آخرین نوشته هامد و لباس

ست کردن لباس با ۵ رنگ پاییزی به سبک زنان شیک پوش

مثبت زندگی: ست کردن لباس به رنگ‌های مناسب همان فصل یکی از رموز اصلی شیک پوشی است. در این مقاله به شما ۵ رنگ پرطرفدار لباس پاییزی را معرفی می‌کنیم.

رنگ سبز

 ست کردن لباس

رنگ سبز یکی از رنگ‌هایی است که برای همه فصول مناسب است. برای فصل پاییز می توانید از رنگ سبز پررنگ استفاده کنید. نیازی نیست همه لباس‌هایتان به این رنگ باشد، می توانید یکی از اکسسوری‌ها یا یک تکه از لباس‌هایتان به این رنگ باشد. رنگ سبز پر رنگ را می‌توانید با رنگ مشکی، قهوه ای، سورمه‌ای و طوسی ست کنید.

ست کردن لباس به رنگ زرشکی برای پاییز

 ست کردن لباس

این رنگ همان رنگ زرشکی یا آلبالویی تیره است. از این رنگ می توانید به عنوان رنگ خنثی در کمد لباس های تان استفاده کنید. رنگ زرشکی را می توانید با رنگ طوسی روشن، زغالی، مشکی و سورمه ای ست کنید.

ست کردن لباس به رنگ نارنجی تیره برای پاییز

 ست کردن لباس

رنگ نارنجی  تیره یکی از رنگ های کلاسیکی است که برای فصل پاییز بسیار مناسب است. این رنگ با توجه به تم رنگی که دارد مناسب برای هر رنگ پوستی است. این رنگ را می توانید با خردلی، قهوه ای سوخته، کرم و شکلاتی ست کنید.

ست کردن لباس به رنگ مشکی برای پاییز

 ست کردن لباس

مشکی هم جزو رنگ هایی است که برای همه فصول و همه نوع مجالس مناسب است. برای استفاده از رنگ مشکی در پاییز می توانید یک کت چرم مشکی، یا یک شلوار مشکی انتخاب کنید. رنگ مشکی را می توانید با رنگ قرمز پر رنگ و سفید ست کنید.

این نوشته را از دست ندهید  اصلاح صورت آقایان؛ نکات و توصیه‌هایی برای داشتن بهترین اصلاح صورت

ست کردن لباس به رنگ قرمز پر رنگ برای پاییز

 ست کردن لباس

قرمز یکی از رنگ های شادی است که برای روزهای کوتاه و گاهی غمناک پاییز بسیار مناسب است. می توانید رنگ قرمز را با مشکی یا آبی تیره ست کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا