پوست و مو

ترفندهای برطرف کردن خشکی ریمل

مثبت زندگی: گاهی اوقات لوازم آرایشی شما به دلیل استفاده نشدن و یا دیر به دیر استفاده شدن کیفیت خود را از دست می‌دهند. برای مثال یک ریمل به ویژه اگر جنس مرغوبی هم نداشته باشد پس از مدتی خشک و غیر قابل استفاده خواهد شد.

هنگامی که شما برس ریمیل را در راخل مایع آن حرکت می‌دهید باعث می‌شود که مواد داخل آن در اثر اصطکاک گرم شوند و تازگی خود را حفظ کنند. بنابراین وقتی ریمل برای مدت طولانی استفاده نمی‌شود خشک شده و به بدنه می‌چسبد.

توصیه ما به شما این است که اولاً کلیه لوازم آرایشی مایع خود را که هر از گاهی یک بار و فقط هنگام عروسی و مراسم رفتن استفاده می‌کنید شامل: رژ لب مایع، کرم آرایش، ریمل، خط چشم مایع و … در یخچال نگهداری کنید تا تازگی آنها حفظ شده و خشک نشوند.

ثانیاً اگر پس از مدتی ناخواسته این اتفاق افتاد و ریمل شما خشک شد، چاره‌ی کار این است که چند قطره چای گرم را در داخل ظرف ریمل بریزید، درب آن را بسته و خوب تکان دهید و سپس آن را به شکل خوابیده بر روی میز آرایش خود قرار دهید تا چای با مواد داخل ریمل به خوبی مخلوط شود.

بدین ترتیب هر موقع که قصد استفاده از ریمل‌تان را داشتید آن را خوب تکان داده و پس از باز کردن برسش را چند بار به حالت پیچشی داخل و خارج کنید تا مواد کاملاً جذب برس ریمل شود.

اگر با وجود انجام این کار خشکی ریملتان بهبود نیافت، چند قطره روغن زیتون داخل آن بریزید. این بار حتماٌ ریملتان روان و روغنی خواهد شد.

این نوشته را از دست ندهید  پاسخ به تمام سوال‌های شما در مورد تاتوی خط چشم
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =

دکمه بازگشت به بالا