جراحیزنانزیبایی

روش‌های استخوانی کردن صورت بدون عمل جراحی

مثبت زندگی: گونه‌های پر و برجسته و صورت استخوانی حسابی باب روز هستند. برجسته بودن گونه‌ها سبب می‌شود که ظاهری جوان داشته باشید، به همین دلیل است که بسیاری از آدم‌های دارای گونه‌های فرورفته در حال حاضر دوست دارند گونه‌هایی پرتر و برجسته‌تر داشته باشند. شما می‌توانید چند تکنیک طبیعی را امتحان کنید که ممکن است ظاهر برجسته‌تری به گونه‌های‌تان بدهند یا می‌توانید گونه‌های خود را به صورت فیزیکی و با استفاده از یک روش زیبایی برجسته‌تر کنید.

تکنیک‌های طبیعی برای داشتن صورت استخوانی

یوگای صورت

شما می‌توانید از یک تمرین ساده و ملایم صورت برای تحریک گردش خون در گونه‌ها استفاده کنید و به این ترتیب سبب شوید که پوست‌تان روشن‌تر و پرتر نشان بدهد. هیچ چربی اضافی یا پوستی در این ناحیه توسعه نخواهد یافت، اما اگر این تمرین را به طور روزانه انجام دهید، ممکن است گونه‌های فرورفته‌ی شما پرتر به نظر برسند.

روی یک صندلی و با پشت کاملا صاف بنشینید. تیغه‌های شانه‌ها را پایین بکشید و شانه‌ها را به طور کلی شل کنید، اطمینان حاصل کنید که در این ناحیه از بدن‌تان کم‌ترین تنش ممکن را حس می‌کنید. قفسه‌ی سینه باید رو به بیرون و باز باشد.

دهان را به آرامی باز کنید. تصور کنید که در حال صحبت کردن با صدای کم تا متوسط ​​هستید. دهان‌تان را در موقعیتی باز کنید که احتمالا در طی انجام چنین مکالمه‌ای دارید. در این مرحله، شما باید هم لب پایین و هم لب بالای‌تان را به طرف داخل ببرید تا ردیف جلویی دندان‌های‌تان را پوشش دهند.

به طور همزمان، باید گوشه‌های دهان‌تان را به عقب بکشید، به طوری که تا حد امکان به دندان‌های آسیای بزرگ نزدیک شوند. هر دو گوشه باید در یک جهت و به یک اندازه به عقب کشیده شوند. چانه‌تان نیز باید کمی به جلو حرکت کند.

حالتی که به صورت‌تان داده‌اید به مدت ۹۰ ثانیه نگه دارید. باید احساس کنید که ماهیچه‌ها در گونه‌ها و دهان کشیدگی دارند. وقتی این زمان سپری شد، آرام آرام به حالت عادب برگردید و صورت را ریلکس کنید.

گونه‌ها را نیشگون بگیرید

این کار را به آرامی انجام دهید، و بالا و پایین استخوان گونه را نیشگون‌های کوچک بگیرید. این کار ممکن است باعث برجسته شدن گونه‌های شما نشود اما می‌تواند پوست شما را به طور طبیعی گل بیندازد و در نتیجه باعث می‌شود که گونه‌های شما روشن‌تر شوند. گونه‌های روشن‌تر در مقایسه با گونه‌های بی‌رنگ و روح برجسته‌تر و پرتر به نظر می‌رسند.

گونه‌ها را مرطوب کنید

پس از هر بار دوش گرفتن و شستشوی صورت، از لوسیون صورت یا کرم مرطوب‌کننده روی گونه‌ها استفاده کنید. اجازه دهید کرم به طور طبیعی خشک شود و آن را شستشو ندهید.

در صورت امکان، سراغ کرم‌های نرم‌کننده بروید. این کرم‌ها به خصوص برای تسکین پوست فرموله می‌شوند، بنابراین گونه‌های شما مرطوب خواهند شد و هر گونه خراش یا آسیبی که روی آن‌ها ایجاد شده نیز با استفاده از این کرم‌ها ممکن است درمان شود.

حتی اگر صبح‌ها دوش می‌گیرید، بهتر است باز هم شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب، کرم مرطوب‌کننده بیش‌تری روی صورت‌تان بزنید.

اسکراب شکر و شی باتر روی پوست‌تان

۱ فنجان (۲۵۰ میلی‌لیتر) شی باتر ذوب شده را با ۴/۳ فنجان (۱۸۵ میلی‌لیتر) شکر گرانول مخلوط کنید تا زمانی که هر دو ماده به صورت یکنواخت با هم مخلوط شوند. اجازه بدهید ترکیب سرد شود تا به صورت جامد دربیاید. در مرحله‌ی بعد، پس از شستن پوست با آب گرم، ترکیب را روی صورت‌تان قرار دهید. اجازه بدهید به مدت ۵ دقیقه روی صورت بماند و در نهایت آن را با آب گرم بشویید.دقت کنید که اسکراب را باید با استفاده از حرکات دایره‌ای ملایم روی صورت‌تان استعمال کنید. در عین حال یادتان باشد که پس از استعمال ماسک و شستشوی آن، صورت‌تان را به یک حوله‌ی نرم به صورت ضربه‌های آرام خشک کنید

این نوشته را از دست ندهید  جلوگیری از بازگشت وزن بعد از لاغری و کاهش وزن

شی باتر اسیدهای چرب زیادی دارد، بنابراین می‌تواند به بهبود حالت کشسانی پوست روی گونه‌ها کمک کند. در نتیجه پوست جوان‌تر و پرتر به نظر می‌رسد.

شکر موجود در این ترکیب یک لایه‌بردار طبیعی و ملایم است، بنابراین می‌تواند سلول‌های مرده‌ی پوست روی گونه‌ها را پاکسازی کند. چنان‌چه احتمالا می‌دانید ماندن سلول‌های مرده روی پوست، سبب کدر و تکیده شدن صورت می‌شود.

سیب را امتحان کنید

سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین‌های فراوانی است که برای پوست‌تان فایده دارند، بنابراین خوردن این میوه و استفاده از آن به صورت موضعی می‌تواند شگفتی خلق کند. این میوه حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین A، B و C است و تمام این عناصر می‌توانند به جلوگیری از آسیب بافتی و بروز چین و چروک کمک کنند. سیب همچنین حاوی کلاژن و الاستین است که پوست شما را نرم و لطیف و همچنین پر نگه می‌دارد.

سیب‌های قرمز خوشمز و سیب سبز گرنی اسمیت بهترین گزینه‌ها هستند و پس از آن‌ها سیب بربرن نیز یکی از بهترین انواع این میوه محسوب می‌شود.

یک سیب کامل را برش بزنید و با استفاده از میکسر آن‌ها را له کنید تا قوام سس مانندی داشته باشند. با استفاده از ضربات ملایم و دایره‌ای سیب را روی صورت‌تان استعمال کنید. اجازه بدهید به مدت ۵۰ تا ۶۰ دقیقه بماند و در نهایت آن را با آب گرم بشویید. انجام این روش را به صورت روزانه تکرار کنید.

یکی دیگر از راه‌های استفاده از مزایای سیب، تهیه‌ی نوشیدنی مخصوص سیب است. آب سه برش سیب و سه هویج اطلس و نصف فنجان (۱۲۵ میلی‌لیتر) آب لیمو را با هم مخلوط کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. ترکیب به دست آمده را هر روز صبح بخورید تا زمانی که متوجه نتایج آن شوید.

پتاسیم موجود در هویج می‌تواند به جلوگیری از خشک شدن پوست کمک کند. این گیاه خوراکی در عین حال دارای خواص ضد التهابی است که می‌توانند رنگ پوست را بهبود داده به آن‌ جان بدهند. هویج همچنین آنتی‌اکسیدان دارد و مقدار زیادی ویتامین A و C را برای بدن‌تان فراهم می‌کند.

آب لیمو دوز بیش‌تری از ویتامین A، B و C و سایر آنتی‌اکسیدان‌ها را برای پوست‌تان فراهم می‌کند.

آلوئه‌ورا روی پوست‌

آلوئه‌ورا روی پوست‌

ژل آلوئه‌ورا را به طور مستقیم روی گونه‌ها قرار دهید و با استفاده از حرکات ملایم و دایره‌ای آن را روی پوست بمالید. اجازه بدهید ژل به مدت تقریبا ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بماند و در نهایت آن را شستشو دهید. این روش را به طور روزانه تکرار کنید.

روش دیگر این است که می‌توانید یک لیوان ۸ اونسی (۲۵۰ میلی‌لیتر) آب آلوئه‌ورا را هر روز صبح میل کنید تا زمانی که متوجه نتایج شوید. اطمینان حاصل کنید که آب آلوئه‌ورای مصرفی‌تان طبیعی است. آلوئه‌ورا التهاب را کاهش می‌دهد و باعث افزایش حالت کشسانی پوست می‌شود.

مخلوطی از گلیسیرین و گلاب (مقدار مساوی از هر یک)

این ترکیب باید به صورت شبانه و درست قبل از خواب استفاده شود. هم گلیسیرین و هم گلاب دارای خواصی هستند که می‌توانند پوست ناحیه‌ی گونه را تغذیه کنند و به طور کلی پوست را بهبود دهند. گلیسیرین پوست را هیدراته نگه می‌دارد و می‌تواند سرعت تازه شدن سلول‌های پوست را تنظیم کند.گلاب می‌تواند به تسکین یافتن پوست تحریک شده کمک کرده و پوست را هیدراته کند. این ماده همچنین دارای خواص ضدعفونی‌کننده‌ی ملایم است، بنابراین می‌تواند پوست روی گونه‌های شما را پاکسازی کند و آن را سالم، بدون هر گونه خشکی و تحریک نگه دارد.

ماسک عسل

عسل به شیوه‌های مختلف به پوست شما کمک می‌کند. هنگامی که این ماده را به صورت موضعی استفاده کنید، به عنوان یک نم‌نگهدار عمل می‌کند، و رطوبت پوست را به خوبی حفظ می‌کند. در نتیجه، پوست سالم‌تر و پرتر به نظر می‌رسد. هنگامی که عسل را بخورید یا آن را به طور موضعی مصرف کنید، آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن نیز می‌توانند از پوست در برابر تحریک‌کننده‌ها و باکتری‌ها محافظت کنند.

این نوشته را از دست ندهید  کلیه‌درد دارید؟ بیشتر بادمجان بخورید

یکی از ساده‌ترین راه‌های سود بردن از عسل این است که به دنبال عسل ارگانیک باشید یا ماسک صورتی را استفاده کنید که حاوی عسل طبیعی باشد. در صورتی که این ماسک‌ها حاوی خامه یا ماست باشند، تاثیر بهتری خواهند داشت.

یکی دیگر از راه‌های استفاده از عسل این است که هر روز ۹ قاشق غذاخوری (۱۵ میلی‌لیتر) از آن را مصرف کنید.

شما می‌توانید ماسک مبتنی بر عسل را نیز خودتان تهیه کنید. ۱ قاشق چایخوری (۵ میلی‌لیتر) عسل را با ۱ قاشق چایخوری (۵ میلی‌لیتر) خمیر پاپایا مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را روی گونه‌های‌تان استعمال کنید و اجازه بدهید به مدت ۱۰ دقیقه بماند. در نهایت آن را با آب ولرم شستشو دهید.

عسل

یکی دیگر از ترکیبات حاوی عسل که می‌توانید خودتان تهیه کنید و به عنوان صبحانه بخورید به این ترتیب است: ۱ فنجان (۲۵۰ میلی‌لیتر) شیر، ۱ قاشق چایخوری (۵ میلی‌لیتر) کره‌ی نرم، ۱ قاشق چایخوری (۵ میلی‌لیتر) عسل، ۲ قاشق چایخوری (۱۰ میلی‌لیتر) پنیر خرد شده، و ۱ قاشق غذاخوری (۱۵ میلی‌لیتر) جوی دو سر را با هم مخلوط کنید. ترکیب حاصل را صبح‌ها بخورید، و در کنار آن آب پرتقال بنوشید.

اعتقاد بر این است که شیر و سایر محصولات لبنی پوست را هیدراته می‌کنند و باعث از بین رفتن حالت تحریک و قرمزی پوست می‌شوند، بنابراین ظاهر پوست تا حد زیادی بهبود می‌یابد. جوی دوسر می‌تواند خشکی و سوزش پوست را کاهش دهد.

ویتامین C موجود در آب پرتقال می‌تواند به جلوگیری از چروک‌ها کمک کند و سبب شود پوست شما جوان‌تر به نظر بیاید.

روغن‌های طبیعی

پوست شما به طور طبیعی چربی تولید می‌کند و این چربی‌های طبیعی می‌توانند پوست را مرطوب، تازه و سالم نگه دارند. گونه‌هایی که پوست سالم و درخشان دارند، پرتر و برجسته‌تر به نظر می‌رسند. با این حال، اگر بدن شما روغن مورد نیاز خود را دریافت نکند، پوست شما رنج خواهد برد و گونه‌های‌تان لاغرتر و تکیده‌تر به نظر خواهند رسید.

در رژیم غذایی‌تان به میزان کافی روغن قرار بدهید. پخت و پزتان را با روغن‌های سالم و مفید، مثل روغن زیتون انجام بدهید. همچنین می‌توانید به طور مرتب مغزهای سالم از جمله بادام بخورید.

در صورتی که تصمیم گرفتید روغن را به صورت موضعی استفاده کنید، می‌توانید این کار را با ماساژ روغن‌های سالم روی پوست گونه‌تان پس از شستشو و لایه‌برداری انجام دهید. روغن‌هایی مانند روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام یا روغن آووکادو را استفاده کنید.

کره کاکائو برای آبرسانی

آب‌رسانی مناسب حالت ارتجاعی پوست، شادابی و انعطاف‌پذیری پوست را حفظ می‌کند. کره‌ی کاکائو پوست را آب‌رسانی می‌کند و حالت ارتجاعی آن را بهبود می‌بخشد. چند قاشق کره‌ی کاکائو را در فر یا روی اجاق گاز گرم کنید. وقتی به اندازه‌ی کافی گرم شد، صورت، گردن و چانه را با آن ماساژ بدهید. این کار باید دو بار انجام شود: قبل از دوش صبحگاهی و قبل از این‌که به بستر خواب بروید.

ماسک سفیده تخم مرغ

تخم مرغ حاوی ویتامین A است که فواید زیادی برای پوست دارد. از جمله انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد.

سفیده‌ی دو تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری شیر، یک قاشق غذاخوری عسل، و یک قاشق غذاخوری آب‌لیمو مخلوط کنید. چند قطره عصاره‌ی نعنا به آن اضافه کنید. این ماسک را روی پوست صورت، گردن و چانه قرار دهید. بگذارید نیم ساعت بماند. سپس پوست‌تان را با آب ولرم بشویید و با حوله خشک کنید. این کار را هر روز انجام دهید تا چربی صورت سریع‌تر از بین برود و صاحب یک صورت استخوانی شوید.

با گلیسیرین پوست تان را سفت کنید

گلیسیرین با آب‌رسانی پوست، آن را سالم و سفت نگه می‌دارد. گزارش‌های زیادی درباره‌ی استفاده از گلیسیرین برای بهبود حالت ارتجاعی و میزان رطوبت پوست وجود دارد.

این نوشته را از دست ندهید  روز جهانی سرطان تخمدان؛ راه‌های پیشگیری از آن

شما می‌توانید با مخلوط کردن یک قاشق غذاخوری گلیسیرین و ۲ قاشق غذاخوری نمک اپسوم یک ماسک درست کنید. چند قطره عصاره‌ی نعنا هم به آن اضافه کنید. با استفاده از یک پد پنبه‌ای این ماسک را روی گونه‌ها، چانه و گردن قرار دهید. بگذارید کمی بماند تا پوست آن را جذب کند. بعد پوست را با آب سرد بشویید. برای این‌که در یک هفته چربی صورت از بین برود و صاحب یک صورت استخوانی شوید باید این روش را سه تا چهار بار انجام دهید.

ویتامین E به پوست حالت ارتجاعی می‌دهد

نمی‌توان فواید ویتامین E را برای زیبایی نادیده گرفت. شما می‌توانید روغن ویتامین E‌ را روی ناحیه‌ی صورت و گردن ماساژ دهید تا حالت ارتجاعی پوست‌تان را بهبود ببخشید. این ویتامین توانایی لایه‌ی شاخی پوست (خارجی‌ترین لایه‌ی سطح روپوست، م.) را برای تعدیل رطوبت بالا می‌برد که به کاهش چربی صورت و در نهایت صورت استخوانی شدن کمک می‌کند.

– هم‌چنین می‌توانید خوراکی‌های سرشار از ویتامین E را، مانند مغزها و دانه‌ها، لوبیاها، سبزیجات برگی سبز، سویا، بادام زمینی، محصولات لبنی، برنج قهوه‌ای، جو و حبوبات، در رژیم غذایی‌تان بگنجانید.

خربزه مصرف کنید

خربزه به عنوان عامل سفت‌کننده‌ی پوست عمل می‌کند. این میوه حاوی ویتامین C است که دارای خواص ضدپیری است.

کافی است آب خربزه را بگیرید و با استفاده از مقداری پنبه به صورت موضعی روی صورت‌تان بمالید. پس از ۵ دقیقه صورت‌تان را بشویید. این روش کمک‌تان می‌کند در یک هفته چربی صورت‌تان را از بین ببرید و صاحب یک صورت استخوانی شوید.

هم‌چنین می‌‌توانید برای از بین بردن چربی صورت آب و داشتن یک صورت استخوانی خربزه را بنوشید. این به شما کمک می‌کند سموم را از بدن‌تان خارج کنید و ولع‌تان را به خوراکی نیز کنترل می‌کند.

ماساژ شیر

شیر سرشار از مواد مغذی ضروری است که پوست را روشن و سفت می‌کند. هم‌چنین به عنوان یک عامل ضدپیری عمل می‌کند که به حفظ حالت ارتجاعی پوست کمک می‌کند. اسفنگومیلین ترکیبی است که به وفور در شیر یافت می‌شود. این ترکیب یک فسفولیپید ضروری برای پوست است. در یک آزمایش کور تصادفی کنترل‌شده که اثر پلاسیبو در آن کنترل شده‌است، اثبات شده‌است مصرف مرتب شیر رطوبت پوست را افزایش می‌دهد و شرایط آن را بهبود می‌بخشد.

مقداری شیر خام بگیرید و صورت و گردن را با آن ماساژ دهید. سپس با آب ولرم بشویید. این روش به شما کمک می‌کند از شر غبغب خلاص شوید.

– هم‌چنین می‌توانید با مخلوط کردن چند قطره عسل و خامه‌ی تازه‌ی شیر یک خمیر درست کنید. این خمیر را روی صورت، چانه و گردن قرار دهید. پس از چند دقیقه با آب بشویید.

حوله داغ

روش حوله‌ی داغ باعث تعریق پوست صورت می‌شود. این به پوست شما بخار می‌دهد که سبب کاهش یافتن چربی صورت می‌شود. این بخش مهمی از روش‌های زیبایی چهره است چون پوست را سفت و جوان می‌کند. برای انجام این روش مقداری آب را در یک قابلمه بجوشانید. سپس آن را از روی اجاق گاز بردارید و صبر کنید کمی خنک شود. حوله‌ای را در آن خیس کنید، آب اضافی حوله را بگیرید و روی نواحی پرچربی صورت فشار دهید. این کار را حداقل پنج بار تکرار کنید. این روش چربی گونه‌های شما را کاهش می‌دهد و منافذ پوست‌تان را باز می‌کند و شما دارای یک صورت استخوانی می شوید.

تذکر: برای این‌که نتیجه‌ی بهتری برسید این روش را قبل از خواب انجام دهید.

ماسک خاک رس

در یک روش درمانی مشخص شد که قرار دادن خاک رس روی پوست میزان کلاژن را افزایش می‌دهد. ماسک خاک رس به سفت شدن پوست کمک می‌کند و از افتادگی آن جلوگیری می‌کند. خاک رس چربی و آب اضافی زیر پوست را از طریق فرایند اُسمز جذب می‌کند. ماسک طبیعی رس ظاهری لاغرتر به صورت‌تان می‌دهد. شما می‌توانید این ماسک را ۲ بار در هفته به همراه ماساژ صورت استفاده کنید.

این نوشته را از دست ندهید  دانلود فیلم «دختر شیطان»

عصاره لیمو برای صورت استخوانی

لیمو به چربی‌سوزی کمک می‌کند. عصاره‌ی لیمو را در یک لیوان آب ولرم رقیق کنید. نصف قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید. برای این‌که نتیجه‌ی بهتری بگیرید آن را با شکم خالی مصرف کنید. این مخلوط نه تنها چربی صورت‌تان را کاهش می‌دهد و باعث لاغری صورت می‌شود بلکه بر تمام بدن‌تان تأثیر می‌گذارد.

پرهیز از عادات مضر

به این معنا که سیگار نکشید و از مصرف نوشیدنی‌های الکلی اجتناب کنید زیرا هر دوی این کارها باعث می‌شوند پوست شما حالت الاستیسیته‌ی خود را از دست بدهد. در حین این‌که پوست الاستیسیته‌ی خود را از دست می‌دهد، انعطاف‌پذیری‌اش کم‌تر می‌شود و به این ترتیب گونه‌های‌تان تکیده‌تر و لاغرتر به نظر خواهند رسید.

کرم ضد آفتاب روی صورت‌تان بزنید تا از پوست در برابر اشعه‌ی ماوراء بنفش مضر محافظت کنید. آسیب‌های ناشی از خورشید می‌توانند پوست را خشک کنند و سبب لاغر و بدون طراوت دیده شدن گونه‌ها شوند.

آرایش و جراحی‌های زیبایی برای داشتن صورت استخوانی

استفاده از پودر براق گونه

از یک برس تمیز و با کیفیت بالا استفاده کنید و یک پودر شاین روی گونه‌ها و بالای استخوان‌های گونه‌ها بزنید. در واقع می‌توانید مثل همیشه آرایش کنید و از این پودر روی گونه‌ها بزنید. برق پودرهای شاین نور را جذب می‌کند و با خطای دید در بیننده سبب می‌شود که گونه‌های‌تان برجسته‌تر و پرتر به نظر برسند.

هر شب قبل از خواب آرایش‌تان را پاک کنید

یادتان باشد که هر آرایشی که در طول روز اعمال می‌کنید، حتما قبل از خواب آن را با یک تکه پد پاک‌کننده یا سایر محصولات پاک‌کننده‌ی آرایش پاک کنید. محصولاتی که به طور خاص برای پاک کردن آرایش صورت هستند، ایده‌آل‌ترین محصول برای این کار محسوب می‌شوند.

زمانی که می‌توانید بدون آرایش بیرون بروید، حتما این کار را انجام دهید. بدون آرایش بودن به مدت دو سه روز به پوست فرصت خوبی برای «نفس کشیدن» می‌دهد، و در نتیجه، پوست گونه‌های‌تان سالم‌تر خواهند بود.

به همین ترتیب، باید از مصرف کرم پودرهای سنگین اجتناب کنید، زیرا این نوع کرم‌ها می‌توانند پوست شما را بیشتر از پودرها یا رژ گونه‌های مینرال خفه و دور از هوا نگه دارند.

جراحی انتقال چربی

با یک جراح پلاستیک حرفه‌ای در مورد روش‌های انتقال چربی را از یک قسمت بدن به قسمت دیگر صحبت کنید. بسته به میزان چربی موجود در جاهای دیگر بدن و چگونگی ساختار چهره‌تان، می‌توانید با انتقال بافت چربی به گونه‌ّها، سریعا صورتی پر و گونه‌های برجسته به دست بیاورید.

این روش دوام زیادی دارد. معمولا، حدود ۶۰ درصد چربی انتقال یافته به گونه‌ها باقی خواهد ماند. سلول‌های چربی که از قسمت‌های دیگر بدن به گونه انتقال می‌یابند مانند سایر سلول‌های چربی در بدن زنده می‌مانند، و همان رفتاری را خواهند داشت که در قسمت دیگر بدن‌تان داشته‌اند.

روش‌های تزریقی

پیوند چربی یا تزریق اسکالپترا (پرکننده) کمی بیش‌تر طول می‌کشد، اما این روش کم‌تر تهاجمی است و ممکن است دوام بیش‌تری داشته باشد. مقدار کمی از چربی‌های واقعی یا مصنوعی به تدریج با استفاده از یک سوزن بسیار نازک به لایه‌های زیر گونه تزریق می‌شود.

قبل از این‌که به آن گونه‌های برجسته‌ی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید، لازم است چند فرایند را پشت سر بگذارید.تزریق اسکالپترا به طور کلی بدون حساسیت رخ می‌دهد و ریسک رخ دادن عوارض جانبی در آن‌ها کم است. با این حال، تزریق چربی و تزریق سیلیکون می‌تواند کمی خطرناک باشد.

توجه داشته باشید که ممکن است بعد از چند سال، نیاز به تکرار این روش‌های درمانی داشته باشید. این موضوع در مورد اسکالپترا نیز صدق می‌کند، به این ترتیب که اغلب پس از دو سال نیاز به جایگزینی دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا