انتخاب سردبیرترفند

چگونه می‌توان تمام عکس‌­های ذخیره شده ویندوز ۱۰ را پیدا کرد؟

مثبت زندگی: نه فقط برای شما، برای هر کسی پیش می‌آید که عکس زیادی بر روی ویندوز ذخیره کرده‌ و خب یادش نمی‌آید کجا ذخیره‌اش کرده. حالا یک اتفاقی افتاده که به تمام آن عکس‌ها نیاز مبرم دارد. با خودتان نگویید کو تا وقتی که روزی پیش بیاید که کارم بیفتد به پیدا کردن یک عکس… گاهی اوقات خیلی اتفاقی و پیش‌بینی نشده کارهایی پیش می‌آیند و آن روز است که می‌گوییم کاش بلد بودم چطور این کار را انجام دهم. سرتان را درد نیاوریم. در این مطلب ترفندی را به شما می‌آموزییم که شاید سوال خیلی‌ها باشد: چگونه می‌توان تمام عکس‌­های ذخیره شده ویندوز ۱۰ را پیدا کرد؟ همراه ما باشید.

نحوه جستجوی دستی عکس‌های ذخیره شده

متاسفانه، فایل­‌های مختلفی بر روی کامپیوتر شما در مکان‌­های مختلف ذخیره می‌­شود. ویندوز تصاویر را در پوشه Pictures ذخیره می‌کند. اما اغلب تصاویری که از نرم‌افزارهایی مانند  DropBox، iCloud و OneDrive در پوشه­‌های خود منتقل شده‌­اند، پیدا می­‌شود. اگر عکس­‌ها را از دوربین یا دستگاه دیگری به طور مستقیم به کامپیوتر خود منتقل کنید، تصاویر می‌­توانند در مکان­‌های مختلف بسته به روش انتقال ذخیره شوند و اگر تصاویر را از اینترنت دانلود کنید، در پوشه Downloads ذخیره خواهد شد.

اگر تمایل دارید عکس‌­های خود را به صورت دستی جستجو کنید، دو پوشه Downloads و Pictures را بررسی کنید. هر دو پوشه در سمت چپ بخش Quick Access قابل مشاهده هستند.

ویندوز 10

می‌توانید با جستجوی ویندوز عکس‌های ذخیره شده خود را به سرعت پیدا کنید

فایل اکسپلورر یک روش سریع برای جستجوی اسناد مختلف است. فایل اکسپلورر را باز کنید و به مکان مورد نظر خود بروید. شما می‌توانید در صفحه فایل اکسپلورر تمام سیستم خود را با انتخاب This PC جستجو کنید.

این نوشته را از دست ندهید  بررسي تاثير قرص‌هاي ضدبارداري بر تمايلات جنسي

همچنین می­‌توانید یک درایو یا پوشه خاص را جستجو کنید. در این مثال ، ما در حال جستجو درایو C هستیم.

ویندوز 10

سپس، در سمت راست بالای صفحه روی کادر جستجو کلیک کنید.  تب search را انتخاب کرده روی دکمه Kind کلیک کنید، سپس از منوی باز شده Pictures را انتخاب کنید.

ویندوز 10

همانطور که مشاهده می­‌کنید، نتایج شامل تصاویر ذخیره شده توسط سیستم، تصاویر شخصی موجود در پوشه و تمامی زیر پوشه­‌های آن می‌­باشد. جستجو شامل تصاویر ذخیره شده در فرمت­‌های JPG، PNG، GIF و BMP است که رایج‌ترین فرمت­‌های مورد استفاده هستند. اگر تصاویر خود را در فرمت دیگری مانند RAW ذخیره کرده باشید، باید آنها را به روش دیگری پیدا کنید.

ویندوز 10

در مثال ما، جستجو بر روی دیسک C با پیدا کردن ۴۹۴/۲۷ تصویر انجام شد.

هنگامی که تصویر (های) مورد نظر خود را پیدا کرده‌­اید، می‌­توانید روی آن راست کلیک کرده و سپس Open File Location را برای باز کردن پوشه­‌ای که در آن قرار دارد انتخاب کنید.

ویندوز 10

پس از اینکه همه عکس­‌های ذخیره شده خود را در سیستم قرار دادید، می­‌توانید آنها را به پوشه مورد نظر منتقل کنید یا اینکه آنها را در یک رم قرار دهید.

ویندوز 10

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا