آخرین نوشته هازیباییسلامت

چگونه رایگان زیباتر شویم

در جهانی که روز به روز بر قیمت اجناس اضافه می‌شود، افراد و به ویژه زنان دنبال راهکارهای هستند تا بر زیبایی خود بیافزایند. اما با رعایت چند نکته ساده می‌توان بدون هیچ هزینه‌ای زیباتر شد.

خوب بخوابید

در گام اول باید بدانید که خواب خوب، چهره شما را زیباتر می‌کند. پوست شما در زمان خواب شبانه، فرصت ترمیم و تعمیر خود را به دست می‌آورد و تمام مشکلاتش را حل می‌کند، به این شرط که 7 تا 8 ساعت خواب شبانه داشته باشید.

آب بخورید

بله درست است، باید آب بنوشید تا زیباتر شوید. پوست هیدراته دارای بیشترین حجم سلولی است و این یعنی کاهش شل شدن، افتادگی، تیرگی و چین و چروک در آن. ضمن اینکه با نوشیدن آب، متابولیسم بدن افزایش می‌یابد و کالری بیشتری می‌سوزانید که در نتیجه به زیبایی اندام هم دست پیدا خواهید کرد، پس با یک تیر 2 نشان بزنید و هر روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید.

نفس عمیق بکشید

هرچند که در این روزها گردوغبار آسمان شهرمان را تیره و تار کرده است اما یکی از توصیه‌ها آن است که نفس بکشید. اگر به بیرون می‌روید، حتما بعد از بازگشت به خانه با یک پاک کننده مناسب، پوستتان را تمیز کنید. همیشه سعی کنید در روز چندین بار پشت سرهم نفس عمیق بکشید.

پوست شما نیاز به نفس کشیدن دارد، درست مانند خودتان. این پوست را ساعت‌ها زیر مواد آرایشی نگهداری می‌کنید و در نتیجه هر روز جوش و لک و… بیشتر که زیبایی را از شما دور می‌کند. پس کمتر آرایش کنید و بیشتر به فکر پاکسازی آن باشید.

این نوشته را از دست ندهید  انواع بوی بد واژن و راه‌های پیشگیری و درمان آن

زیباتر گام بردارید

هر چقدر هم که زیبا و جذاب باشید و لباس‌هایی گران قیمت و فاخر بپوشید، باز هم این طرز راه رافتن، نشستن، حرکات بدن و… است که نشان می‌دهد شما چقدر باکلاس و شیک هستید. شل نباشید لطفا! استایل محکم و شیکی به خود بگیرید تا جذابیتتان بیشتر شود، این مورد تاثیر زیادی دارد، آن را جدی بگیرید.

برای زیبایی ورزش کنید

خودتان را به ورزش کردن عادت دهید تا تاثیر آن را در زیبایی پوست، مو و اندامتان ببینید. ورزش باعث بهتر شدن جریان خون در بدن و در نتیجه درخشش و زیبایی پوست و مو می‌شود و همچنین در افزایش اعتماد به نفس که عامل مهمی در ایجاد جذابیت در اشخاص است، تاثیر مهمی دارد.

 لبخند بزنید

افرادی که لبخند می‌زنند، 2 برابر بیشتر در نظر دیگران جذاب و زیباتر هستند، پس با این تمرین ساده و بدون هزینه، به سوال چگونه زیبا شویم خود پاسخ دهید.

و در آخر آنکه اعتماد به نفس داشته باشید. یک زن با اعتماد به نفس بالا، بسیار جذاب‌تر از هر زنی بدون اعتماد به نفس و زیباست. پس روی این مسئله هم برای چگونه زیبا شدنتان تمرکز کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

دکمه بازگشت به بالا