آخرین نوشته هادکوراسیون

دکوراسیون پاییزی منزل با ۱۰ ایده گرم و دلچسب!

مثبت زندگی: پاییز فصلی با سایه‌های پارچه پشمی، رنگ‌های گرم و خنثی، وسایل قدیمی و  فضاهای دنج خصوصی است؛ که کم کم رنگ و بوی همه جا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی، باید از المان‌های پاییز در خانه استفاده کرد. در اولین روزهای پاییز می‌خواهیم با هم ۱۰ ایده‌ دکوراسیون پاییزی را مرور کنیم و با این ایده‌ و المان‌های خلاقانه تزئینات پاییزی را به خانه بیاوریم.

پاییز را با رنگ‌ها به دکوراسیون خانه بیاورید

پالت رنگی مناسب پاییز:

پالت رنگ پاییز برای دکوراسیون
  • نارنجی
  • زرد
  • قهوه ای
  • زرشکی
  • سبز
  • کرم

اولین قدم و البته ساده‌ترین راه برای داشتن یک دکوراسیون‌پاییزی، تغییر رنگ‌ها هستند. با تغییرات کوچک شروع کنید، از پالت رنگی پاییز کمک بگیرید و ببینید در کمدهای منزل‌تان چه چیزهایی پیدا می‌کنید. رنگ‌های تیره و گرم بهترین انتخاب برای دکوراسیون پاییز هستند. به عنوان مثال، یک شال مبلی نارنجی و یا کوسن‌های متضاد با رنگ زمینه مبلمان، مناسب‌ترین گزینه برای دکوراسیون پاییزی هستند.

استفاده از عنصرهای پاییزی در دکوراسیون

اتاق خواب پاییزی

چه چیزهایی شما را یاد پاییز می اندازد؟ استفاده از عناصر خاطره انگیز و هویت بخش پاییز در دکوراسیون می‌تواند هر چه بیشتر روح این فصل زیبا را به عمق خانه بیاورد. کدو حلوایی، میوه‌های پاییزی، برگ‌های خشک شده، پارچه‌های پشمی، چوب، گندم معجره‌ای در دکوراسین پاییز است. به عنوان مثال برای استفاده از هر کدام از این عناصر می‌توانید، گوشه‌ای از خانه مانند روی میز، لب شومینه، روی دیوار، روی مبلمان، آشپزخانه و ورودی خانه را در نظر بگیرید.

تغییر روتختی در دکوراسیون اتاق ‌خواب

یکی از بهترین ایده‌های پاییزی تعویض رو تختی و پتو ها است. برای داشتن دکوراسیون پاییزه سریع‌تر روتختی به رنگ‌های نارنجی، قهوه‌ای یا قرمز تهیه کنید و پاییز را به اتاق خواب خود بیاورید. استفاده از پارچه‌های پشمی چهارخانه را فراموش نکنید. 

این نوشته را از دست ندهید  اشتباهاتی که باعث می‌شود دکوراسیون خانه شما نابود شود

از دکورهای تزئینی پاییز کمک بگیرید

تابلو های نقاشی پاییزی، تغییر تابلوهای هنری و نقاشی های خانه است. با استفاده از تابلو نقاشی پاییز می توان حس و حال پاییزی به خانه بخشید و به دکوراسیون داخلی منزل کمک زیادی کرد.

استفاده از چوب

خالصانه‌ترین عنصر پاییز، چوب است. چوب به نوبه خود احساس گرم و البته دنجی را در خانه ایجاد می‌کند، پس چه بهتر که با رسیدن فصل پاییز به سراغ میز عسلی یا چهارپایه‌های چوبی برای قرار دادن وسایل بروید و در دکوراسیون پاییزی خانه خود از آن‌ها استفاده کنید. از آنجایی که چوب از پرطرفدارترین متریال‌ها در دکور خانه است، به شکل‌های مختلفی می‌توانید با توجه به سلیقه خود از آن بهره ببرید.

دکوراسیون پاییزی

سبدهای حصیری

استفاده از اکسسوری‌های کاربردی و زیبا مانند سبدهای حصیری، می‌تواند همراه خوبی برای دکوراسیون پاییزی باشد. سبدهای حصیری با رنگ خاص و جنس منحصربه‌فردشان، حس دلچسبی دارند که این روزها حتی به عنوان گلدان نیز بسیار ایده‌ی کاربردی برای دکوراسیون هستند و زیبایی متفاوتی را ایجاد می‌کنند.

ورودی اتاق ها را جذاب کنید 

از دیگر فضاها در دکوراسیون که می‌توانید از اکسسوری‌های‌پاییزی استفاده کنید، ورودی اتاق‌ها هستند. قاب دور درب‌ها را با ریسه‌هایی که نور زرد دارند تزئین کنید تا شما را به پاییز دعوت کنند. این نورها در شب فضای رمانتیکی را ایجاد می‌کنند. 

زیر لیوانی های خلاقانه پاییزی

استفاده از رومیزی پاییزی در دکوراسیون

استفاده از رومیزی های ضخیم یا پشمی و با طرح و رنگ‌های‌پاییزی یکی از ساده ترین راه حل‌ها برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی دلچسب است. حتی می‌توانید خودتان این این رومیزی ها را بسازید و ظاهری خاص و دوست داشتنی به فضا ببخشید. 

این نوشته را از دست ندهید  تعداد دفعات نرمال رابطه جنسی چه مقدار است؟
خوشبو کننده های پاییزی

خوشبو کننده‌ها

یک سینی چوبی آماده کنید و چند چوب دارچین، کمی میخک و پوست پرتقال خشک شده را در کنار هم قرار دهید و روی میز کنار نشیمن بگذارید تا رایحه پاییز را در تمام خانه حس کنید. همپنین به سلیقه خود از دیگر رایحه‌های‌پاییزی هم می‌توانید در دکوراسیون استفاده کنید و آن‌ها را با کمی آب جوشانده شده در کاسه‌ای؛ کنار در ورودی قرار دهید. در این حالت، هر زمان که وارد خانه می‌شوید، حس خوبی خواهید داشت.

گیاهان پاییزی را در دکوراسیون فراموش نکنید

برای زینت بخشیدن به فضای داخلی تان و داشتن دکوراسیون‌پاییزی منحصر به فرد می توانید از گل های خشک و یا ساقه های گندم خشک شده استفاده کنید و گوشه و کنار فضای داخلی تان را با آن ها دکور کنید و جلوه ی خاصی به فضای داخلی تان ببخشید.  

دکور روی میز عسلی برای پاییز

شمع

از شمع های تزئینی گرفته تا ساده را میتوانید در کنار دیگر عناصر پاییزی دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. شمع حس گرما و آرامش خانه را چند برابر می‌کند.  در کنار تمام این ایده‌های دکوراسیون پاییزی، استفاده از یک تایپوگرافی با حال و هوای‌پاییزی و جمله‌ای متناسب با فصل‌پاییز می‌توانید ظاهر دکوراسیون خود را دگرگون کنید و جلوه خاصی به آن ببخشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا