ترفند

چگونه بدون ارسال پست، تصاویر ویرایش شده اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

مثبت زندگی: حقیقت این است که خیلی‌ها دوست دارند عکس‌شان را مثل با نرم‌افزار اینستاگرام ویرایش کنند اما آن را پشت نکنند. اما متاسفانه، هیچ ترفندی برای ذخیره تصاویر ویرایش شده اینستاگرام بدون ارسال آن وجود ندارد. با این حال، شما می‌­توانید فیلترهای اینستاگرام را به عکس­‌های خود اضافه کرده و آنها را به صورت محلی بر روی گوشی ذخیره کنید. همراه ما باشید تا ترفندهای این موضوع را بیاموزید.

علت انجام دادن این کار چیست؟

در حالی که کاربر می­‌تواند یک برنامه ویرایش عکس یا ابزارهای ساخته شده در iOS و اندروید برای ویرایش و فیلتر کردن به کار بگیرد، اینستاگرام کمک می­‌کند تا فرآیند ویرایش به راحتی انجام شود.  به علاوه، می­‌توانید یک فیلتر خاص را در برخی از عکس­‌ها مورد استفاده قرار دهید، اما لزوما نیازی به ارسال عکس‌­ها نخواهد بود.

در صورتی که قصد دارید از ابزار ویرایش عکس بدون پست آنها استفاده کنید، یک ترفند ساده وجود دارد که در ادامه به آن می‌­پردازیم.

ترفند: از حالت هواپیما استفاده کنید

ابتدا حالت هواپیما را بر روی گوشی فعال کنید، با این روش عکس را به صفحه اینستاگرام ارسال کرده‌­اید، اما با فعال شدن حالت هواپیما، اینترنت گوشی نیز قطع خواهد شد. بنابراین، عکس هنوز هم به صورت محلی در گوشی ذخیره شده و امکان ارسال وجود دارد.

به منظور ویرایش، عکس دلخواه خود را انتخاب و یا اینکه یک فیلتر اضافه کنید. در سمت راست بالای صفحه روی Next بزنید.

پس از رفتن به صفحه بعد می­‌توانید یک شرح کوچک یادداشت نمایید و حالت پرواز را فعال کنید.

این نوشته را از دست ندهید  بهترین روش جلوگیری از هک وای فای

به اینستاگرام رفته و روی Share بزنید.

بدیهی است، عکس با موفقیت ارسال نخواهد شد و با اعلان We’ll try again once there’s a better connection مواجه خواهید شد. در آن لحظه عکس ویرایش شده به صورت محلی در تلفن شما ذخیره می­‌شود.

سپس، در سمت راست اعلان ظاهر شده روی دکمه “X” بزنید تا آپلود عکس لغو شود.

در پنجره ظاهر شده، روی Remove بزنید. با خاموش شدن حالت هواپیما، اینستاگرام مانع از آپلود مجدد عکس خواهد شد.

پس از آن، می‌­توانید حالت هواپیما را غیرفعال کنید و از عکس‌­های ویرایش شده اینستاگرام خود لذت ببرید بدون اینکه نیاز به ارسال آن باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا