رابطه جنسی

روش‌های جلوگیری از بارداری در آقایان

مثبت زندگی: معمولا زمانی که زوجین می خواهند از روشهای جلوگیری استفاده کنند، فاکتورهای مختلفی برایشان اهمیت دارد.  به بیان دیگر انتخاب روش مناسب روی لذت جنسی تاثیر می گذارد. در این مطلب با جلوگیری از بارداری در آقایان آشنا می شوید. روش های جلوگیری از بارداری در آقایان در انتخاب شان موثر است. اغلب زوجین علی الخصوص آقایان نمی توانند از فاکتور لذت جنسی صرف نظر کنند!

اغلب مردان تمایل دارند، روشی که روابط جنسی شان را تقویت کند، استفاده کنند. یکی از روشهای جلوگیری از بارداری در آقایان ، کاندوم است. این وسیله علاوه بر اینکه از ابتلا به بیماری های آمیزشی پیشگیری می کند، همچنین به دلیل سهولت استفاده و مدیریت هزینه ها طرفداران بیشتری دارد.

انواع کاندوم های رنگ و وارنگ، با طعم های گوناگون، ساده و خاردار و احتمالا بسیاری از انواع دیگر، روشی از پیشگیری را به شما ارائه می‌دهند که می‌تواند جنبه ی جنسی زندگی شما را ایمن تر و هیجان انگیزتر کند.

کاندوم مردانه

کاندوم مردانه، متدی مانع تراش است که جلوی تماس اسپرم و تخمک را می گیرد. کاندوم های کلاسیک، لاتکس هستند اما انواعی نیز وجود دارند که از پوست طبیعی حیوانات، پلی اورتان، سیلیکون و یا سایر مواد مصنوعی ساخته شده اند. کاندوم مردانه جوری طراحی شده است که حین انزال، مایع منی را حبس کرده و مانع ورود آن به واژن می شود.

شیوه استفاده از کاندوم

هر کسی که فعالیت جنسی دارد باید نحوه ی استفاده از کاندوم را بداند. اگر می خواهید این شیوه موثر باشد باید نحوه ی درست کاربردن آن را بدانید. خوشبختانه خیلی ساده است! گذاشتن کاندوم را از سر‌ِ آلت سفت شده شروع کنید و رول مانند آن را تا انتهای آلت بغلطانید. حتما در نوک کاندوم فضای خالی باقی بگذارید تا منی خارج شده در آن قرار بگیرد.

این نوشته را از دست ندهید  چگونه رابطه جنسی لذت‌بخشي داشته باشید؟

بعد از انزال و قبل از خارج کردن آلت از واژن، بالای کاندوم را نگه دارید تا چیزی از منی داخل واژن نشود. کاندوم ها یکبار مصرف هستند. تاریخ مصرف روی بسته را چک کنید و در صورت انقضا، آن را مصرف نکنید.

درصد اطمینان کاندوم، ۸۲ درصد است. محافظت در برابر بیماری های آمیزشی، استفاده ی بسیار ساده، ارزانقیمت بودن، وجود انواعی که کیفیت رابطه ی جنسی را برای هر دوطرف بهتر می کنند، امکان استفاده برای انواع روابط جنسی و امکان همراه کردن آن با سایر متدهای پیشگیری از بارداری، امتیازات این شیوه است.

یکبار مصرف بودن، نیاز به آن در هر وعده از آمیزش، نیاز به استفاده ی درست از آن جهت موثر بودن و اینکه به اندازه ی سایر روش ها، مطمئن و موثر نیست، معایب این روش است.

بستن لوله‌ها در مردان (وازکتومی)

وازکتومی هم یک شیوه ی موقت جلوگیری از بارداری در آقایان است که طی یک عمل جراحی، مجرای منی یعنی همان لوله هایی که اسپرم را منتقل می کنند مسدود می شود. بدن به جای پراندن اسپرم، آن را جذب کرده و مایع منی بدون وجود اسپرم، رها می شود.

درصد اطمینان در این شیوه، تقریبا ۱۰۰ درصد است. موثر بودن و موقتی بودن این شیوه از امتیازات آن است. عدم مراقبت در برابر بیماری های آمیزشی، هزینه بردار بودن، نیاز به عمل جراحی، احتمال برگشت ناپذیر بودن آن و فورا اثر نکردن آن هم از معایب وازکتومی است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا