زیبایی

طراحی ناخن در خانه!

مثبت زندگی: شاید شما هم جزء خانم‌هایی باشید که برای طراحی و دیزاین ناخن‌هایتان به سالن‌های زیبایی رفته و کلی وقت و هزینه صرف می‌کنید اما از این به بعد می‌توانید خودتان در خانه زیباترین طرح‌ها را روی ناخن‌هایتان پیاده کنید حتما با خودتان می‌گویید چگونه؟ همراه ما باشید تا در این مقاله با آموزش کلامی و تصویری طراحی ناخن آشنا شوید و خودتان ناخن‌هایتان را طراحی کنید.

وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن 

فرچه برای گذاشتن نقطه

 یکی از ملزومات برای دیزاین یا طراحی ناخن‌ها به‌صورت حرفه‌ای استفاده از فرچه و همچنین قلم‌های ظریف برای نقطه‌گذاری بر روی ناخن‌های است.

نگین‌های تزئینی

 از دیگر وسایل موردنیاز برای دیزاین ناخن استفاده از طرح‌های مختلف نگین‌های تزئینی است که بتواند به طرح حک‌شده روی ناخن‌ها جلوه بیشتری ببخشد.

استیکر برای طراحی ناخن

 از مهم‌ترین ابزارهای موردنیاز در این روش استفاده از انواع مختلف استیکر برای ایجاد نقوش مختلف روی ناخن‌ها است.

چسب مخصوص دیزاین ناخن

 این نوع از چسب‌های نواری در دیزاین کردن ناخن‌ها بسیار ضروری هستند و می‌توان از طریق آن طرح‌های جذاب و جالبی را روی ناخن‌ها حک کرد.

دانه فلزی و شیشه‌ای

 از دیگر وسایل مورد نیاز در دیزاین حرفه‌ای ناخن استفاده از دانه‌هایی فلزی و یا شیشه‌ای است که بتوان از طریق آن نمایی دوبعدی و یا چندبعدی را بر روی ناخن‌ها ایجاد کرد.

اکلیل‌های درخشان

 برای جلوه بیشتر ناخن‌ها می‌توان از اکلیل‌های چندرنگ و درخشان به‌جای لاک‌های اکلیلی استفاده کرد. برای اینکه این نوع از اکلیل‌ها به‌خوبی روی ناخن‌ها قرار گیرند از تاپ کت و یا فرچه‌های مخصوص بادبزنی می‌توان استفاده کرد.

این نوشته را از دست ندهید  چند راه آسان برای حفاظت از ناخن‌ها

انواع لاک

 از مهم‌ترین ملزومات در حرفه دیزاین و طراحی ناخن استفاده از لاک‌هایی بارنگ‌های طلایی، مشکی و سفید است که می‌توان از این سه رنگ برای زیباتر کردن طراحی استفاده کرد.

مهرهای مخصوص ناخن

برای طراحی و ایجاد طرح روی ناخن می‌توان از مهرهای مخصوص این کار استفاده کرد.

بیس و تاپ کت

 برای حفظ سلامتی ناخن‌ها باید از موادی به نام بیس کت استفاده گردد تا جلوی شکنندگی ناخن‌ها گرفته شود. همچنین برای دوام طراحی‌های ناخن می‌توان از تاپ کت نیز استفاده کرد.

طراحی ناحن
طراحی ناحن
طراحی ناحن
طراحی ناحن
طراحی ناحن
طراحی ناحن
طراحی ناحن
طراحی ناحن
طراحی ناحن
طراحی ناحن

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا