آخرین نوشته هاتخصصیکرونا

تب بالای ۳۸درجه در چه صورتی علامت کروناست؟

مثبت زندگی: تب بالای ۳۸ درجه در صورتی که بین سه تا چهار روز به طول انجامد، از علائم بیماری کرونا است.

مردانی فوق تخصص بیماری‌های عفونی گفت: یکی از مواردی که برای سیستم ایمنی بدن در هنگام مقابله با بیماری‌هایی مانند کووید ۱۹ ضرر دارد بحث استرس و اضطراب مبتلایان به این عارضه است پس افراد باید استرس را از خود دور کنند.

استراحت کافی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و در چنین شرایطی نه تنها بیماران بلکه همه مردم باید از مصرف میوه وسبزی تازه غافل نشوند. تب بالای ۳۸ درجه در صورتی که بین سه تا چهار روز به طول انجامد، از علائم بیماری کرونا است.

اگر سرفه افراد با مصرف شربت سینه درمان نشود و خشک باشد، از علائم بروز بیماری کرونا است.

تنگی نفس یکی از علائم جدی ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ است و مصرف قلیان و سیگار عفونت ویروسی دستگاه تنفسی فوقانی را تشدید می‌کند.

اگر مشکوک به کرونا هستید به سوالات تست زیر پاسخ دهید.

اگر افراد سرفه می‌کنند یا گلودرد و درد عضلانی و اسهال دارند همچنین اگر آنها علائم سرماخوردگی دارند و برای هریک به همراه سردرد و تب بالای ۳۷ درجه باید یک امتیاز درنظر بگیرند.

اگر افراد تنگی نفس و خستگی و کسالت دارند باید دو امتیاز برای هریک از موارد در نظر بگیرند.

اگر در منطقه زندگی‌شان فردی با کرونا مثبت باشد برای این مسئله سه امتیاز و اگر ۱۴ روز در سفر بوده و یا با بیماران کرونایی و خانواده‌شان ارتباط داشته برای این موارد سه امتیاز در نظر گرفته شود.

این نوشته را از دست ندهید  فوت و فن‌های پخت انواع کیک

اگر مجموع امتیازها بین ۱ تا ۲ بوده نباید ترس و دلهره داشته باشید و اگر امتیازها بین ۳ تا ۵ باشد باید بهداشت فردی را رعایت و ارتباطات را محدود کنید و اگر امتیازهایشان بین ۶ تا ۱۲ باشد باید با یک پزشک مشورت کنید.

اگر مجموع امتیاز بین ۱۲ تا ۲۰ باشد باید فورا به مراکز درمانی یا به وسیله آمبولانس به بیمارستان مراجعه و تست کرونا از آن شخص گرفته شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا