آخرین نوشته هامد و لباس

هودی را با چی ست کنیم؟

مثبت زندگی: پاییز و سرما سر رسیده و زمان آن شده که کمد‌های خود را با هودی‌های رنگارنگ و لباس‌های پاییزی دیگر بیارایید. ست کردن لباس‌ها به طریق صحیح، تاثیر به سزایی بر جذابیت هر فرد خواهد شد. شاید برایتان سوال باشد که هودی‌های خود را با چه لباس‌هایی می‌توانید بپوشید و ترکیب این «زیبای پاییزی» با چه چیز‌هایی متناسب‌تر است؟ اگر به دنبال پاسخ این دسته از سوال‌ها هستید، این مطلب کاملا مناسب شماست.

هودی چیست؟

هودی‌ها در واقع همان سوئیشرت‌های کلاه‌داری هستند که اصولا زیپ و دکمه‌ای ندارند و جلو بسته هستند. هودی‌ها را می‌توانید با لباس‌های مختلفی پوشیده و استایل پاییزی زیبایی ایجاد کنید. از آن جایی که با افزایش محبوبیت هودی‌ها در میان جوانان، طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی از آن‌ها در بازار عرضه شدند، انتخاب برای طرفداران این زیبای کلاهدار دشوارتر گردیده است.

به طور کلی می‌توان گفت که هودی را با هرچیزی که دلتان بخواهد می‌توانید بپوشید، اما باید از خلاقیت خود نیز بهره بگیرید. از آن جاییکه هودی‌ها ذاتا لباس‌های آزاد و رهایی هستند، پس امکان پوشیدن آن‌ها با لباس‌های آزاد دیگری نیز می‌تواند گزینه درستی باشد.

ممکن است تصور کنید که پوشیدن هودی، می‌تواند شیک و خوش‌استایل بودن را از شما بگیرد، در حالیکه این طور نیست و خرید هودی می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین خرید‌های شما باشد. زیرا با پوشیدن هودی نه تنها استایلی کژوال و خاص را صاحب می‌شوید، بلکه احساس راحتی بسیار زیادی نیز در آن خواهید داشت. پس اگر در کمد خود هودی ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک هودی خریده و در کمد خود داشته باشید.

این نوشته را از دست ندهید  دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

هودی را با چه چیز‌هایی می‌توان پوشید؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، با خلاقیت در زمینه پوشش می‌توانید بهترین استایل‌ها را با هودی برای خود بسازید. اما به طور کلی می‌توانید هودی‌های خود را با المان‌های زیر ست کرده و بپوشید.

ست کردن هودی با کت‌های جین

کت‌های جین یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای پاییز هستند پس یکی از اصلی‌ترین استایل‌ها با هودی، ست کردن آن با کت جین است. پوشیدن این کت‌ها از روی هودی می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا به استایل فرد بخشیده و نیز بسیار راحت است. معمولا کت‌های جین آبی رنگ گزینه مناسب‌تری هستند، زیرا این رنگ دست فرد را در انتخاب سایر المان‌های استایل باز می‌گذارد. شلوار‌های اسلیم یا لگینگ جین و یا مشکی گزینه‌های بسیار مناسبی برای این استایل هستند. البته می‌توانید از شلوار‌های جین آزاد نیز استفاده کنید. برای کفش نیز می‌توانید از اسنیکرز‌های سفید و یا نیم بوت‌های ساده استفاده کنید.


ست کردن هودی با کت‌های آزاد چهارخانه

ترکیب هودی با کت‌های ضخیم چهارخانه نیز می‌تواند انتخاب بسیار خلاقانه و البته زیبایی برای پاییز و زمستان باشد. این استایل را می‌توانید بسته به رنگ کت چهارخانه خود، با شلوار اسلیم متناسب با آن ست کرده و از اسنیکرز‌ها یا کتانی‌های سفید رنگ به عنوان کفش استفاده کنید تا جلوه‌ای زیبا به استایل خود ببخشید.


ست کردن هودی با کت چرم

استفاده از کت‌های چرم استایلی راک گونه به افراد می‌بخشد و البته بسیاری از افراد جسارت انتخاب و پوشیدن کت‌های چرم را ندارند. اما اگر به دنبال استایلی منحصر به فرد با هودی هستید، پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک کت چرم از روی آن است. استفاده از شلوار‌های راسته می‌تواند ظاهر راک گونه‌ی شما را به خوبی حفظ کند.

این نوشته را از دست ندهید  نحوه درست نشستن پشت کامپیوتر

پوشیدن هودی به صورت ساده

یکی دیگر از روش‌های پوشیدن هودی این است که آن را به تنهایی و با یک شلوار اسلیم مشکی یا جین ست کنید. این استایل بسیار راحت و ساده است و معمولا می‌تواند به عنوان لباس روزمره مورد استفاده قرار گیرد. اسنیکرز‌های سفید گزینه بسیار مناسبی در کنار هودی و شلوار شما خواهند بود. همچنین می‌توانید از کیفی کوچک استفاده کنید که حالت سادگی و راحتی استایل‌تان را نیز حفظ کرده باشید.


ست کردن هودی با کت‌های کوتاه

یکی دیگر از راه‌های ساخت استایل با هودی کت‌های پاییزه است. هودی‌های زیبای خود را می‌توانید با کت‌های پاییزه‌ی کوتاه بپوشید. شلوار‌های مام استایل گزینه بسیار مناسبی برای این استایل‌ها هستند. همچنین می‌توانید جوراب‌هایی بلند به رنگ پالتوی خود بپوشید و سادگی بیش از حد را از استایل خود دور کنید. کفش‌های کتانی و همچنین اسنیکرز‌ها هر دو گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با این استایل هستند.


ست کردن هودی با پالتو

هودی‌های خود را همچنین می‌توانید در زمستان از زیر پالتو‌های خود به تن کنید. ترکیب پالتو و هودی یکی از کم‌نظیرترین استایل‌های زمستانی است که به شدت نیز ترند شده است. به هنگام ست کردن لباس‌های مختلف با هودی باید جسارت به خرج دهید و از ترکیب لباس کژوال مانند هودی و لباسی رسمی مانند پالتو هراس نداشته باشید. در این استایل نیز بهتر است از شلوار‌های آزاد استفاده کنید.

البته لگینگ‌های مشکی نیز گزینه‌های بسیار مناسبی برای این نوع از استایل هستند. به عنوان کفش نیز می‌توانید از اسنیکرز و یا نیم‌بوت‌های بنددار استفاده کنید. دقت داشته باشید که به خوبی می‌توانید میان رنگ‌های قسمت‌های مختلف استایل خود هماهنگی ایجاد کنید.

این نوشته را از دست ندهید  بهترین فیلم‌های تاریخی جهان که حقیقت را به شما نمایش می‌دهند

ست کردن هودی با کاپشن‌های پف‌دار و پالتو‌های بادگیر

در صورت سرد بودن هوا می‌توانید از پالتو‌های بادگیر بر روی هودی‌ها استفاده کنید. این استایل نیز به نوبه‌ی خود بسیار منحصر به فرد است. در این استایل می‌توانید از شلوار‌های آزاد، مام استایل و یا راسته استفاده کنید. همانطور که در تصویر نیز می‌بینید کفش‌های آل استار به خوبی با این استایل مچ می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.


ست کردن هودی با پیراهن‌های اورسایز

در این استایل با هودی نیز می‌توانید از روی هودی‌های خود پیراهن‌های اورسایز و آزاد چهارخانه و یا ساده را بپوشید. استفاده از لگینگ‌های مشکی گزینه بسیار مناسبی است. همچنین می‌توانید از شلوار جین آبی و یا ذغالی نیز استفاده نمایید. انتخاب کفش نیز می‌تواند با توجه به سلیقه هر فرد متفاوت باشد. اما مناسب‌ترین گزینه برای این استایل، نیم‌بوت‌های بنددار هستند.


ست کردن هودی با پافر

پافر از زمستان سال گذشته به محبوبیت بسیاری در میان مردم رسید و به سرعت توانست ترند شود. پافر‌ها نیز گزینه بسیار مناسبی برای ست شدن با هودی هستند. معمولا بهتر است از هودی‌های رنگ روشن و پافر رنگ تیره کمک بگیرید. این تضاد رنگی می‌تواند زیبایی بسیاری را به همراه داشته باشد. در کنار پافر هم می‌توانید شلوار اسلیم چرم تهیه نموده و استفاده نمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا