آخرین نوشته هامنطقه آزاد

۱۰ محصول جذاب برای طرفداران سریال فرندز

مثبت زندگی: بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها جادویی‌اند. تأثیری که روی طیف وسیعی از آدم‌ها می‌گذارند، عجیب و گاهی باورنکردنی است. سریال فرندز یا دوستان هم همین حس‌وحال را دارد. اگر از طرفداران این مجموعه معروف باشید، حتما دوست دارید که نماد و نشانه‌ای از آن را برای خودتان بخرید. اگر هم دوست یا آشنایی فرندزی (منظورمان همان دوستدار فرندز است) دارید، برای خرید هدیه می‌توانید به سراغ یکی از محصولات مرتبط با این سریال بروید. حتما او را خوشحال خواهید کرد. در این مقاله تعدادی از محصولات مرتبط با سریال را برایتان معرفی می‌کنیم. ببینید که کدام‌یک را دوست دارید و برای خریدش دست‌به‌جیب می‌شوید.

۱. تی‌شرت‌های فرندزی

سریال فرندز

تی‌شرت‌هایی ساده با طرح و دیالوگی که یادآور ۶ دوستِ دوست‌داشتنی مجموعه‌اند، خرید خوبی خواهند بود. طرح‌های مختلفی از تی‌شرت‌های فرندز در دیجی‌کالا موجود است. همه‌چیز بستگی به سلیقه خودتان دارد. برای نمونه، این مورد را ببینید: روی این تی‌شرت نوشته شده: به دنیای واقعی خوش‌آمدی، ناجور است اما دوستش خواهی داشت.

اگر یادتان باشد، این دیالوگی است که شخصیت مونیکا به ریچل می‌گفت و بعد از شکستن کارت‌های اعتباری پدر ریچل، ورود او به دنیای مستقل‌شدن را تبریک می‌گفت. این تی‌شرت رنگ زیبایی دارد. جنسش از نخ است و طرح چاپی آن در شست‌وشو خراب و مخدوش نمی‌شود. البته یادتان باشد که اگر این محصول را خریدید، برای حفظ نوشته چاپی روی آن، بهتر است که همیشه ابتدا لباس را پشت‌ورو کنید و بعد با دست یا ماشین بشویید.


این تی‌شرت سایزبندی‌های مختلفی دارد و اگرچه محصولی مردانه است اما ابعاد و اندازه‌هایش برای خانم‌ها هم می‌تواند مناسب باشد. اگر هم خانم هستید و فکر می‌کنید که چنین تی‌شرتی برایتان بزرگ است، اصلا نگران نباشید، در بخش بعدی، پیشنهاد جذابی برایتان داریم.

این نوشته را از دست ندهید  دانلود سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو قسمت ۱۲

۲. تیشرت زنانه طرح فرندز 

سریال فرندز

گفتیم که برایتان پیشنهاد جذابی داریم. این تی‌شرت جذاب رنگ‌های دیگری مانند زرد روشن و شاداب هم دارد. روی آن تصویری کارتونی از شخصیت‌های سریال نقش بسته و جنس آن هم ۱۰۰درصد از پنبه است. این تی‌شرت خوش‌رنگ را هم باید با آب نه‌چندان گرم و داغ بشویید و در شست‌وشو، حواستان به پشت‌وروکردن لباس باشد.

یکی از بامزه‌ترین ارجاعات طرح روی تی‌شرت به سریال، عکس چاپی ریچل است. عکس ریچل مربوط به همان قسمتی است که لباس‌های تشویق تیم ورزشی دوران دبیرستان را به تن کرده بود و نمی‌گذاشت، جاشوآ مهمانی صوری‌شان را زود ترک کند. یادتان هست؟

۳. نیم ست زنانه سرهه مدل قاب عکس فرندز

سریال فرندز

اگر فرندز را دیده باشید، هروقت و هرزمان، چشمتان به ترکیب زرد و بنفش روشن و فانتزی بیافتد، یاد آپارتمان زیبای یکی از شخصیت‌ها (مونیکا و البته ریچل) خواهید افتاد. نیم‌ست سرهه بامزه و یادآور در همان آپارتمان دوست‌داشتنی است.این نیم‌ست زنانه که شامل یک‌جفت گوشواره و پلاک است، هدیه خوبی برای خودتان یا دوستان دوستدار دوستانتان خواهد بود. جنس این گوشواره از چوب و شیوه بستن آن هم سوزنی است.رنگ‌آمیزی پلاک و گوشواره‌ها با دست انجام شده و آویز پلاک هم جنسی از چرم مصنوعی دارد. دیدن این نیم‌ست باعث شد که خیلی زود، در ذهنتان آهنگ تیتراژ ابتدای مجموعه پخش شود (I’ll be there for you).

سریال فرندز

۴.ماگ طرح فرندز FRIENDS

سریال فرندز

ماگ از آن وسیله‌هایی است که هرتعدادی که داشته باشید، باز هم با دیدن طرح و رنگی جدید دوست دارید که دست‌به‌جیب شوید و خرید کنید. حالا اگر طرفدار سریال فرندز باشید و ماگی مشکی ببینید که روی آن نام بازیگران مجموعه با شکلک‌هایی مرتبط با شخصیتشان نوشته و کشیده شده، دیگر حتما قصد خرید به سرتان می‌زند.

این نوشته را از دست ندهید  علائم سردرد ناشی از کم آبی بدن؛ راه‌های پیشگیری و درمان آن

این ماگ زیبا نوشته‌های دیگری هم دارد که یادآور صحنه‌های بامزه و خاطره‌انگیز مجموعه است. برای مثال، اگر اهل فرندز باشید، حتما با کلمه معروف پیوِت (Pivot) آشنایی دارید. یادتان می‌آید؟ راس، ریچل و چندلر در هنگام بالابردن مبل به آپارتمان راس چه ماجرایی داشتند؟

۵. کیف دوشی طرح فرندز

یکی دیگر از محصولات جذاب فرندزی کیف دوشی است. این کیف دوشی اسپورت جنسی پارچه‌ای دارد، بندی حدود یک متر برایش دوخته شده و بخشی از ترانه تیتراژ ابتدایی روی آن قرار دارد. این کیف سبک و شیک می‌تواند یار و یاورتان در دانشگاه، خیابان و… باشد.

اگر این کیف را به‌شکل اینترنتی خریداری می‌کنید، حتما نگاهی به ابعاد و اندازه‌هایش داشته باشید تا وقتی که محصول به دستتان رسید از کوچکی یا بزرگی‌اش نسبت به آنچه در ذهن دارید، شوکه نشوید. ابعاد این کیف در حدود ۷ در ۲۴ در ۲۸ سانتی‌متر است.

۶.کاور زیزیپ طرح فرندز 

سریال فرندز

اگر گوشی اپل دارید، کاور زیزیپ با طرح فرندز می‌تواند روح فرندز را به موبایلتان بیاورد. این قاب شکیل و زیبا به رنگ مشکی است و جنسی از پلاستیک سخت دارد. روی آن هم با همان فونت و شمايل تیتراژ ابتدایی سریال، واژه فرندز (friends) نوشته شده است.

خریداران قبلی این قاب گوشی اپل از مقاومت و زیبایی آن رضایت داشته‌اند. البته شاید گزینه‌ای برای استفاده همیشه برای گوشی نباشد اما برای تنوع قاب زیبایی است و استانداردهای نسبی لازم را هم دارد.


۷. کوسن شمسه نگار طرح فرندز

سریال فرندز

کوسن فرندز هم گزینه جذابی است. نیست؟ این کوسن را طرفداران جویی و چندلر دوست خواهند داشت. داخل آن با الیاف ویسکوز پُر شده و قابلیت شست‌وشو هم دارد.

این نوشته را از دست ندهید  دانلود سریال «آقازاده» قسمت ۲۱

جنس روکش این کوسنِ مربعی از مخمل است. پشت آن پارچه‌ای ساده دارد و زیپ آن هم مخفی است. فکر می‌کنید که اگر به یک طرفدار فرندز یا به‌قول فرنگی‌ها فَن دوآتشه سریال، این کوسن را هدیه بدهید، چه احساسی خواهد داشت؟

۸. پیکسل‌های فرندزی

سریال فرندز

در میان محصولات فرندزی، پیکسل‌ها هم یادآور دیالوگ‌های شیرین و خاطره‌انگیز قسمت‌های مختلف سریال‌اند. دنیایی از پیکسل‌های متنوع سریال فرندز را می‌توانید تهیه کنید. برای نمونه، جملات جذاب و معروفی مانند موارد زیر روی پیکسل‌ها چاپ شده‌اند. دیگر انتخاب با شماست که کدام را می‌پسندید و انتخاب می‌کنید:

  • دیالوگ معروف راس به ریچل:‌ We were on a break
  • دیالوگ جویی به خواهر ریچل: I’m curvy and i like it
  • و…

۹. ماوس پد طرح فرندز 

سریال فرندز

ماوس پد فرزندز با طرحی مینیمال از چهره شش دوستِ سریال هم یکی دیگر از محصولات فرندزی است. این محصول ضدآب است و قابلیت شست‌وشو دارد. جنس ماوس پد فرندز از سیلیکون است و مشتریان قبلی‌اش از خرید آن رضایت داشته‌اند. جنس خوب، قیمت مناسب و طرح زیبا باعث شده که این ماوس پد از پرفروش‌های محصولات فرندزی دیجی‌کالا باشد. شما هم آن را می‌پسندید؟

۱۰.کیسه نان و سبزی مدل فرندز 

سریال فرندز

این مورد هم محصول به‌شدت کاربردی و جالبی است. کیسه نان و سبزی پارچه‌ای باعث می‌شود که پلاستیک کمتری مصرف کنیم و نقش کوچکی در حفاظت از محیط‌زیست داشته باشیم. البته به‌جز مواد غذایی می‌توانید وسایل دیگری هم داخل این کیسه با طرح زیبایی از فرندز قرار بدهید.

جنس این پارچه نرم و لطیف است و ابعادش هم در حدود ۲ در ۲۳ در ۳۳ سانتی‌متر است. در قسمت در آن هم بند و نخی وجود دارد که به‌کمکشان در کیسه بسته می‌شود.

این نوشته را از دست ندهید  سقز چیست؟ فواید و مضرات مصرف سقز

در آخر

به‌نظر می‌رسد که به عنوان یک دوستدار سریال فرندز از این محصولات خوشتان آمده است. این‌طور نیست؟ بعضی از کسانی که طرفدار فیلم یا سریالی خاص هستند، از خرید محصولات مرتبط با آن هم لذت می‌برند. اگر شما هم این‌طور هستید، بگویید که کدام محصول بیشتر نظرتان را جلب کرده است؟ شاید هم برای هدیه‌دادن به این محصولات فکر می‌کنید؛‌ کدام‌یک را انتخاب کرده‌اید؟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا