بدانیم

کارآفرینان آخر هفته‌ها چه می‌کنند؟

مثبت زندگی: شاید شما نیز مانند اکثر افراد ترجیح دهید آخر هفته‌ها را بخوابید یا جلوی کاناپه دراز بکشید و یک برنامه تلویزیونی معمولی ببینید تا وقتی که مجبور باشید برای یک مهمانی یا دور همی شبانه بلند شوید و آماده شوید. شاید این عادت بیشتر افراد باشد اما در مورد کارآفرینان اینطور نیست.

این افراد از زمان خود بیشتر استفاده می‌کنند، زیرا آنها می‌دانند اگر بخواهند موفق شوند، باید برای آن کاری انجام دهند. اگر شما هم می‌خواهید مانند این افراد موفق شوید، نحوه تعطیلات آخر هفته آنها را پی بگیرید.

صبح زود بیدار می‌شوند

کارآفرینان باهوش می‌دانند اگر کل آخر هفته را بخوابند، برنامه خواب آنها برای کل روزهای هفته به هم می‌ریزد. همچنین می‌دانند که بیشترین تولید و عملکرد در ساعات اولیه روز اتفاق می‌افتد. پس اگر برای آخر هفته خود کار داشته باشند ساعت  را صبح زود تنظیم می‌کنند تا بعد از انجام کار به دیگر تفریحات خود برسند

ورزش می‌کنند

کارآفرینان ترجیح می‌دهند آخر هفته‌ها ورزش کنند زیرا در روزهای کاری وقت کافی برای ورزش کردن ندارند بنابراین آخرهفته زمان مناسبی است تا ورزش‌های موردعلاقه خود را انجام دهند.

برای تاثیرگذاری بیشتر سعی کنید ورزش را همراه با خانواده انجام دهید. ورزش‌هایی چون دوچرخه سواری، پیاده‌روی، کوهنوردی و بازی‌های گروهی می‌تواند انگیزه و انرژی را برای روزهای کاری به شما ببخشد.

ارتباطات اجتماعی و شرکت در دورهمی‌ها

همه انسان‌ها به تعاملات اجتماعی نیاز دارند تا سبک زندگی مولد و سالمی داشته باشند و این موضوعی است که کارآفرینان موردتوجه قرار می‌دهند. در روزهایی که این افراد کار نمی‌کنند، زمان خود را به ارتباط با دوستان و خانواده می‌گذرانند یا فرصتی پیدا می‌کنند تا با افراد جدید آشنا شوند.

این نوشته را از دست ندهید  ۵ چیزی که از پول درآوردن در زندگی مهم‌ترند

کسانی که واقعا به دنبال موفقیت هستند، تماشای تئاتر یا نمایشگاه هنری را به عنوان هدر دادن زمان نمی‌بینند. آنها این موقعیت‌ها را فرصتی برای تعامل با افراد و پیشرفت خود می‌دانند. چراکه معمولا در اینگونه رویدادها افراد تاثیرگذاری وجود دارند که کارآفرینان دوست دارند با آنها آشنا شوند و از این آشنایی بهره ببرند.

روی پروژه‌ها کار می‌کنند

سکوت صبح‌های آخر هفته فرصت مناسبی است تا روی پروژه‌های کاری مهم خود کار کنید تا قبل از آنکه مشغولیت روزهای کاری انجام این پروژه‌ها را به تعویق بیندازد.

ببینید چطور می‌توانید پروژه را برونسپاری کنید بدین صورت بیشتر از آخر هفته خود لذت می‌برید. تعاملات شبکه‌های اجتماعی و سئو که در طول هفته کامل نشده، می‌تواند به افراد دیگر سپرده شود.

به دنبال علایق خود می‌روند

تمرین خلاقیت یکی از رازهای بزرگ مولد بودن و سبک زندگی موفق است. بسیاری از افراد زمانی برای فعالیت‌های خلاقانه چون نوشتن یک رمان یا بیوگرافی، شرکت در کلاس‌های هنری یا تعمیر ماشین قدیمی اختصاص نمی‌دهند. بهتر است یک سرگرمی سالم داشته باشید که به انگیزه و خلاقیت شما کمک کند و در طول روزهای کاری از آن در موفقیت‌های خود استفاده کنید.

اوقات فراغت چیز گرانبهایی برای افراد موفق است و اگر از آن به شیوه درست استفاده کنید، شما را به سمت توازن مناسب بین موفقیت و تفریح رهنمون می‌کند.

منبع
کاویاب
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا