فیلم

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

مثبت زندگی: فیلم‌ها گاهی اوقات می‌توانند بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شوند که احساسات فراموش نشدنی‌ را بر قلب مخاطب برجای می‌گذارند و حتی بعضی‌ از آنها ما را به گریه می‌اندازند. در این لیست قصد داریم، ۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

1.Mrs. Soffel

ستاره‌های این فیلم Mel Gibson, Diane Keaton بوده و این فیلم آمریکایی ساخته‌ی سال 1984 می‌باشد. این فیلم بر اساس داستان زندگی Ed Biddle, Jack است که با کمک همسر نگهبان از زندان فرار می‌کنند. همسر نگهبان که همین خانم Soffel است عاشق Ed می‌شود و هر سه‌ی آن‌ها با هم فرار می‌کنند

2. Walk the line

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

این فیلم ساخته‌ی سال 2005، یک فیلم بیوگرافیک است که بر اساس زندگی Johny Cash ساخته‌شده، این فیلم از اوایل زندگی او تا به شهرت رسیدن و رابطه‌ی عاشقانه‌اش با June Carter را به تصویر می‌کشد و نامزد 5 اسکار شده و بیش از 186 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشته است.

3. It could happen to you

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

این فیلم که ساخته‌ی سال 1994 است و ستاره‌های آن Bridget, Nicolas Cage هستند یک فیلم دیگر است که بر اساس واقعیت ساخته‌شده. کیج یک افسر پلیس است که مهربان و سخاوتمند است؛ اما همسرش کاملاً متضاد اوست. چارلی فیلم که همان نیکلاس کیج است با گارسون خانمی آشنا می‌شود که در شرایط سختی بوده و بدهی دارد. چارلی به او قول می‌دهد که بلیط لاتاری‌اش را به او بدهد. او دست آخر 4 میلیون دلار برنده می‌شود و به قولش وفا می‌کند. آن‌ها سرانجام عاشق یکدیگر می‌شوند. این بر اساس داستان واقعی Robert Cunningham است که پیشنهاد داد به‌جای انعام بلیط لاتاری‌اش را تقسیم کند. او فهمید که 6 میلیون دلار برنده‌شده و به قولش وفا کرد؛ اما ادامه‌ی داستان که عشق و عاشقی است در داستان واقعی اتفاق نیفتاده و تخیلی است.

این نوشته را از دست ندهید  راه‌های جلوگیری از انتشار ویروس آنفلوآنزا

 4. Eat, Pray, Love

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

این فیلم بر اساس خاطرات نویسنده‌ای به نام Elizabeth Gilbert ساخته‌شده است. او در سن 32 سالگی متوجه می‌شود که از ازدواجش راضی نیست و طلاق می‌خواهد. پس از پایان طلاق، او تصمیم می‌گیرد که سال آینده را دور دنیا سفر کند. این فیلم رویدادهای واقعی زندگی این نویسنده را به تصویر می‌کشد.

 5. A beautiful mind

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

John Nash یک ریاضی- اقتصاددان نابغه بود. یک شب او به شامی با Alicia harde دعوت می‌شود و این دو عاشق یکدیگر می‌شوند. او از آلیشا خواستگاری می‌کند و با هم ازدواج می‌کنند. طی ماجرایی نش اعتراف می‌کنند که مبتلا به اسکیزوفرنی پارانوییدی است و این داستان درواقع همسرش آلیشا را نشان می‌دهد که چطور عشق و حمایت بی‌قید و شرطش را به پای او می‌ریزد.

6. The edge of love

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

این فیلم یک داستان واقعی از زندگی زنی با نام Vena Philips است که به عشق اولش Dylan Thomas برمی‌خورد. با این‌که دیلن ازدواج‌کرده و بچه هم دارد، عشق آن‌ها دوباره شعله‌ور شده و دوباره عاشق او می‌شود.

 7. Boys don’t cry

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

این فیلم سال 1999 و با بازی Chloe Sevigny, Hillary Swank راجع به مرد دوجنسه است که تلاش می‌کند خودش و عشق را در نبراسکا پیدا کند. او با Lana Tisdel که از جنسیت بیولوژیکی او آگاه نیست دوست شده و روابط عاطفی با او پیدا می‌کند. وقتی به زندان زنان می‌افتاد، گروهی به او تجاوز کرده و تا سر حد مرگ کتکش می‌زنند. این فیلم غم‌انگیز بر اساس زندگی Brandon Teena می‌باشد که در سال 1993 در طی یک جنایت به قتل رسید.

این نوشته را از دست ندهید  دانلود فیلم «تپلی و من»

8. The theory of everything

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

ستاره‌های این فیلم Eddie Redmayne وFelicity Jones هستند و این یک فیلم بیوگرافیک بوده که از زندگی استیون هاوکینگ ساخته شده. در دانشگاه کمبریج در سال ۱۹۶۳، استیون هاوکینگ که دانشجوی اختر-فیزیک شناسی بوده، رابطه‌ای را با Jane Wilde آغاز می‌کند. پس از آن استیون متوجه می‌شود که بیماری‌ دارد که عضلاتش را از کار می‌اندازد. به او حداکثر ۲ سال مهلت زندگی داده‌شده بود و دیگر در ادامهٔ زندگی‌اش نمی‌توانست نفس بکشد، حرف بزند و یا بدنش را تکان دهد. با این حال مغز او درگیر بیماری نخواهد شد. Jane  عشقش را به او ابراز کرد و گفت که حتی اگر شرایط بدتر هم بشود با او خواهد ماند.

9. The notebook

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

این فیلم یک فیلم عاشقانه، ساخته‌ی سال ۲۰۰۴ و برگرفته از رمانی به همین نام، نوشتهٔ Nicholas Sparks است. ستاره‌های این فیلم Ryan Gosling و Rachel McAdams هستند. این فیلم دربارهٔ دو جوان است که در دههٔ ۱۹۴۰ عاشق یکدیگر می‌شوند. این فیلم جایزه‌های بسیاری برده و توجه دنیا را به خود جلب کرده‌است. این داشتان عاشقانه بر اساس داستان واقعی مرد ۹۱ ساله‌ای به نام Jack Potter است که با خواندن دفتر خاطراتی که نوشته، به همسرش که از جنون رنج می‌برد کمک می‌کند.

 10.The Vow

۱۰ فیلم برتر که داستان واقعی دارند

The Vow یک فیلم عاشقانه‌ی آمریکایی است که ستاره‌های آن Rachel McAdams و Channing Tatum هستند. این فیلم راجع به یک یک زوج، یعنی Paige Collins و همسرش بوده که یک تصادف مرگبار باعث می‌شود که Paige به کما رفته و تمام حافظه‌اش را از دست بدهد. متاسفانه این یک داستان واقعی است. Krickitti carpenter در یک تصادف وحشتناک به یک کمای ۴ ماهه می‌رود و پس از  آن هیچ چیزی ار ۲ سال گذشته‌ی زندگی‌اش به خاطر نمی‌آورد. او حتی نمی‌توانست شوهرش را به یادبیاورد. آنها امیدشان را از دست ندادند و آرام آرام شروع به ساختن خاطرات جدیدی با یکدیگر کردند.

این نوشته را از دست ندهید  آرایش مجلسی شب، بایدها و نبایدهای زناشویی، تقویت الکتریکی عضلات، مرغ سوخاری و...
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا