بدانیم

۱۰ دلیل که چرا پیدا کردن عشق برای زنان باهوش دشوار است

مثبت زندگی: پیداکردن عشق برای همه آسان نیست. اگر شما یک خانم با قدرت تفکر بالا باشید، زمان سخت‌تری را برای پیدا کردن یک رابطه‌ رضایت‌بخش خواهید گذراند. در ادامه ۱۰ دلیل این‌که چرا پیدا کردن عشق برای زنان باهوش دشوارتر است را می‌خوانید.

۱. از تنها بودن نمی‌ترسند

زنان خردمند می‌دانند چه می‌خواهند و به کم‌تر از آن راضی نمی‌شوند. آنها اهمیت صداقت داشتن با خودشان را می‌دانند و متوجه هستند که فدا کردن خواسته‌هایشان در راه عشق برای یک «شخص اشتباه» سبب رنجش‌خاطر خواهد شد. آنها مجبور نیستند به خاطر ترس از تنها بودن عقب‌نشینی کنند، یا از برداشت‌های اجتماعی کسانی که نمی‌توانند درک کنند یک زن هم می‌تواند به تنهایی زندگی کند و شاد باشد، بترسند.

۲. می‌دانند چه می‌خواهند

همه‌ی زنان یک فهرست هم‌سنجی دارند. فهرست هم‌سنجی یک زن خردمند احتمالا یا طولانی‌تر یا خاص‌تر از فهرست کسانی است که هوش کمتری دارند. آنها خودشان را می‌شناسند و می‌دانند بودن در کنار چه کسی برایشان مقدور و بودن در کنار چه کسی برایشان غیرممکن است.

۳. برای تسهیل زندگی‌شان به شخص دیگری نیاز ندارند.

در گذشته تصویر غالب این بود که زنان باید مستقیم از خانه‌ی پدرشان به خانه‌ی شوهرشان بروند. اما در دنیای امروز زنان برای روی پای خود ایستادن دیگر نیازی به کمک شخصی دیگر ندارند؛ آنها می‌دانند ممکن است تنهایی را ترجیح بدهند. بنابراین دانستن این‌که نهایتا مجبور خواهند بود دورانی از زندگی‌شان را با کسی سهیم شوند، می‌تواند برای یک زن مستقل ناخوشایند باشد.

۴. تعهداتی دارند که برای‌شان مهم‌تر از ایجاد رابطه است.

فرصتهای شغلی، دوستی، خانواده، کارهای فوق برنامه، همه و همه کارهایی هستند که شاید به افراد فرصت کافی برای ورود به یک رابطه را ندهند، زیرا پیدا کردن فرد مناسب زمان می‌برد.

این نوشته را از دست ندهید  نکاتی درباره تمیز کردن پارکت لمینت

۵. کاملا آگاه هستند که یک رابطه ممکن است پایان بپذیرد و یادآوری گذشته ممکن است بر روی روابط بالقوه‌ی آنها در آینده تاثیر بگذارد.

آنها با زندگی کردن در لحظه، پرتکاپوتر و کاری‌تر هستند و نمی‌خواهند زمان‌شان را تلف‌کنند؛ زمان حقیقتا برای زنان خردمند یک دارایی ارزشمند است. آنها باید از تداوم رابطه در آینده و این‌که شخص مقابل‌شان هم در این رابطه مثل آنها فکر می‌کند، مطمئن باشند: ازدواج، بچه‌ها، مسائل مالی و غیره.

۶. می‌دانند “جذابیت” فقط برای شروع خوب است.

جاذبه‌ی فیزیکی جنبه‌ مهمی برای پیدا کردن عشق است، اما زنان خردمند متوجه ‌هستند که جذابیت زودگذر است و زمانی که پرده بیفتد ممکن است جذابیت هم تا حد زیادی تغییر کند. در زمان عاشق شدن هورمون‌های زنان نخستین قدم را برمی‌دارند اما زنان خردمند می‌دانند که این صمیمیت ایجاد شده (یا حفظ آن) میان دو طرف است که نشان می‌دهد یک رابطه تداوم خواهد داشت یا نه.

۷. می‌توانند محکم و استوار باشند.

یک زن باهوش از ایستادن و گفتن تفکراتش نمی‌هراسد. این قرصی است که بسیاری از مردم باید بخورند. شاید به این دلیل که نمی‌دانند چه‌طور باید رفتار بکنند یا شاید به این دلیل که احساس می‌کنند نمی‌توانند انتظارات دیگران را برآورده کنند؛ به هر روی این می‌تواند هم برای عاشقان احتمالی و هم برای دوستان ترس‌آور باشد.

۸. تغییر را می‌پذیرند.

آن‌ها وانمود نمی‌کنند که خودشان و شخص مقابل‌شان، بدون تغییر باقی خواهند ماند. می‌خواهند رشد کنند و اهدافی برای آینده‌ خود دارند. این اهداف تغییراتی را در آنها و نهایتا در آن‌چه می‌خواهند ایجاد خواهد کرد. آگاهی نسبت به این موضوع سبب می‌شود که تعهد به یک رابطه برای مدت زمان طولانی برای زنان دشوار باشد.

۹. به خوبی نسبت به کارهایی که در رابطه‌های امروز انجام می‌شود، واقف هستند و لزوما نه آنها را دوست ندارند و نه با آنها موافق هستند.

بودن در یک رابطه دیگر برای زنان ابزاری برای بقا نیست. چنان‌چه قبلا گفته ‌شد، رفتن از خانه‌ی پدر به خانه‌ی شوهر دیگر یک ضرورت نیست و امروز ما توانایی تنها زندگی کردن را داریم. بنابراین هدف از بودن در یک رابطه فقط داشتن “همراهی” است که عاشق‌اش هستید و می‌خواهید زندگی‌، علائق و آینده‌تان را با او سهیم شوید.

این نوشته را از دست ندهید  کدام سلبریتی‌ها افسردگی را شکست داده‌اند؟

۱۰. می‌دانند که نباید قلب‌شان را به هرکسی بسپارند.

این دلیل سرحد دلایل سخت‌تر بودن پیدا کردن عشق برای زنان خردمند است. تصمیم درباره‌ی این‌که آیا شخصی لیاقت قلب یک زن خردمند را دارد یا نه دشوار است و این مسئله‌ی کوچکی نیست. زنان خردمند مجبورند نکات منفی و مثبت را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که آیا دوست داشتن شخصی دیگر به مشکلاتی که در صورت نتیجه‌بخش نبودن رابطه ممکن است پیش بیاید، می‌ارزد؟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 9 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا