میل جنسی

خطر رابطه جنسی در دوران قاعدگی

مثبت زندگی: میل جنسی در دوره قاعدگی برای اکثر خانم‌ها بیشتر محسوس می‌شود و گاها برخی افراد نیز در این دوران اقدام به برقراری رابطه جنسی دخولی می‌کنند. سوالی که برای خیلی‌ها پیش می‌آید این است که علت آنکه گفته می‌شود در دوران قاعدگی رابطه جنسی دخولی نداشته باشید چیست؟

در زمان پريود یا عادت ماهانه یا همان قاعدگی ديواره‌هاي رحمی كه جهت لانه گزيني جنين آماده شده است و بافتي پر از عروق در جداره رحم شكل گرفته است ريزش كرده و از طريق دهانه رحم وارد واژن يا مجراي تناسلي شده و خارج مي‌گردد که حتما شما آنرا مشاهده کرده‌اید.

در اینصورت هم دهانه رحم باز است و هم ديواره‌هاي رحم بر اثر ريزش زخمي است. در اینصورت برقراري رابطه جنسي باعث خواهد شد تا ميكروبها وارد رحم شده و ايجاد عفونت نمايد.

معمولا عفونت ايجاد شده شديد بوده و عوارض بسياري براي فرد به جا مي‌گذارد. مثلا اين عفونت مي‌تواند باعث چسبندگي‌هاي داخل رحمي شود و مانع از بارداري فرد در آينده گردد. يا ممكن است اين عفونت منجر به عفونت داخل حفره لگن شود و مشكلات زيادي را براي زن ايجاد نمايد. لذا از نظر پزشكي برقراري رابطه جنسي دخولی در اين دوران صحيح نیست.

البته از نظر شرعی نیز رابطه جنسی دخولی در دوران قاعدگی حرام است.

اما خانم‌هایی که نیاز جنسی در دوران قاعدگی برای آنها بیشتر است تا حدی که قادر به کنترل آن نیستند، می‌توانند از طریق رابطه غیر دخولی جهت تامین این نیاز اقدام کنند.

این نوشته را از دست ندهید  برای افزایش میل جنسی چه بخوریم؟ - بخش دوم
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا