معرفی کتاب

کتاب فوت‌وفن‌های عشق ورزیدن، شما را به عشق‌تان نزدیک‌تر می‌کند

مثبت زندگی: توماس دابلیو مک‌نایت متخصص روابط انسانی است. طی ۱۵ سال گذشته، مقاله‌های او در بهترین روزنامه‌ها و مجله‌های آمریکا منتشر شده‌اند. او در تمام کشور کارگاه‌هایی در مورد روابط زناشویی برگزار کرده‌ است. او در چندین برنامه‌ی تلویزیونی و رادیویی ازجمله برنامه اپرا هم شرکت‌ کرده‌ است.

شناسنامه کتاب

عنوان اصلی کتاب: Love Tactics

عنوان کتاب به فارسی: فوت‌وفن‌های عشق ورزیدن

نویسنده‌: توماس دابلیو مک‌نایت (Thomas W. McKnight)، رابرت اچ فیلیپس (Robert H. Philips)

سال‌انتشار: ۲۰۰۲

درباره‌ی کتاب فوت‌وفن‌های عشق ورزیدن

این کتاب به شما فوت‌و‌فن‌هایی را یاد می‌دهد که به کمک آنها نیمه‌ی گم‌شده‌ی خود را به‌دست آورید. هر کدام از نکته‌های کتاب، شما را مشتاق‌تر، مطمئن‌تر و راغب‌تر می‌کنند. به کمک این کتاب می‌توانید به کسی که دوست‌ دارید نزدیک‌تر شوید و عشق او را به‌دست آورید.

کتاب «فوت‌وفن‌های عشق ورزیدن» برای کسانی که عشق خود را پیدا کرده‌اند هم مفید است. اگر این افراد عشق خود را از دست داده‌ باشند یا در آستانه‌ی جدایی باشند،‌ این کتاب کمک می‌کند تا دوباره عاشق شوند.

مک‌نایت نویسنده‌ی کتاب به شما یاد می‌دهد اول خودتان را خوب ببینید. به‌جای نکات منفی روی نکات مثبت خود تمرکز کنید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته‌باشید و در موقع مناسب «نه» بگویید. به کمک این کتاب می‌توانید همسر ایده‌آل خود را پیدا کنید؛ بدون اینکه خیلی عجول یا مشتاق به‌نظر برسید.

فصل‌های این کتاب قدم‌به‌قدم همراه شما می‌آیند. در این مسیر شما دیدتان نسبت به خود و ظاهرتان تغییر می‌کند. به‌علاوه می‌توانید کاری کنید تا طرف مقابل کاملا از نظر احساسی به شما وابسته شود و به شما اعتماد کند.

آیا این کتاب برای شماست؟

این کتاب برای افراد تنها، خجالتی و غیراجتماعی عالی است. این افراد به کمک فوت‌وفن‌های ارائه‌شده در این کتاب می‌توانند اعتماد بیشتری به خود داشته باشند. همچنین به کمک این کتاب می‌توانند فرد مناسب را پیدا کنند و او را از افراد «اشتباه» تشخیص دهند.

این نوشته را از دست ندهید  خوش‌استایل‌ترین سلبریتی‌ها در گرمی ۲۰۲۰

به‌علاوه کسانی که در زندگی زناشویی خود دچار مشکل شده‌اند می‌توانند از این کتاب نهایت استفاده را ببرند. «فوت‌وفن‌های عشق ورزیدن» به افراد کمک می‌کند دوباره عشق‌شان را از سر بگیرند.

مک‌نایت به شما یاد می‌دهد چطور اعتماد کسی را جلب کنید و عشق خود را به او اثبات کنید. افراد زیادی موفق شده‌اند شریک زندگی خود را با استفاده از این کتاب پیدا کنند. بنابراین اگر فکر می‌کنید نیمه‌ی گم‌شده‌ی خود را پیدا کرده‌اید، دست‌به‌کار شوید و قلب او را از آن خود کنید.

در حاشیه

نسخه‌ی اولیه‌ی این کتاب در سال ۱۹۸۷ منتشر شد. بعداز آن محتویات کتاب به‌روزرسانی شدند. این تغییرات کتاب را دوباره به صدر جدول پرفروش‌ها رساند.

کتاب «فوت‌وفن‌های بیشتر برای عشق ورزیدن» هم نوشته‌ی توماس مک‌نایت و رابرات اچ فیلیپس است. آنها در این کتاب تکنیک‌های کتاب قبلی را ادامه می‌دهند.

توماس دابلیو مک‌نایت متخصص روابط انسانی است. طی ۱۵ سال گذشته، مقاله‌های او در بهترین روزنامه‌ها و مجله‌های آمریکا منتشر شده‌اند. او در تمام کشور کارگاه‌هایی در مورد روابط زناشویی برگزار کرده‌ است. او در چندین برنامه‌ی تلویزیونی و رادیویی ازجمله برنامه اپرا هم شرکت‌ کرده‌ است.

رابرت اچ فیلیپس بنیان‌گذار و مدیر مرکز حمایت از بیماران است. او روان‌شناسی خوانده است و از سال ۱۹۷۵ مطب دارد. او بیش از ۲۰ کتاب نوشته و ۴۰۰ مقاله در سمینارهای مختلف ارائه داده‌ است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا