پوست و مو

با لباس قرمز چگونه آرایش کنیم؟ ۹ مدل آرایش مناسب لباس قرمز

مثبت زندگی: اگر قصد داشته باشید در یک مهمانی بدرخشید، چه رنگ لباسی را انتخاب می‌کنید؟ اکثر خانم‌ها وقتی می‌خواهند در یک مهمانی تک به نظر رسیده و بدرخشند، لباس قرمز رنگ می‌پوشند. اما هماهنگ کردن آرایش با این لباس کار آسانی نیست. کافی است یک اشتباه مرتکب شوید تا کل استایلتان به هم بریزد و چهره‌تان به جای جذاب شدن، مثل دلقک‌ها شود! پس با لباس قرمز چگونه آرایش کنیم؟ یکی از خوبی‌های پوشیدن لباس قرمز، این است که می‌توان آن را با آرایش‌های مختلف ست کرد. در ادامه این مقاله با ۹ مدل آرایش مناسب لباس قرمز آشنا خواهید شد.

آرایش رنگ پوست

آرایش طبیعی رنگ صورت با لباس قرمز

از آن جا که لباس قرمز خود به تنهایی روشن و جذاب است، اگر شما نیز تک تک اعضای چهره خود را برجسته کنید، زیبایی لباستان را از بین برده و جلف به نظر می‌رسید. آرایشی که در بسیاری از سلبریتی‌هایی که در فرش قرمز ظاهر می‌شوند می‌بینیم، آرایش رنگ پوست است. احتیاجی نیست روی چهره خود آرایش سنگین داشته باشید؛ بلکه با یک آرایش ساده و شیک، پوستتان درخششی طبیعی و برنز خواهد داشت و مرکز توجه واقع می‌شود.

برای این آرایش، به جای زیرسازی کردن، از کرم‌های مرطوب کننده رنگی استفاده کنید. برای گونه‌ها نیز از رژگونه پودری استفاده کرده و بعد پودر برنزه را به قسمت زیر استخوان گونه، درست روی سیب گونه‌هایتان بزنید. برای چشم‌ها نیز از سایه مات، مداد و خط چشم مشکی و ریمل مشکی استفاده کنید. برای آرایش لب‌هایتان، از برق لب و یا یک رژ لب رنگ پوست استفاده کنید.

آرایش قرمز

کیم کارداشیان با رژ لب و لباس قرمز

زدن رژ لب قرمز با لباس قرمز یک آرایش کلاسیک است؛ اما باید در زدن این رژ اعتماد به نفس کافی داشته باشید زیرا زدن رژ قرمز با لباس قرمز شما را در مرکز توجهات قرار می‌دهد. اگر تصمیم دارید در یک مهمانی شب شرکت کنید، اول زیرسازی کنید و بعد از رژ گونه خیلی روشن روی برجستگی گونه‌های خود استفاده کرده و چشمانتان را هم خط چشم مشکی بکشید. خط چشم شما باید دنباله دار بوده و از مژه‌های مصنوعی پرپشت و بلند استفاده کنید، اما به هیچ وجه سایه تیره نزنید.

این نوشته را از دست ندهید  ۲۰ نکته طلایی برای حفظ امنیت حساب‌های بانکی

به طور کلی بهتر است سایه نزنید؛ ولی اگر بخواهید می‌توانید از یک سایه ملایم و براق استفاده کنید. برای رژ لب هم از یک رژ قرمز که هم رنگ لباستان است، استفاده کنید؛ چراکه استفاده از هر قرمز دیگری زیبایی لباس را از بین می‌برد. روی رژ لب‌تان، برق لب بزنید. برای یک مهمانی روز، بهتر است آرایش خود را کمی ملایم‌تر کنید؛ به این منظور به جای استفاده از خط چشم ژله‌ای از مداد قهوه‌ای، به جای سایه از یک رژ گونه ملایم صورتی و یک رژ قرمز همرنگ لباس‌تان استفاده کنید.

 آرایش پرزرق و برق

آرایش غلیظ و پر زرق و برق با لباس قرمز

اگر می‌خواهید آرایشی پرزرق و برق هالیوودی داشته باشید، می‌توانید از این سبک آرایش استفاده کنید. برای شروع، از کرم پودر و کانسیلر استفاده کرده و آنها را به خوبی روی پوست محو کنید. سپس روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. برای چشم‌ها نیز از یک سایه چشم مایع با رنگی طبیعی براق استفاده کرده و آن را روی پلک‌هایتان بمالید.

سپس با استفاده از یک خط چشم مایع، خط چشمی بکشید که از قسمت داخلی چشم باریک بوده و به قسمت خارجی چشم که می‌رسد کلفت شود و آن را دنباله دار کنید. دقت کنید که کشیدن خط چشم دنباله دار یک هنر است که نمی‌توان در یک روز آن را یاد گرفت. در آخر نیز از ریمل برای حجم دادن به مژه‌هایتان استفاده کنید. برای این آرایش نیاز به یک رژ لب قرمز برای لب‌هایتان دارید. اگر مردد هستید، از یک برق لب قرمز رنگ استفاده کنید.

آرایش چشم اسموکی

آرایش چشم اسموکی با لباس قرمز

بسیاری از افراد فکر می‌کنند آرایش چشم اسموکی به لباس قرمز نمی‌آید؛ اما اگر در این آرایش دقت کافی را به خرج دهید، می‌تواند به همراه یک لباس قرمز برای مهمانی‌های شب بسیار زیبا شود. باید دقت داشته باشید که با این آرایش، دیگر چشم‌هایتان مرکز توجه هستند؛ بنابراین بقیه آرایش صورتتان باید ملایم باشد. یک لایه خیلی نازک از کرم به پوست‌تان بزنید (به جای آن می‌توانید از یک مرطوب کننده برنز نیز استفاده کنید). روی برجستگی گونه از رژ گونه‌ای به رنگ هلویی-صورتی استفاده کنید.

این نوشته را از دست ندهید  هسته انبه، معجزه‌ای برای پوست و مو

برای آرایش چشم‌ها ابتدا روی پلک‌هایتان کانسیلر بزنید تا ماندگاری سایه را افزایش دهد. سپس دور چشمانتان را با مداد، یک خط تیره ضخیم بکشید. برای آشنایی با مراحل آرایش چشم اسموکی، اینجا کلیک کنید. سپس از ریمل برای حجم دادن به مژه هایتان استفاده کنید. یک خط چشم دنباله‌دار کشیده و روی پلک‌ها نیز از سایه متالیک استفاده کنید. برای آرایش لب‌ها نیز، رژ لب رنگ پوست و یا برق لب کفایت می‌کند.

آرایش ملیح

آرایش ساده نانسی با لباس قرمز

هنگام آرایش کردن همراه لباس قرمز، همیشه لازم نیست لوند به نظر برسید. بلکه می‌توانید در این لباس کمی هم بامزه باشید. برای این کار از یک مرطوب کننده برنز استفاده کرده و روی چشم‌ها از سایه چشمی به رنگ خنثی استفاده کنید. سپس با خط چشم، یک خط نازک بالای چشم‌ها کشیده و آن را با انگشتانتان به سمت بالا محو کنید تا با سایه ترکیب شود. چشم هایتان باید حداقل آرایش ممکن را داشته باشد. اما این دلیل نمی‌شود که از مژه مصنوعی استفاده نکنید؛ زیرا استفاده از مژه مصنوعی در این آرایش ضروری است.

مژه‌های مصنوعی‌تان را با فرمژه فر کرده و روی آنها ریمل بزنید و گره‌های بین مژه‌ها را باز کنید. روی استخوان گونه نیز کمی رژگونه خیلی کمرنگ بزنید؛ اما از هایلایتر استفاده نکنید. برای لب‌ها هم یک برق لب رنگی یا رژ صورتی کمرنگ کافیست.

 آرایش لب‌ها و ناخن‌ها

آرایش چشم زیاد و رژ لب کمرنگ با لباس قرمز

اگرچه استفاده از رژ لب قرمز، ظاهر کلاسیکی به شما می‌دهد ولی بهتر است از رژ لب‌ها یا برق لب‌هایی استفاده کنید که به رنگ لب شما نزدیکتر باشند. برای لاک ناخن‌ها هم لزومی ندارد از رنگ‌هایی استفاده کنید که با لباستان ست باشد. تنها فرنچ ناخن‌ها و استفاده از لاک رنگ پوست برای این لباس‌ها کفایت می‌کند.

این نوشته را از دست ندهید  شکست در روابط زناشویی چگونه شکل می‌گیرد؟

آرایش موها

موهای تاب خورده ریحانا با لباس قرمز

موهای خود را ساده آرایش کنید. سعی نکنید که موهای خود را فر کرده و یا شینیون‌های آنچنانی داشته باشید؛ بلکه موهای کمی حالت دار، (درست مثل عکس ریحانا که اینجا مشاهده می‌کنید) که روی شانه‌هایتان بریزد بدون اینکه تمرکز را از آرایشتان منحرف کند به چهره‌تان چارچوب خاصی می‌بخشد.

پوست

پوست صاف و زیبا با موهای فر و لباس قرمز

یک لباس قرمز می‌تواند خیلی راحت لکه‌ها و مشکلات پوستی شما را بیشتر جلوه دهد؛ پس سعی کنید از کرم پودرهای باکیفیت استفاده کنید تا مشکلات پوستی خود را بپوشانید. اگر هم پوست صافی دارید، جای نگرانی ندارید و تنها به یک مرطوب کننده نیاز خواهید داشت.

برجسته کردن چشم‌ها یا لب‌ها

جنیفر لوپز با آرایش جذاب رژ لب قرمز و لباس قرمز

همانطور که گفتیم قانون اول پوشیدن لباس‌های رنگی به خصوص لباس قرمز، اجتناب از آرایش غلیظ است. بنابراین اگر از رنگ‌های خیلی جیغ استفاده کنید، جلف به نظر خواهید رسید. از طرف دیگر اگر هیچ آرایشی نداشته باشید هم ممکن است صورتتان رنگ پریده به نظر برسد. پس برای داشتن یک آرایش کلاسیک و شیک، یا چشم‌هایتان را برجسته کنید یا لب‌هایتان را.

با این نکاتی که در مورد آرایش مناسب با لباس قرمز بیان کردیم، مطمئنا در مهمانی که انتظارش را از خیلی وقت پیش می‌کشیدید جذاب و دلربا خواهید شد. چه میزبان باشید و چه مهمان، همه را شگفت زده خواهید کرد!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا