پوست و موزیبایی

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

مثبت زندگی: هر بانویی باید رنگ موی تیره و یا روشن خود را براساس رنگ پوستش انتخاب کند. رنگ مو برای پوست سفید با رنگ موی روشن برای پوست سبزه متفاوت هستند و بهتر است قبل از انتخاب رنگ مو ابتدا رنگ و تن پوست خود را تشخیص دهید و سپس از بین رنگ موهای متناسب با پوست خود رنگ مویی مناسب را انتخاب کنید.

 رنگ مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت چهره و موها دارد بنابراین بهتر است خانم‌ها در انتخاب رنگ موی خود حساسیت لازم را به خرج دهند و رنگ مویی را برای رنگ کردن موهایشان انتخاب کنند که با رنگ پوست و رنگ موهای آنها مطابقت بیشتری دارد. برای اینکه بتوانید بهترین رنگ مو را با توجه به پوست سبزه‌تان انتخاب کنید باید بدانید پوست‌تان تن سرد دارد یا گرم، با دانستن این موضوع می‌توانید رنگ مویی انتخاب کنید که زیبایی پوست تان را بیشتر کند.

از کجا بدانیم پوست‌مان تن سرد دارد یا گرم؟ 

برای تشخیص سرد یا گرم بودن تن پوست‌تان می‌توانید از طلا و جواهرتان کمک بگیرید به این صورت که اگر نقره به شما بیشتر می‌آید و بیشتر جلب توجه می‌کند یعنی تن پوست‌تان سرد است اما اگر طلا به رنگ پوست‌تان بیشتر می‌آید یعنی تن پوست‌تان گرم است.

 رنگ مو برای پوست سبزه
اگر رنگ پوست‌تان سبزه روشن است رنگ موهای قهوه‌ای و بلوند روشن برایتان مناسب است.
اگر رنگ پوست‌تان سبزه معمولی است رنگ موهای عسلی و فندقی برایتان مناسب است.
اگر رنگ پوست‌تان سبزه تیره است رنگ موهای شاه بلوطی و نسکافه‌ای برایتان مناسب است.

خانم‌هایی که پوست سبزه دارند و تن پوست‌شان سرد است می‌توانند رنگ مو قهوه‌ای با هایلایت‌های روشن را امتحان کنند که هم این روزها بسیار مد است و هم به رنگ پوست‌شان می‌آید. خانم‌های سبزه که تن پوست‌شان گرم است باید سراغ رنگ موهای شکلاتی و فندقی بروند زیرا با رنگ پوست‌شان زیبایی بی‌نظیری به وجود می‌آورد.

این نوشته را از دست ندهید  با ماسک مو برای موهای چرب آشنا شوید

یکی دیگر از روش‌های انتخاب رنگ مو برای پوست سبزه این است که چشم‌ها را در نظر بگیرید، خانم‌های سبزه که چشمان مشکی دارند می‌توانند موهای پرکلاغی را انتخاب کنند و خانم‌های سبزه که چشمان قهوه‌ای دارند می‌توانند موهایشان و ابروهایشان را نیز قهوه‌ای کنند.

راه دیگری نیز برای تشخیص تن پوست وجود دارد. رنگ رگها! بله رگ‌ها به شما خواهند گفت که جزء تن‌های گرم هستید یا سرد. اگر پوستی مایل به صورتی دارید و مویرگ‌های صورتتان آبی رنگ‌اند تن پوستتان گرم و اگر پوست مایل به زرد دارید و مویرگ‌ها به سبزی متمایلند تن پوست شما سرد است. برای این کارجایی که نورطبیعی زیاد است بایستید دست خود را بالاببرید و به مچ دستتان نگاه کنید اگر که سیاهرگ دست شما به رنگ آبی است رنگ پوست شما سرد است و اگر برعکس آن رنگش سبزاست رنگ پوست شما گرم است.

چگونه یک رنگ موی مناسب برای پوست سبزه انتخاب کنیم؟

 رنگ مو برای پوست سبزه

حقیقت این است که بهترین رنگ مو برای پوست‌های سبزه رنگ موی «مشکی» است. اما اگر به طور طبیعی رنگ موهایتان مشکی است بهتر است قدم به قدم جلو بروید و در ابتدا رنگ موهای «قهوه‌ای تیره»، «نسکافه‌ای»، «قرمز قهوه‌ای روشن»، «شاه بلوطی روشن» و «بلوندهای متوسط» را امتحان کنید تا گرمای چهره‌تان دو چندان و زیبایی پوست‌تان چند برابر شود. اگر پوست صورتتان سبزه است و به رنگ‌های بلوند خیلی روشن علاقه دارید بهتر است رنگ موهای بلوند که تناژ گرم دارند را امتحان کنید. «بلوند کره‌ای» برای شما گزینه مناسبی است. اگر دلتان می‌خواهد تناژ موهایتان «پلاتینه» بیشتری داشته باشد «بلوند مرواریدی» به صورت هایلایت روی یک زمینه تیره‌تر هم می‌تواند زیبایی و جوانی چهره‌تان را دوچندان کند. پیشنهاد ما به شما این است که این رنگ‌های بلوند را با تکنیک «بالیاژ» یا «آمبره» روی موهایتان امتحان کنید تا ترکیب ریشه تیره و ساقه‌های بلوند روشن جذابیت رنگ موها و چهره‌تان را دوچندان کند.

این نوشته را از دست ندهید  خواص آب برنج برای پوست و مو و نحوه استفاده از آن

رنگ مو برای پوست سبزه معمولی

اگر پوست سبزه‌ی معمولی دارید، این رنگ‌ها برای شما مناسب است: قرمز قهوه‌ای روشن، بلوند روشن و شاه بلوطی روشن.

رنگ مو برای پوست سبزه تیره 

اگر پوست سبزه‌ی تیره دارید، این رنگ‌ها به شما می‌آید: شاه بلوطی تیره و متوسط، قهوه‌ای روشن و بلوند روشن، ولی روشن‌تر از این رنگ‌ها برای شما مناسب نیست(مثلا قرمز) چرا که پوستتان را تیره‌تر نشان می‌دهد.

چطور شروع کنم؟ 

می‌توانید مثل جنت جکسون با آن ظاهر فوق العاده‌اش از رنگ قهوه‌ای شروع کنید. قاعده‌ی اساسی، قهوه‌ای گرم با های‌لایت به رنگ کاراملی و عسلی می‌باشد؛ اگر صاحب پوست زیتونی مایل به زرد هستید، این رنگ مو برای شما واقعا فوق العاده است و چه ۱۶ ساله باشید چه بالای ۴۰ سال، به شما می‌آید. رنگ مشکی جذابیت بیشتری به شما می‌بخشد، این رنگ مورد علاقه‌ی ریانا خواننده‌ی معروف است. رنگ مویی را که با پوست‌تان تناسب دارد، با دقت انتخاب کنید. پیشنهاد ما مشکی است، انتخابی مطمئن و شگفت انگیز. 

قوانین انتخاب رنگ مو 

از مواردی که در انتخاب رنگ مو باید به آن توجه کنیم سن است. در سن‌های بالا رنگ‌های زرق و برق دار و روشن چهره شما را جذاب نمی‌کند بهتراست به جای رنگ روشن از سایه روشن استفاده کنید.

عکس‌هایی از رنگ موهای مورد علاقه خود جمع کنید. به این ترتیب، به راحتی امکان نگاه کردن به رنگ موهای مورد علاقه خود را خواهید داشت. نگه داشتن این عکس‌ها همچنین پس از تصمیم نهایی، به آرایشگر شما برای انجام کاری حرفه‌ای کمک بسیاری خواهد کرد.

رنگ مویی را انتخاب کنید که به چهره شما بیاید و با حالت صورت و چهره شما ارتباط مستقیمی برقرار کند. وقتی که درآینه خودتان را می‌بیند بدانید که رنگ مو روی موهای شما چهره شما را دلنشین‌تر کرده است.

این نوشته را از دست ندهید  کرونا در «کودکان» به چه شکل بروز می‌کند؟

با فرمول رنگ مو آشنا شوید 

بلوند مارگاریتا (فرمول رنگ با دکلره) 

دکلره پایه ۸

بلوند مارگاریتا مارک استیل: ۷۰ میل

قرمز فالونی: ۵ میل

دودی پایه ۷: ۲۰ میل

واریاسیون بنفش دو بند انگشت

بسیاری از مدل‌ها و بازیگران سبزه مدل آمبره را انتخاب می‌کنند برای مثال کریسی تیگن یکی از مدل‌های هالیوودی با استفاده از این تکنیک همواره چهره‌اش را بازتر و زیباتر و البته روشنتر می‌کند.

آمبره بژ (فرمول رنگ) 

دکلره پایه ۸

رنگ بژ ۷ مارک استیل: ۷۰ میل

هایلایت صدفی استیل- ۲۰ میل

رنگ دودی پایه ۸: ۱۰ میل

واریاسیون بنفش دو بند انگشت

واریاسیون دودی دو بند انگشت

منبع
کاویاب
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + یک =

دکمه بازگشت به بالا