رفتار

شخصیت شناسی از روی تلفن همراه؛ بگویید چگونه گوشی به دست می‌گیرید

مثبت زندگی: قبل‌ترها که گوشی‌ها هوشمند نبود از مدل ابرو و طرز نشستن و لبخند زدن و هزار و یک رفتار دیگر، آدم‌ها را روانشناسی می‌کردند. این روزها اما دلبستگی آدم‌ها به تلفن همراهشان همه چیز را از فیلتر همین تلفن‌های کوچک رد می‌کند تا حتی روانشناسی نحوه گوشی دست گرفتن هم مطرح شود.

طبق آمار و پیش‌‌بینی‌ها، تا سال 2020 تقریبا 3 میلیارد کاربر، گوشی هوشمند در دست خواهند داشت. این واقعیت نه تنها از لحاظ پیشرفت تکنولوژی بلکه از جهت روان شناختی هم بسیار جالب است. چرا که نحوه‌ای که گوشی را در دست می‌گیریم، با آن کار می‌کنیم و به وبگردی، بازی و صحبت با دوستان می‌پردازیم ویژگی‌های بسیاری درباره‌ی شخصیت ما فاش می‌کند. در همین راستا، سایت برایت ساید، تست جالبی را تهیه کرده که ویژگی‌های واقعی شما را بر اساس نحوه در دست گرفتن و کار با گوشی نشان می‌دهد.

به تصاویر زیر نگاه کنید و نحوه‌ی در دست گرفتن و استفاده از گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید. در ادامه مقاله، به رمزگشایی انتخاب شما می‌پردازیم.

1. استفاده از یک دست برای گرفتن گوشی و کار با آن

شخصیت شناسی از روی تلفن همراه

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فیدهای خبری خود را تنها با یک دست چک کرده و می‌خوانید یا تنها با یک دست تایپ کرده و تب می‌زنید بنابراین باید گفت که شما فردی با اعتماد به نفس بسیار بالا هستید. شما شخصی هستید که حاضر است ریسک‌های منطقی انجام دهد. ریسک‌هایی که به  دستیابی به نتایجی خوب کمک می‌کند. با این حال، شما در بحث ارتباط با دیگران کاملا برعکس و محتاطانه عمل می‌کنید. به این معنا که ترجیح می‌دهید قبل از اینکه تصمیم بگیرید با کسی رابطه برقرار کنید وقت کافی صرف کنید تا بفهمید آیا به این شخص در زندگی خود نیاز دارید یا نه. به  همین خاطر، دیگران ممکن است شما را فردی منزوی، درون‌گرا و محتاط ببینند.

این نوشته را از دست ندهید  سفر بر اساس ویژگی‌های ماه تولد

2. استفاده از یک دست برای گرفتن گوشی و انگشت دست دوم برای کار با نمایشگر

شخصیت شناسی از روی تلفن همراه

این روش گرفتن گوشی در دست، خرد شما را نشان می‌دهد. شما فردی باهوش، عاقل، منطقی و محتاط هستید و قبل از اینکه کار خود را شروع کنید هر کاری را به ترتیب اهمیت اولویت‌بندی کرده و در چندین مرحله انجام می‌دهید. همچنین، برای هر چیزی که در زندگیتان اتفاق می‌افتد دلیل و منطق می‌آورید و فریب دادن شما کار سختی است. با این حال، شما در بحث رابطه عاشقانه، چندان خردمندانه عمل نمی‌کنید. چرا که اغلب سریع و بدون فکر تصمیم می‌گیرد و گاهی اوقات همین امر می‌تواند به روابطی که در آن هستید آسیب برساند. علاوه بر این، در بحث عشق، گاهی قضاوت‌هایی نابجا و کوته‌فکرانه دارید.

3. استفاده از هر دو دست خود برای نگه داشتن و کار با گوشی

شخصیت شناسی از روی تلفن همراه


استفاده از هر دو دست برای گرفتن و کار با گوشی عشق شما به سرعت را نشان می‌دهد. شما در انجام کارها سریع، کارآمد هستید و می‌توانید در لحظه تصمیمات درستی بگیرید. خیلی راحت می‌توانید خود را با محیطی که به سرعت تغییر می‌کند وفق دهید و در شرایط جدید عملکردی مفید و کارآمد داشته باشید. اما هنگامی که صحبت از عشق می‌شود کارآمدی خود را از دست می‌دهید و در واقع برعکس عمل می‌کنید. شما اغلب به دلیل اعتماد به نفس زیاد، سماجت و پر ادعا بودن که ممکن است همراه شما را بترساند، نمی‌توانید به شخصی که دوست دارید نزدیک شوید.

4. استفاده از یک دست برای نگه داشتن گوشی و انگشت اشاره برای کار با گوشی

شخصیت شناسی از روی تلفن همراه

شما فردی بسیار خلاق هستید و ایده‌های عالی و زیادی در سر دارید که سعی می‌کنید در زندگی به کار ببندید و اغلب مواقع خیلی خوب این کار را انجام می‌دهید. گاهی دوست دارید تنها باشید تا تمام ایده‌ها و افکار خود را کنار هم بگذارید و شاهکار دیگری را خلق کنید که دنیا را حیرت زده کند. این شاهکار می‌تواند یک پروژه جدید مثل کشیدن یک نقاشی یا نوشتن یک کتاب بی‌نظیر باشد. کارهای شما معمولا موفقیت زیادی به همراه دارند. در روابط عاشقانه، خلاقیت شما تبدیل به خجالت می‌شود و این مسئله اغلب مانع از ایجاد و پرورش پیوندها و روابط جدید می‌شود. با این حال، هنگامی که کسی به شما نزدیک ‌شود و شما را بهتر بشناسد از شخصیت شما شگفت زده خواهد شد.

این نوشته را از دست ندهید  تفاوت بین اوتیسم و سندرم دان در چیست؟

اما شما جزو کدام یک از این دسته‌ها قرار می‌گیرید؟ چگونه گوشی خود را در دست می‌گیرد و چه شخصیتی دارید؟ چقدر نتایج این تست به شخصیت شما نزدیک است؟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا