زیبایی

تکنیک‌هایی برای آرایش چشم‌های درشت

مثبت زندگی: هر نوع چشم و هر نوع چهره‌ای به آرایش مخصوص خود نیاز دارد. در این بخش تکنیک‌هایی برای آرایش چشم‌های درشت را ارائه می‌دهیم.

تکنیک‌هایی برای آرایش چشم‌های درشت

شما نباید در هنگام آرایش خود طوری چشمان خود را آرایش کنید که بزرگتر از حد خود نمایان شود و طوری جلوه نماید که جزئی از صورت و چهره شما نیست از این روست که آرایش برای چشم‌های درشت تبدیل به یک معضل شده است.

شما باید چشمان خود را متناسب با صورت خود نمایان کنید. خوب حال برای انجام این کار باید چه کرد جهت انجام این کار شما باید برای آرایش چشمان خود از رنگ‌های تیره استفاده کنید این کار موجب این می‌شود که چشمان شما کوچکتر و متناسب با صورت شما به نظر برسد.

تکنیک اول

آنچه را که باید توجه به خصوصی نسبت به آن داشته باشید این است که شما هیچگاه نباید از مدل‌های آرایش کشیده استفاده نمایید زیرا این کار باعث می‌شود که چشمان شما درشت‌تر به نظر برسد.

همچنین اگر دوست دارید که چشم‌های خود را بیشتر کوچک نمایش دهید حتما خط چشم خود را کمی بالاتر بکشید و به این نکته دقت کنید که از رنگ‌های تیره استفاده کنید برای این کار رنگ ارغوانی تیره می‌تواند کمک خوبی در این مورد به شما بکند.

تکنیک دوم

همچنین تکنیک استفاده از رنگ‌های اکلیلی می‌تواند به کمی کوچکتر نمایش دادن چشمان درشت کمک شایانی کند. یکی دیگر از تکنیک‌های دیگر که می‌تواند به شما استفاده کنید این است که شما ابتدا با سایه مورد نظر خود آرایش خود را انجام می‌دهید و اطراف و گوشه‌های خارجی چشمان خود را با رنگ‌های سفید و مشکی آرایش می‌کنید.

این نوشته را از دست ندهید  روش‌های خانگی برای درمان شوره سر در طب سنتی

تکنیک سوم

تکنیک سوم آرایش چشم کشیدن خط چشم سیاه در قسمت داخلی چشم (خط اشک) است. در این تکنیک بر روی آرایش مژه‌ها و ابروی خود تمرکز کنید، با کشیدن یک ریمل منظم و پر کردن ابرو می‌توانید بزرگ و درشت بودن چشم خود را با آرایش کم اثر کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا