ترفندمنطقه آزاد

چگونه پسورد اینستاگرام را تغییر دهم؟

مثبت زندگی: برای همه پیش آمده که در این گیر ودار و شلوغی‌های زندگی روزمره، رمزهایی را که برای شبکه‌های اجتماعی خود می‌گذاریم فراموش کنیم. اصلاً هم یادمان نیاید که چه رمزی برای اینستاگرام یا توییتر و … گذاشته‌ایم. البته همیشه هم رمز را فراموش نمی‌کنیم و گاهی برای حفظ امنیت صفحه اینستاگرام‌مان مجبور می‌شویم  پسورد یا همان رمزمان را تغییر دهیم. کاری که به دو دقیقه زمان نیاز دارد اما خیلی‌ها بلدش نیستند. همراه ما باشید تا در این مقاله مثبت زندگی شما را با تغییر رمز ایسنتاگرام به صورت تصویری آشنا کنیم.

گام نخست

ابتدا، برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی نماد آدمک که در سمت راست و پایین صفحه قرار دارد، ضربه بزنید.

سپس، در سمت راست بالای صفحه روی Menu (منو) بزنید و از منوی باز شده Settings را انتخاب کنید.

تغییر پسورد ایسنتاگرام

در این مرحله باید Privacy and security  را انتخاب کنید. در ادامه به قسمت Security بروید. در این قسمت گزینه‌­ای برای Password مشاهده خواهید کرد.

با انتخاب این گزینه صفحه جدید باز می‌­شود که در آن باید پسورد فعلی و جدید خود را وارد کنید. اینستاگرام توصیه می‌­کند برای پسورد جدید از ۶ عدد، حروف و کاراکترهایی همانند (! و٪) استفاده کنید.

تغییر پسورد ایسنتاگرام

برای تکمیل فرآیند بالا، روی  Save بزنید. اکنون می­‌توانید با رمز عبور جدید خود وارد برنامه شوید.

رمز عبور اینستاگرام را فراموش کرده‌ام!

ممکن است پسورد فعلی اینستاگرام را فراموش کرده‌­اید، اما جای نگرانی نیست چرا که تنظیم مجدد آن آسان است. برنامه را باز کنید و در صفحه ورود به سیستم روی گزینه Get help signing in بزنید، سپس دستورالعمل­‌های مربوطه را دنبال کنید. باید شماره تلفن یا ایمیلی که صفحه را با آن ساخته‌اید، حتماً یادتان باشد.

این نوشته را از دست ندهید  دلایلی که ثابت می‌ کند پیاز گیاه شگفت‌انگیزی است

تأیید حساب کاربری با فعالسازی احراز هویت دو عامل

با رشد ارتباطات در فضای مجازی، هکرها هم فعال‌تر شده‌اند. برای همین اینستاگرام بی‌کار نمانده و فکری برای امنیت کاربرانش کرده است.

کاربران برای امنیت بیشتر می­‌توانند احراز هویت دو عامل را فعال کنند.

هر زمان که اکانت فعال کاربر در یک دستگاه جدید وارد می­‌شود، اینستاگرام به طور خودکار یک پیام متنی حاوی یک کد ارسال می­‌کند. این ویژگی مانع از ورود هکرها به پروفایل کاربران می­‌شود مگر آنکه تلفن شما را نیز داشته باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + ده =

دکمه بازگشت به بالا