سیاحت

بهترین رستوران‌های کیش که باید رفت

مثبت زندگی: شهرهای توریستی و پرمسافر معمولا رستوران‌های زیادی دارند و کیش هم یکی از آنهاست. جایی که رستوران‌های متنوع برای سلیقه‌های مختلف دارد. در بیشترشان موسیقی زنده برقراراست و از بیشترشان می‌شود آبی ناب دریا را دید. اما بهترین رستوران‌های کیش کدامند؟ این سوالی است که می‌خواهیم به آن جواب بدهیم و انتخاب را برایتان آسان‌تر کنیم.

فودکورت دامون؛ از متنوع‌ترین فودکورت‌های کیش

فودکورت دامون

جزیره کیش فود کورت‌های زیادی دارد، اما به نظر خیلی‌ها فود کورت دامون بهترینش است. هم تنوع بالایی دارد و هم روی کیفیت غذاهایش بیشتر می‌شود حساب کرد و برای غذا خوردن هم چندان نباید منتظر شد. فود کورت دامون درطبقه دوم مرکز خرید دامون که خودش مرکز خرید معروفی است واقع شده. ۱۲ غرفه دارد و به دلیل فضای سبز و تراس رو به دریا یکی از محبوب‌ترین فود کورت‌های کیش است.

دامون رستوارن سنتی، مکزیکی، چینی، هندی، غذای سلامت و فست فود دارد و نسبت به فود کورت‌‌های دیگر جزیره قیمت‌هایش مناسب‌تر است. از زیباترین تصاویری که می‌شود به خصوص در غرفه غذاهای چینی دید پروسه تهیه غذاها از پشت شیشه است، اینکه چطور سرآشپز مواد را در ماهیتابه می‌ریزد و با تکان دادن ماهیتابه آتش آن تا سقف می‌رود.

در این فود کورت باید پاستای آلفردو، ماهی و غذای هندی‌اش را حتما خورد و تراس را برای صرف غذا انتخاب کرد، از خیر بوفه صبحانه آن هم نباید گذشت. اهل فن می‌گویند اگر می‌خواهید در دامون غذا بخورید بهتر است برای ناهار به آن بروید که شب‌ها جای سوزن انداختن نیست.

آدرس فود کورت دامون: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

این نوشته را از دست ندهید  مرکز تجاری و فرهنگی هالیوود در کشتی قرمز!

رستوران کوه سنگی

رستوران کوه سنگی

آدم در سفر بیشتر از هروقت دیگری دلش دیزی می‌خواهد و مهم هم نیست که کجا باشد و این نیاز حتی در کیش هم که جزیره تفاوت‌هاست، احساس می‌شود. یکی از رستوران‌هایی هم که در کیش می‌توان در آن دیزی خوب خورد رستوران کوه سنگی کنار بازار پردیس است.

رستوران کوه سنگی یک رستوران کاملا سنتی است. در دل کوه قرار گرفته و نمای بیرونش آبشار و دار و درخت زیادی دارد. وارد رستوران هم که می‌شوید فضایی کاملا سنتی بر آن حاکم است و تخت دارد. دیزی را در ظروف سنگی همراه ریحان تازه، نان سنگک و یک پارچ دوغ محلی می‌آورند، دیزی‌ای که ویژگی اصلی آن پخت با گوشت تازه گوسفندی است.

اگر در کوه سنگی خواستید غذای دیگری جز دیزی بخورید، کوبیده، جوجه و میرزاقاسمی آن هم لذیذ است و قیمت‌هایش هم گران نیست. هتل پارمیس هتلی است که در دوقدمی این رستوران قرار دارد و اگر در آن اقامت دارید می‌توانید با دو-سه دقیقه پیاده‌روی به رستوران کوه‌سنگی برسید.

آدرس رستوران کوه سنگی: کیش، کنار بازار پردیس

رستوران رویال استار؛ رستورانی با دکوراسیون متفاوت

رستوران رویال استار

یکی از شیک‌ترین رستوران‌های کیش، رویال استار است. دکور جذاب و پررنگ و لعابی دارد و به خصوص برای خانواده‌هایی که کودک دارند مناسب است.

رویال استار، بیشتر توقعات یک رستوران خوب را پوشش می‌دهد. رستوران نوسازی است، برخورد پرسنلش مودبانه است و علاوه بر فضای داخلی و دکوری با میز و صندلی‌های رنگی، تراس هم دارد و از آنجایی که غذاهای سبک سرو می‌کند برای صرف شام می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

این نوشته را از دست ندهید  رابطه جنسی در قاعدگی ممنوع!

رویال استار را بیشتر به استیک‌ها و برگرهایش می‌شناسند و می‌گویند بهترین استیک و برگر جزیره را باید در آن خورد. علاوه بر این چیکن پارمزان، بشقاب غذاهای دریایی، پاستای آلفردو و سالاد سزار آن هم نظر خیلی‌ها را جلب کرده. غذا خوردن در رویال استار مستلزم این است که سرکیسه را کمی شل کنید.

آدرس رستوران رویال استار: کیش، بلوار صدف ، خیابان کرمان ، خیابان هرمزگان

فست فود بومرنگ؛ رستورانی مقرون بصرفه در کیش

فست فود بومرنگ

آدم دلش نمی‌خواهد همیشه در سفر جاهای لوکس برود و پول زیادی خرج کند و همین که جای آرام و تمیزی باشد که روی کیفیت غذایش بتوان حساب کرد، موهبت بزرگی است. یکی از جاهایی هم که در کیش این ویژگی را دارد، فست فود بومرنگ است و آنچه بومرنگ را به یک انتخاب تبدیل می‌کند، پیتزاهایش است. در بومرنگ رسم عجیبی در مورد پیتزا حاکم است و هر دو قاچ پیتزا در آن یک مزه دارد. یک پیتزا سفارش می‌دهید و همزمان طعم ۴ پیتزا را تست می‌کنید. بومرنگ در ارائه غذا کم نمی‌گذارد و همه چیز را پر پروپیمان دست مشتری می‌دهد. به عقیده خیلی‌ها باید بهترین پیتزا مارگاریتا جزیره را در بومرنگ خورد.

آدرس فست فود بومرنگ: کیش، ایوان مروارید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا