آخرین نوشته هامیدان سرخ

دانلود سریال «میدان سرخ» قسمت ۶

  • نام: میدان سرخ
  • ژانر: جنایی، اکشن
  • مدت زمان: ۵۷ دقیقه
  • کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان
  • نویسنده: سارا سلطانی و علی مسعودی نیا
  • کشور سازنده: ایران
  • سال انتشار: ۱۴۰۰
  • بازیگران:  حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان, آرمین رحیمیان
۴۸۰p۱۸۶  MBلینک مستقیم دانلود
۷۲۰p۳۴۹ MBلینک مستقیم دانلود
۱۰۸۰p۶۷۳ MBلینک مستقیم دانلود
HQ_1080p۹۶۷ MBلینک مستقیم دانلود
دسترسی به همه کیفیت‌ها لینک مستقیم دانلود

میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می‌کنند. این سریال جمعه‌ها ساعت ۸ صبح پخش خواهد شد. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا هستند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

خلاصه داستان: میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا (مهتاب کرامتی) که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ (حمید فرخ‌نژاد)، تورج مبینی (علی مصفا) وعبد مکین (سعید داخ) مدتی همراه می‌شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

این نوشته را از دست ندهید  این اعضای بدن‌ سن واقعی شما را لو می‌دهند

حلاصه قسمت 6: گروچف از ایران می رود اما با رفتن او سرنوشت این سه شریک به کل از هم جدا می شود. تورج مبینی که با مرگ سیمین مواجه شده است، حال با زنی به نام اعلا روبروست که باید برای مرگ و زندگی او تصمیم بگیرد و از سوی دیگر پاپ که به شدت از ناحیه گروچف احساس خطر کرده، بنای فرستادن ساعد و افرا به قبرس را دارد و همچنین عبد که سرخوش از پس گرفتن پیام است در حال برنامه ریزی برای آینده است.

برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های دیگر اینجا کلیک کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا