منطقه آزاد

با زیباترین سلبریتی‌ها اما بدون آرایش آشنا شوید!

مثبت زندگی: انگار که در دنیای امروز زیبا بودن امری اجباری شده و توقع می‌رود که تمام زنان دنیا زیبا باشند. اما چه کسی حد و مرز این زیبایی را مشخص می‌کند؟ حقیقتش را بخواهید، کسانی که دنبال رو توقعات هستند و همیشه دنبال تایید دیگرانند، تحت تاثیر شخصیت‌های معروف خانم قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند رفتار و ظاهر‌شان را به هنرپیشه‌ها یا سلبریتی‌ها شبیه کنند. همچنین آنها دوست دارند هیکلی شبیه به سوپر مدل‌ها داشته باشند.

اما جالب اینجاست که خود سلبریتی‌ها که الگوی زنان در سراسر جهان هستند، گاهی چهره بدون آرایش خود را به اشتراک می‌گذارند و این یعنی هیچ انسانی بدون نقص نیست. در ادامه 10 سلبریتی را بدون هیچ گونه آرایشی به شما معرفی می‌کنیم تا شاید انگیزه باشد تا شما هم خود‌تان را همان‌طور که هستید بپذیرید و دوست داشته باشید؛ همراه ما باشید.

۱. دمی لواتو

زیباترین-سلبریتی‌ها

دمی لواتو به خاطر صدای قدرتمند، نت‌های بالا و چهره‌اش معروف است. او نه تنها از چهره‌ی معمولی خود عکس پست می‌کند، بلکه تشویق می‌کند زنان و دختران دیگر هم به زیبایی طبیعی‌شان ببالند. او یک پوست عالی دارد و حتی خط محصولات پوستی خودش را هم راه انداخته. او قبلا پست‌هایی با هشتگ دوشنبه‌ی بدون آرایش پست می‌کرده.

۲. سلنا گومز

زیباترین-سلبریتی‌ها

او به خاطر چهره‌ی معصومش معروف است. به طور شگفت انگیزی چهره‌ی سلنا خیلی تغییری نکرده، او هنوز هم شبیه نوجوانی‌هایش است. او ژن لاتین دارد و به همین خاطر هم هست که خیلی افزایش سن بر روی چهره‌اش تاثیر نمی‌گذارد، درست مثل مادرش.

۳. کندال جنر

زیباترین-سلبریتی‌ها

کندال یکی از پر درآمد‌ترین مدل‌هاست و خانواده‌اش بر این باورند که هر کس باید هر کاری خوشحالش می‌کند را انجام دهد، حتی اگر جراحی پلاستیک است. او یکی از طبیعی‌ترین چهره‌های خانواده‌ی کارداشیان را دارد.

این نوشته را از دست ندهید  پست‌ها و استوری‌های خصوصی اینستاگرام احتمالا چندان هم خصوصی نیستند!

۴. کیم کارداشیان

زیباترین-سلبریتی‌ها

او در مورد جراحی‌های زیبایی‌اش صادق بوده و گفته که هر کاری برای شاد‌تر بودن و با اعتماد بنفس‌تر بودن لازم باشد انجام می‌دهد.

۵. هیلاری داف

زیباترین-سلبریتی‌ها

او یکی از سلبریتی‎‌هایی است که هم با آرایش و هم بی آرایش زیباست. او عکس‌هایی بدون آرایش از خودش پست می‌کنند و مردم هم به همین خاطر او را مورد تحسین قرار می‌دهند. او گاهی وقت‌ها عکس‌هایی با توضیح: من اینجوری از خواب بیدار شدمم … از خودش به اشتراک می‌گذارد.

۶. جیجی حدید

زیباترین-سلبریتی‌ها

با اینکه او در رتبه بندی یکی از زیبا‌ترین چهره‌های این صنعت را دارد، اما از زیبایی ذاتی هم برخوردار می‌باشد. او زیبایی خودش را از مادر هلندی‌اش و همینطور پدر فلسطینی‌اش به ارث برده.

۷. کایلی جنر

زیباترین-سلبریتی‌ها

علیرغم اینکه کایلی جنر مغازه‌های لوازم آرایش فروشی و کیت رژلب مخصوص به خودش را دارد که خیلی سلبریتی‌های دیگر مثل دمی لواتو هم طرفدارش هستند، چند عکس بدون آرایش هم از خود پست کرده. با این وجود که اون هر گونه ترزیق لب و عمل جراحی زیبایی را انکار کرده، اما گفته که یاد گرفته چطور باید آرایش کند.

۸. ریحانا

زیباترین-سلبریتی‌ها

ریحانا هم یکی از آن ستاره‌هایست که از به اشتراک گذاشتن چهره‌ی خود ابایی ندارد. او تن پوستی خاص دارد که چهره‌ای جذاب به او بخشیده.

۹. لیدی گاگا

زیباترین-سلبریتی‌ها

لیدی گاگا از آن دست خواننده‌هایی است که با موزیک‌هایش شما را به وجد میاورد. با این حال هیچوقت سر از ظاهر لباس پوشیدن عجیب و غریب و نحوه‌ی آرایش کردنش در نمی‌آورید. او با ارسال عکس بدون آرایشش چند سال پیش، فالوور‌ها و طرفدار‌هایش را سورپرایز کرد.

این نوشته را از دست ندهید  زیباترین زبان‌های دنیا کدامند؟

۱۰.کیتی پری

زیباترین-سلبریتی‌ها

کیتی پری یکی از معروف‌ترین و تاثیر گذار‌ترین افراد در صنعت موسیقی پاپ است. آهنگ‌هایش در بالای لیست قرار می‌گیرند، موزیک ویدیو‌هایش نمایش زیادی دارند و او همچنین یکی از فالو شده‌ترین سلبریتی‌ها بر روی توییتر است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا