سیاحت

رنگی‌ترین سواحل دنیا کجاست؟

مثبت زندگی: با سواحل رنگی جهان آشنا شوید؛ شاید شما هم مانند بسیاری از مردم از شن و ماسه‌ی ساحل متنفر باشید. چسبیدن این شن‌ها به بدن و شستن آن واقعا کار سختی است که ممکن است هر کسی را کلافه کند. برخی از افراد هم هستند که کلا به سواحل صخره‌ای علاقه‌مند هستند، اما دیدن این سواحل با رنگ‌های خیره‌کننده و عجیب هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

ساحل صورتی کومودو در اندونزی

ساحل صورتی، ساحلی کاملا عجیب و غیر معمول در سراسر جهان است اما واقعی است. باید از نزدیک ببنید تا رنگ زیبای صورتی آن را باور کنید. کومودو، جزیره‌ای در اندونزی است که دارای شن و ماسه‌ی صورتی رنگ است. این جزیره، زیستگاه بزرگ‌ترین مارمولک‌های جهان است به همین دلیل می‌گویند که اژدهای کومودو در این جزیره زندگی می‌کند.

ساحل سبز هاوایی

ساحل سبز هاوایی

هاوایی مانند یک راز است که شگفتی‌های بسیاری را در خود جای داده است. پس جای تعجب ندارد که در هاوایی، مخصوصا در ساحل پاپاکلیا (Papakōlea Beach) در جزیره بزرگ، ساحلی با شن و ماسه‌ی سبز وجود داشته باشد. رنگ این شن و ماسه به طور طبیعی سبز نبوده است اما به مروز زمان که با کانی اولیوین مخلوط شده است، رنگ سبز را به خود گرفته است.

ساحل قرمز هاوایی

ساحل قرمز هاوایی

کریسمس در هاوایی است یا رنگ‌های کریسمس، البته فرقی هم نمی‌کند، زیرا نه تنها ساحل سبز بلکه قرمز هم در هاوایی پیدا می‌شود. ساحل کایهالولو در جزیره مائویی، دارای رنگ قرمز است که به دلیل وجود سنگ آهن در این منطقه، این رنگ پدید آمده است. به نظر زیبا و خیره‌کننده می‌رسد.

این نوشته را از دست ندهید  ۱۰ نقطه‌ی مهم فرهنگی ایران از نگاه گاردین

ساحل نارنجی مالت

ساحل نارنجی مالت

زمینی با مساحت 122 مایل مربع، با ساحلی نارنجی رنگ، می‌تواند دلیلی برای سفر به اروپا باشد. هنگامی که به مالت سفر می‌کنید، در جزیره گازو توقفی داشته باشید. حتی اگر وجود خرابه‌های رومی را هم در نظر نگیریم، این جزیره دارای ساحلی به رنگ نارنجی است که فوق‌العاده زیبا و شگفت‌انگیز است.

ساحل بنفش کالیفرنیا

ساحل بنفش کالیفرنیا

دیده شدن رنگ بنفش ارغوانی به راحتی در شن و ماسه‌ی این ساحل قابل رویت است. گفته می‌شود مخلوط شدن منگنز موجود در تپه‌های اطراف با شن این ساحل، سبب پدید آوردن در این رنگ شده است. این ساحل نیز با رنگ عجیب خود، یکی دیگر از سواحل رنگی و زیبای جهان را شامل می‌شود.


مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا