مد و لباس

چگونه یک استایل جذاب سر تا پا سفید داشته باشیم؟

مثبت زندگی: وقتی نوبت به ایجاد استایلی شیک و چشمگیر می‌رسد، استایل‌های سر تا پا سفید گزینه فوق العاده‌ای محسوب می‌شوند. استایل سر تا پا سفید استایلی جسورانه و ساده است. به همین دلیل مناسب هر مراسمی، از رسمی گرفته تا مهمانی‌های معمولی است. لباس سفید برای هر فصلی مناسب است؛ این رنگ در تابستان سبک و در زمستان لوکس است. پس چرا خودتان را گرفتار لباس های مشکی کنید درحالیکه می توانید با رنگ سفید باشکوه تر شوید؟ به تنها چیزی که نیاز دارید کمی ایده و خلاقیت است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را خواهیم گفت.

استایل راحت با لباس های سفید

استایل سر تا پا سفید با لباس‌های راحتی

همان طور که گفتیم از استایل سر تا پا سفید می‌توان در موقعیت‌های متعددی استفاده کرد؛ از جمله مهمانی‌های غیررسمی. پس چه قصد خرید داشته باشید و چه بخواهید با دوستان‌تان به یک کافه بروید، استایل سر تا پا سفید گزینه خوبی محسوب می‌شود.

فقط باید لباس‌هایتان ساده باشد. برای این کار از لباس‌های ساده و شل استفاده کنید. پلیورهای گشاد، تیشرت راحتی، و شلوار دمپا گشاد با یک مانتو سفید گشاد برای این کار مناسب‌اند. کفش‌های ساده مثل کتونی‌های سفید و اکسسوری‌های مد روز تکمیل کننده استایل‌تان خواهند بود. نتیجه این کار، استایلی راحت خواهد بود که فوق العاده شیک است.

استایل رسمی با لباس سفید

استایل سر تا پا سفید رسمی

استایل سر تا پا سفید مناسب مهمانی‌های رسمی، مراسم شام یا هر مراسم دیگری از این دست است. ابتدا مطمئن شوید که دلتان می‌خواهد پیراهن زنانه بپوشید یا دو تکه، مثلا تاپ و دامن یا تاپ و شلوار. سپس در زمان خرید لباستان توجه کنید که پارچه و اندازه لباس مناسب، شیک و مجلسی باشد. وقتی لباس مورد نظر خود را پیدا کردید می‌توانید روی آن یک کت زنانه بپوشید تا آراسته‌تر و شیک‌تر به نظر برسید. در آخر هم کفش‌های پاشنه بلند بپوشید، جواهراتتان را بیندازید و با کیف کلاچ یا کیف کج کوچکی استایلتان را برای مهمانی کامل کنید.

استایل تابستانی زنانه سفید

استایل تابستانی سر تا پا سفید

رنگ سفید به دلیل سبکی و روشنی‌اش با فصل تابستان گره خورده است. به همین دلیل ماه‌های گرم سال زمانی عالی برای داشتن استایل سر تا پا سفید است. اگر این تابستان قصد دارید استایل سفید داشته باشید، می‌توانید از پیراهن‌های زنانه سفید استفاده کنید. برای تکمیل استایل‌تان هم از اکسسوری‌های سفید بهره ببرید. گزینه دیگر، ترکیب شلوارک و تاپ سفید است. از این لباس می‌توان در مراسم‌های غیررسمی یا گردش‌های شبانه استفاده کرد. شلوار سفید و تاپ سفید هم ترکیب ساده قشنگی ایجاد می‌کند.

استایل زنانه سفید زمستانی

استایل زمستانی سر تا پا سفید

این زمستان به جای انتخاب رنگ مشکی در لباس‌های خود به سراغ رنگ سفید بروید. روشنی رنگ سفید به لباس‌های زمستانی‌تان رنگ و لعاب تازه‌ای می‌دهد و اگر به خوبی ست شود، بسیار لوکس جلوه می‌کند. اما از آنجا که نیاز است در زمستان چندین لایه لباس بپوشید تا بدن خود را بیشتر بپوشانید، باید سعی کنید در انتخاب لباس مناسب سر تا پای خود، دقت بیشتری به خرج دهید.

این نوشته را از دست ندهید  با انتخاب لباس مناسب کمر خود را باریک‌تر از آنچه هست نشان دهید

نباید کاری کنید که شبیه یک گلوله برفی به نظر برسید! برای اینکه استایل‌تان شیک شود از تناژهای مختلف سفید استفاده کنید. این کار باعث می‌شود لباس‌هایتان بعد داشته باشد و بیش از حد رنگ و رو رفته جلوه نکند.

پیراهن سفید زنانه

پیراهن تمام سفید

یک پیراهن سفید از ملزوماتی است که باید در کمد لباس تان داشته باشید. این پیراهن نه تنها به درد عروسی تان می خورد، بلکه برای مراسم مختلفی قابل استفاده است. در زمان انتخاب پیراهن سفید باید نکاتی را در نظر بگیرید. چون خود لباس رنگی ندارد، المان‌های دیگر از جمله برش لباس، فرم کلی آن، تکه دوزی و سنگ دوزی‌های روی لباس باعث می‌شود لباس‌تان بی روح جلوه نکند. حتما از اکسسوری‌های مختلف استفاده کنید تا به استایل خود شور و هیجان بیشتری ببخشید.

دامن سفید زنانه

دامن تمام سفید

دامن سفید هم مثل پیراهن سفید، آیتم ضروری محسوب می‌شود. چه مدل دامن‌تان مدادی بوده، چه کمر تنگ و دامن کلوشی داشته و چه میدی یا ماکسی باشد، دامن سفید، دامنی شیک و بااستایل است؛ مخصوصا وقتی با آیتم‌های سفید دیگر ست شود. اگر می‌خواهید این دامن را در محل کار یا در یک مهمانی بپوشید، سعی کنید از مدل میدی یا مدادی استفاده کنید و آن را با یک بلوز یا تاپ یقه بلند سفید ست کنید. در آخر هم یک بلیزر سفید و کفش‌های پاشنه دار یا صندل‌های پاشنه بلند بپوشید.

شلوار سفید زنانه

شلوار سفید

با اینکه شلوار جین سفید همیشه گزینه‌ای عالی برای تابستان محسوب می‌شود، اما سایر انواع شلوار سفید هم عالی هستند. از شلوار دمپا گشاد و دامن شلواری سفید گرفته تا شلوار برمودای سفید، مدل‌های شیکی از شلوارهای مختلف در این رنگ وجود دارند. چه این شلوارها را در مراسم رسمی شب بپوشید و چه در مراسم و مهمانی غیررسمی روز، می‌توانید آنها را با یک تاپ هم رنگ ست کرده و استایلی چشمگیر و خیره کننده خلق کنید.

کت و شلوار سفید زنانه

کت و شلوار زنانه سفید

می‌توانید برای داشتن استایلی جسورانه و مد روز، کت و شلوار زنانه سفید بپوشید. کت و شلوار سفید اخیرا بسیار مورد استفاده مدل‌های استایل روزمره قرار می‌گیرد و ارزش امتحان کردن را دارد. تنها نیاز دارید مدل مناسب استایل‌تان و مراسمی که می خواهید در آن شرکت کنید را انتخاب کنید.

این نوشته را از دست ندهید  هفت نکته برای انتخاب لباس سفید زنانه

شاید بخواهید در یک مراسم کاری و رسمی کت و شلوار فیت تن و مجلسی بپوشید. یا بخواهید کت وشلوار گشاد و مردانه راه راه انتخاب کنید. هر مدلی که انتخاب کنید باید یادتان باشد کت و شلوارتان را با اعتماد به نفس تمام به تن کنید.

استایل رسمی با پیراهن گیپور زنانه

لباس‌های توری و گیپوری سفید

اگر به دنبال لباسی زنانه و شیک هستید که بیش از حد دخترانه نباشد، از یک لباس توری و گیپوری سفید استفاده کنید. تور و گیپور سفید واقعا بااستایل و مجلسی بوده و مناسب مراسم رسمی است. یا پیراهن زنانه و یا دامنی از این جنس‌ها انتخاب کنید. با اکسسوری‌های سفید استایل‌تان را تکمیل کنید یا اگر می‌خواهید ظاهرتان بیشتر جلوه داشته باشد، از یک آیتم متضاد مشکی استفاده کنید.

پیراهن های سفید طرح دار

لباس سفید طرح دار

چون لباستان سفید است بدین معنا نیست که نمی‌توانید با آن هیچ لباس رنگی دیگری بپوشید. برای اینکه کمی هم از رنگ‌ها در لباس خود استفاده کرده باشید، می‌توانید از پارچه طرح داری که زمینه سفید دارد بهره ببرید. مخصوصا گل‌های ریز و ساده طرح مناسبی خواهند بود؛ اما طرح‌های راه راه و شبیه به آن هم طرح‌های بدی نیستند. در آخر هم از اکسسوری‌های سفید مثل یک جفت کفش و یک کیف سفید استفاده کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا