی؟ هیچ عیبی ندارد. شخصیت شما که با روابط عاشقانه تعریف نمی‌شود. شما می‌دانید بدون وجود عشق در زندگی‌تان قادر به انجام چه کارهایی هستید یا نیستید. در واقع، گاهی وقتی تنها هستید خلاق‌تر عمل می‌کنید؛ بنابراین واقعا این جدا شدن نعمتی پنهان بوده است. حالا فرصت دارید تمام کتاب‌هایی را بخوانید که زیر تخت‌تان خاک می‌خوردند، یا با دوستان قدیمی دیدار کنید. و اما در مورد آن پسر؟ خب، نگرانی ندارد؛ زنان آلفا بلدند یکی دیگر پیدا کنند.

اهمیت تعادل را درک می‌کنید

می‌فهمید که در تمام جنبه‌های زندگی‌تان به تعادل نیاز دارید: فیزیکی، روانی و معنوی. شما برای بهتر کردن خودتان و سر کردن زندگی به بهترین شکل ممکن به سخت کوشی در هر یک از این حوزه‌ها نیاز دارید. شما اهمیت اعتقاد به چیزی برتر را برای احساس رضایتمندی کامل می‌دانید.

می‌فهمید آن چیزی را درو خواهید کرد که امروز می‌کارید. بنابراین، از بدن‌تان طوری مراقبت کنید که انگار یک معبد باستانی یا یکی از عجایب هفتگانه‌ی جهان است، که اگر صادق باشیم، واقعا هم اینچنین است. اخیرا، هرگز نمی‌توانید از پرداختن به رشد فکری خودتان دست بردارید. این دانش و خرد شما از زندگی است که آدم‌ها را علاقمند می‌کند اما از آن مهمتر این آن چیزی است که شما را برای مواجهه‌ی شجاعانه و جسورانه با زندگی تشویق می‌کند.

از تغییر استقبال می‌کنید

درحالی که اکثر آدم‌ها از تغییر هراس دارند، زن آلفای باشکوه درون‌تان از آن استقبال می‌کند. شما معتقد هستید که بدون تغییر هیچ رشدی رخ نمی‌دهد و بدون فداکاری هیچ تغییری اتفاق نمی‌افتد. برای شما فرصت رشد شخصی بیش از ترس فدا کردن آسودگی آنچه در حال حاضر می‌دانید ارزش دارد. این دقیقا همان جایی است که زیبایی زن آلفا در آن نهفته است؛ توانایی شما برای مواجهه با زندگی و استقبال از امکان تغییر! زنان آلفا عاشق تغییرند.

این نوشته را از دست ندهید  ۵ ماده غذایی برای جلوگیری از فیبروئید رحمی

می‌دانید چگونه عشق بورزید

درحالی که ممکن است اکثر آدم‌ها معتقد باشند که شما به عنوان یک زن آلفا بی‌نیاز و مستقل هستید و هیچ جایی برای عشق ورزیدن ندارید، اما نمی‌توانند از حقیقت هم خیلی فاصله بگیرند. آن‌ها در درک این که شما کاملا ارزش خودتان را می‌دانید و بنابراین به درستی از قلب‌تان محافظت می‌کنید تا زمانی که شخص مناسب را بیابید و عشق‌تان را ارزانی او کنید عاجز می‌مانند.

وقتی عاشق شوید، ضیافت عشق برای‌تان بی قید و شرط، وفادارانه و صادقانه است. برای شما، افسانه‌های دیزنی به نوعی اهانت به معنای حقیقی عشق است. درحالی که دیگران همه منتظر این هستند که کسی یکباره و از جان و دل عاشقشان شود، شما از این که قدم اول را بردارید و برای آنچه معتقد هستید به درستی از آن شما است، یعنی عشق حقیقی‌تان، هراسی ندارید.

خیلی زیاد مورد سوء تفاهم واقع می‌شوید

جامعه این نیاز همیشگی را دارد که شما را در یک قالب از پیش ساخته شده جای بدهد و کاملا صادقانه بگویم این در مورد شما جواب نمی‌دهد. شما درباره‌ی عقایدی که دارید احساس ندامت نمی‌کنید. درباره‌ی باورهای‌تان هیچ قید و بندی ندارید. به آنچیزی اعتقاد دارید که به آن اعتقاد دارید، و وقتی تصمیم‌تان را بگیرید دیگران کمترین کاری برای تغییر آن نمی‌توانند انجام دهند.

به خاطر تصویر قوی که از خود دارید و اعتماد به نفس قدرتمندتان، خیلی زیاد مورد سوء تفاهم واقع می‌شوید. جامعه نمی‌تواند بفهمد چطور برای یک زن امکان پذیر است که اینقدر جسور، اینقدر شجاع، اینقدر به طور کامل و بی‌نقص شگفت‌انگیز باشد. هرگز فکر نکنید که باید به خاطر دیدگاهی که دیگران نسبت به شما دارند تغییر کنید.

این نوشته را از دست ندهید  9 حقیقت درباره‌ خشونت فیزیکی مردان علیه زنان - قسمت اول

یک ریسک پذیر غیرقابل کنترل هستید

به گفته‌ی خردمندانه‌ی ویلیام شِد اعتقاد دارید که گفت: “یک کشتی در بندر در امان است، اما هدف از ساخت کشتی‌ها که این نیست.”

برای شما، زندگی بدون خطر معنی ندارد! آنچه دیگران بی‌پروایی می‌دانند شما به عنوان فرصتی برای جدا شدن از حریم آسایش‌تان و به منصه‌ی ظهور گذاشتن جرات‌تان به حساب می‌آورید. دست به این خطرها زدن در زندگی آن چیزی است که شما را به حرکت وا می‌دارد و بر تبدیل شدن به زنی که آرزو دارید باشید متمرکز می‌کند. شما هرگز سر سازگاری و کوتاه آمدن ندارید و همیشه پشتکار به خرج می‌دهید. خیلی ساده بگویم شما یک ریسک پذیر مادرزادی هستید.

می‌دانید که نمی‌دانید

خرد شما و پیگیری مستمرتان برای دانش به شما آموخته‌اند که همه چیز را نمی‌دانید. این همان چیزی است که شما را نجات می‌دهد و مانع مغرور شدن و خودشیفتگی‌تان می‌شود. همیشه این را در ذهن داشته باشید، با علم به این که همیشه برای کشف ناشناخته‌ها و آموختن از دیگران جا دارید. این برای حفظ تعادل در زندگی‌تان ضروری است. با گذر زمان یاد خواهید گرفت که کنار بروید و اجازه بدهید کس دیگری هم جلوه‌گر شود، با علم به این که کنار کشیدن از درخشش‌تان نخواهد کاست، بلکه این کار حتی آن را تقویت هم خواهد کرد.

هرگز تسلیم نمی‌شوید

این احتمالا یکی از حیرت‌انگیزترین ویژگی‌های شما است. این واقعیت را می‌دانید که تا زمانی که موفق به انجام کامل آنچه مقرر کرده‌ بودید و پیروزی کامل در این زمینه نشوید، هیچ چیز تمام شده نیست. این ویژگی‌ همان چیزی است که به شما اجازه می‌دهد موفق باشید و خودتان را از بقیه‌ی جامعه جدا کنید.

این نوشته را از دست ندهید  درمان زگیل تناسلی با لیزر

با هدف و عزم راسخ استقامت به خرج می‌دهید. این استقامت همان چیزی است که به شما آزادی جسور و شجاع بودن را می‌دهد. بالاخره می‌دانید کجا بوده‌اید، به کجا می‌روید، و اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، دقیقا می‌دانید قادر به انجام چه کاری هستید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا