سلامت جنسی

مصرف اسپری تاخیری چه خطراتی دارد؟

مثبت زندگی: اسپری تاخیری لیدوکائین دارد. لیدوکائین چیست؟ بگذارید برایتان بگوییم: این ماده یک ماده شیمیایی است که بی حس کننده است و در صورت مصرف بیش‌ از اندازه ضررهای جبران نشدنی به بار خواهد آورد.

مردان مبتلا به زود انزالی از اسپری تاخیری استفاده می‌کنند. وقتی اسپری تاخیری روی سطح آلت تناسلی قرار می‌گیرد، کاهش حساسیت لمسی را موجب می‌شود و تاخیر در انزال را به وجود می‌آورد. مشکل در انزال می‌تواند منجر به اضطراب و کاهش میل جنسی شود. بنابراین، هدف از این محصول افزایش اعتمادبه‌نفس جنسی با تاخیر انزال است.

در حال حاضر استفاده از اسپری تاخیری در زوج‌ها برای لذت بردن از رابطه زناشویی است. همراه ما باشید تا رد این مقاله از عوراض مصرف بیش از اندازه اسپری تاخیری بنویسیم.

تاثیر لیدوکائین بر اسپرم

متاسفانه استفاده از اسپری تاخیری، لیدوکائین یا هر گونه ماده شیمیایی دیگر ممکن است بر تعداد اسپرم و یا کیفیت آن تاثیرگذار باشد.

تاثیر اسپری تاخیری بر نطفه

اسپرم مردان از مهم‌ترین عوامل موثر در باروری است و بنابراین، سلامت و کیفیت آن بسیار مهم است. اسپرم، بر عمل لقاح بسیار تاثیر گذار بوده و چنانچه کیفیت لازم را نداشته باشد، قادر به حرکت مناسب در دیواره رحم نیست.

اسپری تاخیری

در نتیجه ممکن است باعث ناباروری مردان شود. استفاده از اسپری تاخیری به طور مداوم می‌تواند بر اسپرم و در نهایت نطفه تاثیر گذار باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود در استفاده  از این محصول افراط نشود.  

مصرف اسپری تاخیری برای جنین ضرر دارد؟

سلامت مادر در دوران بارداری بسیار مهم است، با توجه به این که کودک به انواع مواد مغذی، مواد غذایی و  اکسیژن نیاز دارد، بنابراین، هر چیزی که ممکن است سلامت مادر باردار را به خطر بیندازد ممکن است منجر به اثرات مضر روی نوزاد شود.

این نوشته را از دست ندهید  تقویت موها؛ ۸ روشی که به موهای ضعیف و نازک جان می‌بخشد

زیرا نوزاد در حال رشد است و نیازمند تامین مواد مغذی است. اسپری‌های تاخیری اثر نامطلوبی بر جنین  دارند؛ زیرا حاوی موادی است که ممکن است برای جنین ایمن نباشد.

مصرف اسپری تاخیری در بارداری

سوال این است که آیا استفاده از اسپری تاخیری در حین بارداری  ایمن است یا خیر؟

باید گفت که متاسفانه استفاده از اسپری تاخیری در دوران بارداری برای جنین ایمن نیست و با توجه به این که اکثر اسپری‌های تاخیری از مواد مختلفی ساخته شده اند، ممکن است اثرات مضر داشته باشند. بنابراین در این دوران باید از برخورد با محصولات  و مواد شیمیایی با احتیاط رفتار کنید.

اسپری تاخیری

مطالعات متعددی در مورد اثرات اسپری های تاخیری نشان داده است که مصرف اسپری تاخیری در دوران بارداری ممکن است با  افزایش نقایص زایمان همراه باشد. در این دوران بهتر است از هر گونه ماده شیمیایی یا اسپری‌های تاخیری که ممکن است سلامت جنین و یا مادر را به خطر اندازد دوری کنید.

اسپری تاخیری را کجا بزنیم؟

هر مردی ممکن است دچار مشکلات انزال زودرس باشد. انزال زودرس اغلب باعث عدم اعتماد به نفس، عدم لذت بردن از رابطه جنسی و در نهایت منجر به نارضایتی شریک زندگی شود.

برای استفاده از اسپری تاخیری مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- بطری اسپری را آماده کنید و چند بار قبل از استفاده آن را تکان دهید. چندین بار روی پمپ اسپری فشار وارد آورید. پس از خارج شدن ماده اسپری، از سالم بودن آن مطمئن می‌شوید.

۲- اسپری را روی یک منطقه حساس در آلت تناسلی اعمال کنید. معمولاً، بالاترین سطح آلت تناسلی از حساسیت بالاتری برخوردار است.

این نوشته را از دست ندهید  چطور رابطه جنسی امنی داشته باشیم؟

۳- مقدار دوز خود را تعیین کنید. در ابتدا  بهتر است با اسپری با دوز پایین  شروع شود، اما ممکن است بعضی از مردان با ۳-۴ بار اسپری زدن، شروع به کار کنند. توصیه می‌شود از دوز ۴ اسپری در یک جلسه تجاوز نکنید.

۴- راه مناسب استفاده را پیدا کنید. برخی از مردان ممکن است به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشند تا اسپری محلول را مستقیماً در ناحیه آلت تناسلی خود اعمال کنند، در حالی که راه دیگری برای اسپری کردن، اسپری کردن روی انگشتان دست و سپس آغشته کردن  آلت تناسلی است.

۵- بهتر است ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید. این زمان اجازه می‌دهد تا اسپری، جذب پوست شده و عملکرد آن بهتر شود. زمان صرف شده برای نزدیک شدن و صمیمی بودن با شریک زندگی خود باید کافی باشد تا بتواند اثردهی بهتری داشته باشد.

۶- اگر  بعد از ۵-۱۰ دقیقه زمان انتظار، هنوز عضلات آلت تناسلی بی حس نشده باشد، بهتر است مجددا اسپری را اعمال کرده و پس از گذشت زمان مورد نظر وارد عمل نزدیکی شوید.

۷- در این زمان، آلت تناسلی بی‌حس و آماده شده و شما به راحتی می توانید رابطه زناشویی طولانی‌تری داشته باشید. یادتان باشد با تنظیم دوز مناسب استفاده کنید.

۸- با چند بار استفاده از اسپری تاخیری شما می‌توانید میزان دوز لازم را تعیین کرده و در هربار استفاده مصرف کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا