آخرین نوشته هادانلود

دانلود سریال «نیسان آبی» قسمت ۳

  • نام: نیسان آبی
  • ژانر: کمدی
  • مدت زمان: ۵۷ دقیقه
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • نویسنده: سعید دولتخانی، سعید هوشیار
  • کشور سازنده: ایران
  • سال انتشار: ۱۴۰۰
  • بازیگران: حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، 
۴۸۰p۲۶۵ MBلینک مستقیم دانلود
۷۲۰p۵۱۹ MBلینک مستقیم دانلود
۱۰۸۰p۱.۱ GBلینک مستقیم دانلود
HQ_1080p۱.۹ GBلینک مستقیم دانلود
دسترسی به همه کیفیت‌ها لینک مستقیم دانلود

نیسان آبی مجموعه تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور و با حسین یاری، مهران غفوریان است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال نیسان آبی که قرار بود به صورت سینمایی ساخته شود، حالا بصورت سریال بر روی پلتفرم فیلیمو از ۲۸ مهر ۱۴۰۰ منتشر شد.

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار!

جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر!

البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

این نوشته را از دست ندهید  اگر این ۳ علامت را همزمان داشتید کرونا مثبت هستید!

خلاصه قسمت ۳: ماجرای دزدی از گاوداری وقتی پیچیده تر می شود که جهان، نگهبان گاوداری باشد! چرا؟! چون دزدِ گاوداری یک دزد معمولی نیست.

برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های دیگر اینجا کلیک کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا