مد و لباس

نکاتی برای پوشیدن پیراهن چهارخانه مردانه در فصل پاييز

مثبت زندگي: آیا از پوشیدن پیراهن چهارخانه مردانه در فصل زمستان مطمئن نیستید و تصور می‌کنید این پیراهن‌ها فقط برای تابستان مناسب‌ هستند؟ باید بدانید که اصلا اینطور نیست. با چند ترفند جذاب ساده می‌توانید این پیراهن های پرطرفدار را در پاييز و زمستان هم بپوشید. در ادامه این مقاله با تمام نکاتی که باید در این مورد بدانید آشنا خواهید شد.

آشنایی با پیراهن چهارخانه مردانه

پیراهن های چهارخانه مردانه در رنگ بندی های مختلفی وجود دارند. این آیتم های پرطرفدار برای داشتن یک استایل رسمی و همچنین ساده و روزمره، بسیار مناسب هستند. پیراهن چهارخانه مردانه را می توانید به راحتی با بارانی یا کت های زمستانی کوتاه یا بلندتان ترکیب کنید. اضافه کردن این آیتم به کمد لباس تان می تواند کمی محبوبیت یا مفهوم بیشتری به ظاهر کلی شما ببخشد.

بهترین پیراهن چهارخانه مردانه برای پاييز

قبل از اینکه به ترکیبات مختلف و استایل کردن این طرح مطلقا کلاسیک برای پاییز و زمستان بپردازیم، بهتر است با محبوب ترین پبراهن های چهارخانه مردانه آشنا شوید.


پیراهن چهارخانه سفید مشکی

پیراهن مردانه چهارخانه سفید مشکی

پیراهن های چهارخانه به راحتی با استایل های مختلف ست می شوند. آنها برای داشتن یک ظاهر غیررسمی و در عین حال شیک برای رفتن به یک دورهمی یا برای گذراندن یک روز پرآرامش در اطراف شهر گزینه بسیار مناسبی هستند. به طور کلی فرقی ندارد که قصد دارید کجا بروید؛ واقعا نمی توانید با یک پیراهن چهارخانه سفید و مشکی مرتکب اشتباه شوید. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در یک محیط کاری غیررسمی کار کنید، یک پیراهن چهارخانه سفید و مشکی برای محل کارتان گزینه مناسبی خواهد بود.

این نوشته را از دست ندهید  9 دلیل برای پرهیز از مصرف بیش از حد چای

پیراهن چهارخانه قرمز

پیراهن چهارخانه قرمز مشکی

از میان تمام رنگ های مختلف پیراهن های چهارخانه، پیراهن چهارخانه قرمز و مشکی یا قرمز و سرمه ای، جزو گزینه هایی است که حتما باید در کمد لباس تان داشته باشید. این یک ترکیب رنگی است که هرکسی به یک پیراهن چهارخانه فکر می کند فورا به آن می رسد، و پرطرفدارترین رنگ این مدل پیراهن ها می باشد. این پیراهن جذاب خود را با یک کت چرم مردانه جذاب و یک جفت کتونی ست کنید. این ترکیب این شانس را به شما خواهد داد که با بافت ها و پارچه های مختلف مانند پارچه شطرنجی و چرم بازی کنید.

پیراهن شطرنجی پشمی

پیراهن مردانه شطرنجی سبز و سورمه ای

پیراهن های شطرنجی گزینه بسیار مناسبی برای زمستان هستند. زمانی که دما پایین می آید وقت آن است که تمام وسایل گرمایشی تان را رو کنید! منظورمان پارچه های گرمی مانند پیراهن های شطرنجی پشمی و فلانل که نوعی پارچه پشمی ظریف است، می باشد. یک عنصر همیشگی در کمد لباس طرفداران مد در سراسر جهان، پیراهن شطرنجی پشمی است که تاریخچه ای طولانی و موفقی دارد.

پیراهن چهارخانه مردانه را چگونه ست کنیم؟

حالا که به طور کامل بهترین و پرطرفدارترین پیراهن‌های چهارخانه را بررسی کردیم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برطبق سناریوهای مختلف به چگونه ست کردن آنها نگاهی بیندازید. چه به دنبال این هستید که پیراهن چهارخانه‌تان را در محل کارتان بپوشید و چه می خواهید آن را برای وقت گذرانی با دوستانتان به تن کنید، ما بهترین روش را به شما نشان خواهیم داد.

استایل‌های رسمی

یک پیراهن چهارخانه مردانه تیره مثل طوسی، سرمه‌ای یا سبز تیره، حال و هوای زمستانی بسیار جذابی خواهد داشت. می‌توانید از روی پیراهن چهارخانه‌تان یک کت یا پالتوی ساده، بدون طرح و تیره بپوشید. همچنین اگر با استایل‌های رسمی‌تر به محل کار می‌روید، می‌توانید از یک کت و شلوار ساده و تیره استفاده کنید.

این نوشته را از دست ندهید  آشنایی با مدل‌های مختلف شلوار جاگر

اگر می‌خواهید استایل‌تان رسمیت بیشتری داشته باشد، می‌توانید از یک کراوات جذاب مناسب با رنگ پیراهن‌تان استفاده کنید. برای از بین بردن تیرگی بیش از حد استایلتان، می‌توانید از کفش یا بوت مردانه رنگ روشن استفاده کنید.

استایل‌های روزمره

تنها به این خاطر که در فصول سرد سال قرار است زیر برف و باران باشید، نباید استایل جذابتان را فراموش کنید. این فصول یک فرصت عالی برای به کاربردن رنگ‌های پاییز و زمستان مانند قرمز، نارنجی سوخته و خردلی در استایل روزمره‌تان است.

به همین منظور یک پیراهن قرمز چهارخانه، گزینه‌ای عالی برای همراه شدن با شلوار کتان خردلی و چکمه‌های تیمبرلند یا بوت‌های بیابانی است. بر روی همه آنها نیز می‌توانید یک کت جین جذاب بپوشید و به این ترتیب برای یک بیرون رفتن دوستانه بسیار جذاب و خوشتیپ خواهید بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا