زیبایی

ترفندهای درشت کردن چشم با آرایش

مثبت زندگی: آرایش حرفه‌ای جنبه‌های گوناگونی دارد که باعث جذابیت بیشتر صورت می‌شود و می‌توان با ترفندهایی که در آن وجود دارد، به درشت کردن چشم ها یا رفع نواقص و بولد کردن بعضی ویژگی‌ها کمک کرد. اما در درشت کردن چشم با آرایش جذابیت بیشتری وجود دارد و بیشتر خانم‌ها به آن تمایل دارند، زیرا چشم‌ها نقش زیادی در زیباتر شدن چهره دارند و چشم‌های درشت باعث گیرایی بیشتر آن می‌شوند.

آرایش ابرو

ابروها و نوع آرایش آن باعث می‌شود اندازه چشم‌ها کوچک‌تر یا بزرگ‌تر به نظر آید. برای کسانی که تمایل دارند چشم‌هایشان درشت‌تر جلوه کند، باید آرایش ابرو به گونه‌ای باشد که بیشترین فاصله بین چشم‌و ابرو ایجاد شود و همچنین آرایش ابرو بولد و مشخص باشد. این فاصله و سبک آرایشی، فضای خوبی برای آرایش چشم و درشت‌تر نشان دادن آن ایجاد می‌کند.

همیشه دنبال این باشید که ابروهایتان حالت طبیعی داشته باشد و حتما فرم دادن به ابروها را به یک آرایشگر حرفه‌ای بسپارید تا بهترین فرم و مدل ابرو را برایتان ایجاد کند.

با پف چشم خداحافظی کنید

حتما می‌دانید که چشم پف‌دار ریزتر به نظر می‌آید. پس اگر به دنبال درشت کردن چشم هستید، باید پف چشم را برطرف کنید. این مسئله برای روزهایی که می‌خواهید آرایش ساده و یا بدون آرایش باشید هم مهم است. پف چشم را با روش‌های زیر کاهش دهید.

1. به اندازه کافی بخوابید.

2. با آب سرد صورتتان را بشویید.

3. چای کیسه‌ای (به صورت خیس شده) سرد روی چشم‌ها قرار دهید.

4. به طور منظم ورزش کنید.

5. مصرف نمک را کاهش دهید.

سیاهی زیر چشم را بپوشانید

علاوه بر اینکه باید به روش‌های طبیعی این مشکل را برطرف کنید، می‌توانید با یک آرایش حرفه‌ای هم سیاهی و کبودی زیر چشم را از بین ببرید. کرم پودر به تنهایی نمی‌تواند این سیاهی را کاهش دهد و برای این کار به یک کانسیلر مناسب نیاز ارید. سعی کنید رنگ کانسیلر کمی از رنگ طبیعی فونداسیون روشن‌تر باشد تا روشنی بیشتری به چشم‌ها ببخشد.

این نوشته را از دست ندهید  جوش‌ها از چه خبر می‌دهند؟

رمز درشت کردن چشم با آرایش حرفه‌ای

حتما تا الان هم متوجه شده‌اید که رمز درشت کردن چشم‌ها، استفاده از رنگ‌های روشن و دوری از تیرگی است، پس باید در انتخاب سایه چشم نیز به همین ترتیب عمل کنید. حتما از سایه‌ها روشن برای مرکز پلک‌ها استفاده کنید و رنگ‌های تیره را در گوشه چشم استفاده کنید تا فرم و مدل آن را به عقب بکشد. این تکنیک تاثیر زیادی در درشت به نظر رسیدن چشم دارد.

مداد سفید را فراموش نکنید

اگر چشم‌های ریز و کوچکی دارید، حتما باید استفاده از مداد سفید برای داخل پلک پایینی را به اولویت خود تبدیل کنید. این کار باعث روشن‌تر شدن چشم‌ها و بزرگ‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود که در نتیجه جذابیت بیشتری در چشم‌هایتان ایجاد می‌کند.

فرمژه

فر کردن مژه‌ها هم تاثیری مانند استفاده از مداد سفید دارد. این کار باعث به عقب رفتن مژه و باز شدن چشم‌ها می‌شود که در نتیجه در درشت کردن چشم تاثیر خوبی می‌گذارد. خیلی از خانم‌ها از این روش در ابتدای هر صبح استفاده می‌کنند تا چشم‌های درشت‌تری داشته باشند.

ریمل

اگر چشم‌های ریزی دارید، ریمل به یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایش شما تبدیل خواهد شد. با مشکی و بولد کردن بالای چشم (روی پلک نه!) قطعا چشم‌هایی با اندازه بزرگ‌تر و گیرایی بیشتر نصیبتان خواهد شد.

سعی کنید 3 تا 4 لایه ریمل بزنید تا مژه‌ها کاملا ضخیم و مشخص شوند.

سایه روشن و درخشان

همانطور که قبلا هم گفتیم، رمز درشت کردن چشم‌ها با یک آرایش حرفه‌ای؛ استفاده صحیح از رنگ‌های روشن است. حالا با یک ترفند دیگر آشنا شوید. گوشه داخلی چشم‌ها را با سایه روشن (رنگ‌هایی مانند سفید، طلایی، نقره‌ای، صدفی و بژ) روشن کنید تا فاصله بین 2 چشم و سایز آن‌ها را درشت‌تر جلوه دهد.

این نوشته را از دست ندهید  روش‌های فنگ شویی برای دور کردن بدشانسی از خانه

استفاده از هر کدام از این ترفندهای آرایش حرفه‌ای در زیباتر شدن چشم‌ها و افزایش گیرایی و جذابیت آن‌ها تاثیر زیادی دارد. با تمرین هر کدام، می‌توانید به درشن کردن چشم خود کمک کنید و بعد از مدت کوتاهی یک آرایش چشم زیبا و دلنشین داشته باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا