تلویزیون مثبت زندگیکلینیک تخصصی

تفاوت نیازهای زن و مرد برای انتخاب شریک زندگی

کلینیک روانشناسی. این عنوان آیتمی است از برنامه شنبه‌های «مثبت زندگی» که در روزهای سه‌شنبه به صورت یک برنامه مجزا و البته با جزئیات و به صورت نسخه کامل از همین کانال پخش می‌شود. دکتر_فهیمه_رضایی استاد دانشگاه و یکی از روانشناسان شناخته شده در زمینه خانواده و روابط زوجین است و کارشناس روانشناسی در برنامه «مثبت زندگی»

مثبت زندگی: کلینیک روانشناسی. این عنوان آیتمی است از برنامه شنبه‌های «مثبت زندگی» که در روزهای سه‌شنبه به صورت یک برنامه مجزا و البته با جزئیات و به صورت نسخه کامل از همین کانال پخش می‌شود.

#دکتر_فهیمه_رضایی استاد دانشگاه و یکی از روانشناسان شناخته شده در زمینه خانواده و روابط زوجین است و کارشناس روانشناسی در برنامه «مثبت زندگی». سوای شنبه‌ها در روزهای سه‌شنبه می‌توانید به کلینیک روانشناسی ما بیایید و از راهکارهای ایشان در زندگی روزمره‌تان استفاده کنید.

برای حمایت از ما «مثبت زندگی» را در اینستاگرام با آدرس @mosbatezendegit دنبال کنید و پست آخر ما را لایک کنید تا در قرعه‌کشی یک مودم پرسرعت که هر هفته جایزه می‌دهیم شرکت کنید. در برنامه هفتگی در کنار مبحث روانشناسی به آرایش، آشپزی، بدنسازی و… هم می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


این نوشته را از دست ندهید  «چیکن استراگانوف» به سبک مهناز ایدی
منبع
مثبت زندگی
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا