مد و لباس

معرفی ۱۵ مدل مو با ریش که شما را از همیشه جذاب‌تر می کند

مثبت زندگی: آیا شما هم تصمیم گرفته‌اید دلتان را به دریا بزنید و ریش بگذارید؟ پس با تیغ اصلاحتان خداحافظی کنید و شروع به یادداشت برداشتن کنید. داشتن یک ریش مردانه جذاب، بهترین راه برای سر و شکل دادن به صورت هر مردی است. اما برای گرفتن نتیجه بهتر از ریش‌تان، باید مدل موهای مناسبی هم داشته باشید. مدل موهای مختلفی برای ست کردن با ریش وجود دارد. در ادامه این مقاله با ۱۵ مدل مو با ریش آشنا خواهید شد که جزو بهترین مدل‌های سال هستند.

مدل موی افرو

مدل مو افرو کوتاه با ریش

می توانید با این مدل موی مدرن و باحال، استایل خودتان را متفاوت کرده و تمام توجهات را به سمت خود جلب کنید. آقایانی که به طور طبیعی موهای افرو دارند، می توانند با افزودن ریش به ظاهر خود جلوه جدید و جذابی ببخشند. بهتر است ریش تان کوتاه باشد تا با موهای پرپشت تان تعادل ایجاد شود.

مدل موی حالت دار متوسط

مدل موی حالت دار متوسط با ریش

ممکن است این مدل مو با ریش شما را به یاد استایل های دهه ۷۰ بیاندازد اما این مدل مو با ریش هیچ وقت قدیمی نمی شود. اگر به دنبال ظاهری کلاسیک و باحال و بی دردسر هستید، این ترکیب همان چیزی است که می خواهید. بلندی و حالت دار بودن موها جذابیت پسرانه خاص خود را دارد و ترکیب ریش با آن نیز مردانگی ظاهرتان را دوچندان می کند.

مدل موی بلند

جیسون موموآ با مدل موی بلند با ریش

داشتن موهای بلند با ریش، اکثر ما را به یاد جیسون موموآ بازیگر پرطرفدار و جذاب آمریکایی می‌اندازد. مدل موی بلند و ریش که اخیرا تعدادی از سلبریتی ها آن را مد کرده اند یکی از مدل موهای محبوب این فصل است. سعی کنید موها و ریش خود را تمیز و مرتب نگه دارید تا ظاهرتان شلخته به نظر نرسد و همان استایل خیره کننده و مثل ستاره‌های سینما را داشته باشید.

این نوشته را از دست ندهید  نکات مهمی که باید قبل از خرید عینک آفتابی بدانید

مدل موی فر

کیت هرینگتون با موهای فر کوتاه و یش

موهای فر با ریش نیز بار دیگر افکار را به سمت سریال بازی تاج و تخت می‌برد؛ اما این بار به یاد کیت هرینگتون یا جان اسنو خواهید افتاد! این مدل موهای سالم و قوی شما را به رخ دیگران می‌کشد و ریش همراه آن به صورت تان سر و شکل می‌دهد. ممکن است ترکیب موهای فر و ریش بهترین گزینه برای ماه‌های گرم یا جلسات اداری نباشد؛ اما برای زمستان بسیار مناسب است.

سر تراشیده

سر تراشیده و بدون مو با ریش

آیا زمان زیادی را صرف کرده‌اید تا یک ریش عالی و خارق العاده بلند کنید، اما حالا نمی‌دانید چه کار کنید جلوه بیشتری داشته باشد؟ با تراشیدن موهایتان، ریش خود را تبدیل به مرکز توجه کنید. تضادی که بین سر تراشیده و تمیز با یک ریش بلند و پرپشت ایجاد می‌شود باعث می‌شود تمام توجه دیگران به ریش‌های شما جلب شود. این ظاهر مردانه، تحسین بقیه را به همراه خواهد داشت و باعث تفاوت شما با دیگران و افزایش اعتماد به نفس‌تان می‌شود.

مدل موی خیلی کوتاه

مدل موی خیلی کوتاه زین ملک با ریش

موهای خیلی کوتاه ماشین شده با ریش، مدلی است که نگهداری از آن آسان و ظاهرش آراسته و تر و تمیز است. اگر بتوانید به خوبی به ریش‌های بلندتان رسیدگی کنید می‌تواند مکمل خوبی برای موهای کوتاهتان باشد؛ اما به طور کلی گزینه بهتر برای این مدل مو، ریش کوتاه است. این مدل کاملا خاص بوده و می‌توانید از آن در تمام طول سال استفاده کنید. نه تنها کوتاه کردن این مدل مو کار بسیار آسانی است، بلکه مناسب محیط کار نیز بوده و برای استایل‌های بیرونی نیز استایلی مردانه و ساده محسوب می‌شود. اگر تا پیش از این، موهای بلند و تاب دار و ریش داشتید، بهتر است در ماه‌های تابستان ظاهرتان را با این مدل موی کوتاه تغییر دهید و بیشتر احساس خنکی کنید.

این نوشته را از دست ندهید  با این روش‌ها در پاییز و زمستان خوشتیپ باشید

مدل موی بغل خالی

مدل موی بغل خالی با ریش مردانه بلند

یکی از مدل‌های روی بورس امسال، مدل موی بغل خالی است. در این مدل یک منحنی گرد در پایین موها تراشیده می شود که در قسمت جلو تا بالای گوش ها و در عقب تا پایین پشت سر می‌رسد. این مدل که چیزی جز شانه کردن منظم نیاز ندارد، مکملی عالی برای یک ریش مرتب است. چه به تازگی موهایتان را این مدلی کوتاه کرده‌اید و چه خیلی وقت است که این مدل مو را دارید، ترکیب ریش و موهای بغل خالی، شما را به گروه طرفداران مد وارد می‌کند؛ مدلی که مناسب تمام مراسم و مکان‌های مختلف هم هست.

مدل موی گوجه‌ای

مدل موی مردانه گوجه با ریش

با جمع کردن موهای خود در بالای سرتان، خود را تاحدودی شبیه وایکینگ‌ها کنید و ریش‌تان را آزادانه رها کنید. این مدل، مناسب آقایانی است که می‌خواهند پرپشتی موها و ریش بلندشان را به رخ بکشند. مدلی که ظاهر ریش و موهای بلند و بی دغدغه تان را آراسته می‌کند.

مدل موی پومپادور

مدل موی پوپادور با ریش

اگر از آن دست آقایانی هستید که علاقه خاصی به مدل موهای مرتب و شانه کشیده دارید، ریش می‌تواند بهترین مکمل برای موهایتان باشد. موهای صورت‌تان هم درست مثل موهای سرتان نیاز به شانه کشیدن مرتب دارد تا تمیز و شیک بماند. چه ریش کوتاه داشته باشید و چه بلند و مردانه، سعی کنید آن را به طور منظم بشویید و موهایتان را هم تمیز نگه دارید و مرتب شانه بکشید.

مدل موی کوئیف

مدل موی کوئیف مردانه با ریش و عینک آفتابی

مدل فوق العاده مد روز کوئیف که شباهت زیادی به مدل پومپادور دارد، با ریش بسیار شیک‌تر خواهد شد. درست مثل مدل پومپادور، این مدل هم به شانه کشی مرتب نیاز دارد. مدلی که مناسب تمام ساعات روز و محیط هاست و اگر به آن به طور منظم رسیدگی کنید در هر مکان و مراسمی بااستایل و آراسته خواهید بود.

این نوشته را از دست ندهید  راهنمای ست کردن لباس سرمه‌ای برای خانم‌ها

مدل موی فر کوتاه

مدل موی فر کوتاه با ریش و عینک

اگر موهای فری دارید، برای اینکه قدری حجم و بافت به آن ببخشید، می‌توانید آن را با ریش ترکیب کنید. برای اینکه آراسته باشید، پرپشتی موهایتان را با یک ریش متوسط بالانس کنید. از آنجا که احتمالا ریش هایتان هم مثل موهایتان فر است، مرتب آن را بشویید و شانه کنید. می‌توانید از ژل حالت دهنده هم برای نرم کردن فرهای ریش‌تان استفاده کنید.

مدل موی کوتاه

زین ملک با موهای کوتاه و ریش

می‌توانید از تام هاردی، این هنرپیشه خوشتیپ و معروف بریتانیایی یا باز هم از زین ملک جذاب ایده بگیرید و موهای کوتاه خود را با ریش همراه کنید. این ترکیب که در میان هنرپیشگان هالیوود بسیار زیاد دیده می‌شود، ظاهری جذاب و دلفریب خلق می‌کند. استایل ساده‌ای که در محیط های اداری و رسمی (که در آن ها موی بلند معمولا گزینه مطلوبی نیست) هم بسیار مناسب است. درحالیکه این ترکیب با هر رنگ و حالت مویی می‌آید، اما بیشتر در افرادی با موهای تیره جلوه دارند.

مدل موی کج

مدل موی کج رایان گاسلینگ

اگر دوست دارید در خیابان شما را با ستاره سینمای آمریکا، رایان گاسلینگ اشتباه بگیرند از این مدل مو با ریش استفاده کنید. این مدل موی غیررسمی و راحت، تمام ویژگی های یک مدل موی عالی را برای ست شدن با ریش دارد. اما بهترین بخش آن این است که با هر اندازه ریش هماهنگی خوبی داشته و به شما این امکان را می‌دهد که ته ریش یا ریشی پرپشت و بلند داشته باشید. بنابراین مدلی است که در تمام طول سال قابل استفاده است.

مدل موی ساده رو به عقب

مدل موی رو به عقب با ریش بلند

خواه موهای تیره داشته باشید یا موهایتان جوگندمی باشد، این مدل ساده و مدرن می‌تواند ظاهرتان را به روز کند. برای گرفتن نتیجه بهتر، اندازه موهایتان را بین متوسط تا بلند انتخاب کنید؛ چون این اندازه از مو مکمل ریش و ظاهرتان خواهد بود.

این نوشته را از دست ندهید  هودی را با چی ست کنیم؟

مدل موی کوتاه شلوغ

مدل موی کوتاه و شلوغ زین ملک با ریش

اگر می‌خواهید ظاهری جدید و خشن‌تر داشته باشید، مدل موی کوتاه شلوغ با ریش که بسیاری از افراد را به یاد زین ملک می‌اندازد، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. می‌توانید از ستاره‌های راک ایده بگیرید و در عین حال با یک مدل موی ساده، رئیس‌تان را راضی نگه دارید. برای اینکه مدل مویتان همچنان بااستایل و جذاب باشد و شلخته و غیرحرفه‌ای به نظر نرسد، سعی کنید اندازه موها را متوسط و ریش‌تان را کوتاه و مرتب نگه دارید.

منبع
ریموژ
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دو =

دکمه بازگشت به بالا