رابطه جنسیسلامت جنسی

رابطه جنسی ضربدری: آثار زیان‌بار و مخرب آن

مثبت زندگی: با این‌که در دنیای مدرن امروز سکس ضربدری تصویری روشنفکرانه و مفرّح در ذهن بسیاری افراد ایجاد می‌کند ولی واقعیتِ مسأله متفاوت با این است و زوج‌هایی که برای رهایی از یکنواختی دست به این کار می‌زنند آسیب‌های بسیار زیادی را متحمل می‌شوند. مثبت زندگی را همراهی کنید تا در این مقاله شما را با آثار زیان‌بار این روابط آشنا کنیم.

به اجبار همسران!

خیلی از زنان به اصرار همسران‌شان مجبور به انجام این کار می‌شوند. از آنجایی‌که می‌خواهند موجبات شادی همسران‌شان را فراهم کنند، با ایده‌ی آن‌ها کنار می‌آیند. حتی وب‌سایت‌هایی هست که به مردان آموزش می‌دهد چطور با همسران‌شان حرف بزنند که آن‌ها را به این کار متقاعد کنند.

این افراد باید قبل از هرچیز راهی به یکی از این شبکه ها پیدا کنند. در شهرهایی که در سراسر دنیا چنین شبکه‌هایی وجود دارد، مکان‌هایی برای ملاقات از قبل تعیین می‌شود.

همچنین باید داخل شبکه باشند تا بدانند آن شب باید در چه کلوبی شرکت کنند. این کلوب‌ها معمولاً به تعداد نوشیدنی‌هایی که برای زوج‌ها سرو می‌کنند، هزینه‌هایی در بر خواهند داشت.

هیجان‌های کاذب

زوج‌ها در ابتدا سرشار از ترس از ناشناخته‌ها و هیجان لباس پوشیدن و رفتن به مکان‌هایی با فعالیت‌های متنوع می‌شوند. وقتی لباس رسمی می‌پوشید، با آدم‌های جدید آشنا می‌شوید و به مکان‌هایی عجیب می‌روید همیشه برایتان پُر از هیجان کاذب و مخرب خواهد بود.

این زوج‌ها معمولاً بچه‌هاشان را برای آخرهفته جایی می‌فرستند که بتوانند راحت‌تر به تفریح‌شان برسند.

زوج‌ها بعد از حاضر شدن در کلوب موردنظر شروع به نوشیدن و رقصیدن می‌کنند. بعد از چند ساعت که الکل خوب رویشان اثر کرد به خانه‌ یا قایق تفریحی یکی از زوج‌ها می‌روند تا دور هم جمع شوند. مکان‌ها معمولاً بسیار خاص هستند تا حس غیرواقعی بودن و خیالی بودن اتفاقات تشدید شود.

این نوشته را از دست ندهید  مصرف اسپری تاخیری چه خطراتی دارد؟

زوج‌ها در شروع کار چون با اتفاقی جدید، متفاوت و خطرناک روبه‌رو هستند غرق در هیجان می‌شوند. وقتی به این وضعیت خطر عادت کردند، لباس پوشیدن و معاشرت‌های جدید باعث می‌شود هیجان ماجرا همچنان بالا بماند.

باز هم به خواست همسر…

افراد وارد فعالیت‌هایی می‌شوند که بااین‌که ممکن است برای خودشان خوشایند نباشد ولی به‌خاطر همسرشان این کار را انجام می‌دهند. در این بلبشوی آدم‌ها، احساسات و الکل، حس تحریک و لذت‌جنسی همسر معمولاً با هم قاطی می‌شود.

اگر روزی بچه‌ها با خبر شوند؟

نتیجه‌ی آن سبک‌زندگی‌ای است پُر از رمز و راز، شرم، خجالت و پشیمانی. بله، درست است که تمام اتفاقات توأم با هیجان بوده ولی معمولاً خاطراتی برای افراد می‌ماند که دوست دارند به‌کل فراموش‌شان کنند. همیشه این احتمال وجود دارد که در کلوب‌ها با کسانی روبه‌رو شوید که آشنا هستند و دوست ندارید آن‌جا دیده شوید. اگرروزی والدین یا بچه‌هاتان از ماجرا باخبر شوند چه؟ اگر در این کلوب‌ها ناگهان با مدیر یا معلم مدرسه‌ی فرزندتان مواجه شوید چه؟ یکدفعه دنیا برایتان طوری تغییر خواهد کرد که هیچ‌وقت تصورش را هم نمی‌کردید.

دنیا تبدیل به دنیایی دیگر با قوانین متفاوت می‌شود که آدم‌ها را تحت کنترل خود دارد. جهانی که مالک آن زوج است نه این‌که آن‌ها مالک آن جهان باشند. زرق و برقی که از دور می‌بینید فریب‌تان می‌دهد. آدم‌ها را به ورطه‌ای می‌کشاند که خودشان و وجدان‌شان را برای همیشه تغییر می‌دهد. این حقه‌ای است برای پنهان کردن اعتیادهای جنسی و خیانت و سعی در قابل‌قبول کردن آن‌ها.

درست مثل عکس‌های فتوشاپ‌شده‌ی پورن‌استارها، افسون این سبک‌زندگی هم باعث می‌شود بهتر از آنچه واقعاً هست به نظر برسد.

این نوشته را از دست ندهید  ۹ علامت هشدار‌ دهنده سرطان دهانه رحم که نباید نادیده بگیرید

وقتی مهمانی تمام می‌شود

وقتی میهمانی‌ها تمام می‌شود، زوج‌ها با این واقعیت مواجه می‌شوند که این ماجرا هم چیزی نبوده جز نوعی خیانت و عیاشی، آن هم در سطحی بالا.

وقتی درگیر تأثیرات مخرب روابط جنسی ضربدری می‌شوید، ممکن است آسیب‌های شدیدی در رابطه‌تان تجربه کنید. این علائم می‌توانند شامل مصرف موادمخدر یا الکل به میزان بالا، افسردگی، پایین آمدن سطح انرژی، بی‌قراری، اضطراب، اختلال خواب، دل‌درد و پایین آمدن مقاومت بدن دربرابر بیماری‌ها می‌شود.

اگر شما هم دچار این مشکلات شده‌اید، حتماً باید کمک بگیرید. نیازی نیست با الکل و دارو بخواهید خودتان را دربرابر آن بی‌حس کرده و علائم مشکل‌تان را کنترل کنید.

مطمئناً دلایلی وجود دارد که نمی‌توانید از این آسیب‌ها عبور کنید و به زندگی سابق‌تان برگردید. باید ابزارها و تمرینات و تکنیک‌هایی را که برای درک موقعیت‌ و اتفاقی که برایتان افتاده لازم دارید پیدا کنید. حتماً پیش متخصص روانشناس بروید و در این زمینه مطالعه کنید.

منبع
مردمان
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا