آخرین نوشته هامد و لباس

هفت نکته برای انتخاب لباس سفید زنانه

مثبت زندگی: لباس سفید زیبا، ساده و جذاب است و تنها مخصوص عروس خانم‌ها نیست. سفید رنگ پاکی و خلوص و معصومیت است و می‌تواند یک لباس مجلسی زیبا یا لباسی راحتی برای بیرون و منزل باشد. برخلاف سادگی ظاهری، پوشیدن لباس سفید برای موقعیت‌های مختلف ساده نیست و نیاز به دقت و در نظر گرفتن نکات خاصی دارد. در این مقاله هفت نکته برای انتخاب لباس سفید زنانه را برای شما آماده کرده‌ایم.

بهترین رنگ سفید برای پوست شما

پوشیدن لباس با رنگ روشن برای هر کسی مناسب نیست اما خوشبختانه رنگ سفید تنها یک رنگ نیست و طیف گسترده‌ای دارد بنابراین برای هر رنگ پوستی یک سایه مناسب از رنگ سفید وجود دارد که به آن بیاید.

  • برای پوست با ته‌رنگ سرد: سفید خالص با پوست‌هایی که ته‌رنگ صورتی و آبی دارند هماهنگی خوبی دارد چون هر دو در طیف رنگ‌های سرد قرار می‌گیرند. برای اکسسوری هم می‌توان از رنگ‌های نقره‌ای استفاده کرد.
  • برای پوست برنزه: این پوست‌ها ته‌رنگ نارنجی و زرد و قرمز دارند و با طیف سفید خالص یا سفید کتان هماهنگی دارند. اکسسوری و جواهرات مناسب آن نیز رنگ طلایی است.
  • برای پوست با رنگ قهوه‌ای خنثی: این طیف رنگ پوست با اکثر طیف‌های سفید هماهنگی دارد و با هر رنگ اکسسوری و جواهراتی هم ست می‌شود.
  • برای پوست با ته‌رنگ گرم: این پوست‌ها از گندمی گرفته تا قهوه‌ای تیره ته‌رنگ زرد یا طلایی دارند و با طیف کرم، و عاجی از خانواده سفید به خوبی هماهنگ می‌شوند.
  • برای پوست زیتونی: این پوست ته‌رنگ سبز یا زرد دارد و هیچ طیفی از صورتی در آن دیده نمی‌شود. سفید کتانی بهترین طیف سفید برای این رنگ است.
این نوشته را از دست ندهید  دانلود سریال «ملکه گدایان» قسمت ۹

آزمایش لباس

لباس سفید یک عیب دارد و آن نیمه مرئی بودن آن است به طوری که تقریبا می‌توان آن سوی لباس را دید. برای جلوگیری از این وضعیت باید هنگام خرید دقت داشته باشید و لباس را از نظر میزان عبور نور چک کنید. لباس را جلوی منبع نور بگیرید، دست خود را زیر لباس قرار دهید و اگر توانستید دست خود را کاملا تشخیص دهید آن لباس را نخرید، مگر آن که چیز مناسبی برای پوشیدن زیر آن داشته باشید.

پارچه باکیفیت

برای لباس سفید رنگ کیفیت پارچه اهمیت بسیار بیشتری دارد، اگر پارچه به کار رفته در این لباس مرغوب نباشد بیشتر از رنگ‌های دیگر به چشم خواهد آمد و علاوه بر آن میزان عبور نور نیز در آن بیشتر خواهد بود. سعی کنید برای لباس سفید ضخیم‌ترین و با دوام‌ترین پارچه را انتخاب کنید.

هفت نکته برای انتخاب لباس سفید زنانه

ترکیب مناسب برای رنگ سفید

رنگ سفید رنگ مناسبی برای تیپ تک‌رنگ نیست و اگر می‌خواهید لباسسفید بپوشید از رنگ‌های دیگر برای کامل کردن تیپ خود استفاده کنید. از طرف دیگر چون رنگ سفید یک رنگ تابستانی و آزاد است فرم‌های بلند و چین‌دار بیشتر از فرم‌های ساده و راسته برای آن مناسب است.

لباس زیر مناسب برای لباس سفید

بیشتر خانم‌ها تصور می‌کنند باید همراه لباسسفید از لباس زیر سفید استفاده کنند در حالی که این رنگ کاملا از زیر لباس‌ مجلسی سفید دیده می‌شود. برای این که این اتفاق نیفتد باید از لباس زیر رنگ پوست همراه لباس مجلسی سفید استفاده کنید.

هفت نکته برای انتخاب لباس سفید زنانه

کفش مناسب برای لباس سفید

سفید رنگ خلوص و سادگی است و اگر می‌خواهید لباسسفید شما جلوه زیباتری داشته باشد بهتر است آن را همراه با کفش پاشنه بلند با رنگی غیر از رنگ سفید بپوشید. رنگ‌های روشن مثل قرمز و صورتی انتخاب خوبی هستند اما اگر تصور می‌کنید باید از رنگ‌های ساده‌تری استفاده کنید پیشنهاد ما به شما رنگ‌های بژ، شتری، قهوه‌ای و توسی کمرنگ است. اگر به طیف متالیک علاقه دارید صندل نقره‌ای، برنز و طلایی هم انتخاب مناسبی است. در هر صورت بهتر است لباس مجلسی سفید را با کفش سفید نپوشید چون ترکیب زیبایی نخواهد بود.

این نوشته را از دست ندهید  کدام نان برای کاهش وزن مفید است؟

اکسسوری مناسب برای لباس سفید

لباس‌سفید مثل یک بوم خالی است و هر رنگ و طرح و بافتی از اکسسوری‌ها در کنار آن جلوه زیبا و جذابی دارد اما نکته کلیدی در این میان سادگی است. هرگز لباس سفید خود را همراه اکسسوری‌های پررنگ و بیش از حد چشم‌گیر استفاده نکنید چون زیبایی خود را از دست خواهد داد. اما رنگ‌های متالیک و رنگ چوب برای اکسسوری انتخاب خوبی برای لباس شماست.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا