سالاد و پیش غذا

طرز تهیه سالاد سزار مخصوص گیاهخواران

مثبت زندگی: مزیت درست کردن سالاد این است که زمان کمتری برایش صرف می کنید و همچنین برای سلامتی خود نیز ارزش زیادی قائل شده اید. شاید خوردن سالاد های تکراری برایتان خسته کننده شده باشد پس با ما باشید تا با طرز تهیه یک نوع سالاد متفاوت و خوش طعم آشنا شوید که به راحتی تهیه می شود.

اگر این روزها سری به انواع رستوران‌های لوکس بزنید می‌بینید که گاها تنوع و قیمت سالاد از غذای اصلی بیشتر است. در تهیه سالاد تنوع زیادی وجود دارد و شما می‌توانید با کمی خلاقیت خوشمزه‌ترین سالادها را درست کنید. مزیت درست کردن سالاد این است که زمان کمتری برایش صرف می‌کنید و همچنین برای سلامتی خود نیز ارزش زیادی قائل شده‌اید. شاید خوردن سالادهای تکراری برایتان خسته کننده شده باشد پس با ما باشید تا با طرز تهیه یک نوع سالاد متفاوت و خوش طعم آشنا شوید که به راحتی تهیه می‌شود.

مواد لازم برای تهیه سالاد سزار:

نخود پخته 400 گرم
روغن زیتون 4 قاشق غذاخوری
سیر پوست کنده 1 حبه
نان 2 برش
برگ رزماری 1 عدد
کلم بروکلی بدون ساقه 500 گرم
نصف لیمو، آب گرفته شده

مواد لازم برای تهیه سس سالاد:

سیر تفت داده شده 1 حبه
شیر سویا 250 میلی لیتر
سرکه سیب 20 میلی لیتر
روغن آفتاب گردان 300 میلی لیتر
طرز تهیه سالاد سزار مخصوص گیاهخواران

طرز تهیه:

1.فر را با دمای 90 درجه سانتیگراد گرم کنید. نخودها را با روغن زیتون مخلوط کزده و در سینی مخصوص فر بریزید و به مدت 15 تا 20 دقیقه حرارت دهید تا به خوبی ترد و طلایی شوند.

این نوشته را از دست ندهید  طرز تهیه سالاد لوبیا چیتی، لاغر کننده خوشمزه!

2.نان را به قطعات کوچکتر برش دهید و سیر را به دو تکه تقسیم کنید. سیر را روی تمام قطعات نان ماساژ دهید. سپس نان ها را روی سینی فر بچینید. روی آن رزماری بپاشید و به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر قرار دهید تا برشته شوند.

3.کلم بروکلی را در کاسه ای بزرگ بریزید و آن را با روغن زیتون و آب لیمو مخلوط کنید. سپس به مدت 10 دقیقه کلم ها را ماساژ دهید تا رنگ برگ های آن به سبز تیره تغییر رنگ دهند.

4.سیر، شیر سویا و سرکه را با هم ترکیب کنید تا سس سالاد آماده شود.

5.برای سرو کردن، کلم را با 3/2 سس مخلوط کنید و نان و نخود را روی کلم ها قرار دهید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا