زیبایی

با ده زن مشهوری آشنا شوید که زیباترین چشم‌ها را در دنیا دارند

مثبت زندگی: احتمالاً شما هم با ما هم عقیده‌اید که بخش مهمی از زیبایی افراد مربوط به چشم آن‌هاست، اما به نظر شما چشم کدام بازیگر هالیوودی زیباتر است؟ چشم‌ها یکی از مهمترین و خاص‌ترین ویژگی‌های چهره هر فردی در دنیا هستند. علاوه بر بینایی، احساس افراد نیز از طریق این دو عضو کوچک قابل انتقال است. اما پیدا کردن اشخاصی که دارای زیباترین چشم‌های دنیا هستند مشکل است. همراه ما باشید تا در این مقاله هنرپیشه‌های را به شما معرفی کنیم که زیباترین چشم‌ها را دارند.

۱.آیشواریا رای (Aishwarya Rai)

زیباترین-چشم‌-ها

آیشواریا رای که یکی از زیباترین زنان هندوستان است، در رتبه اول لیست ما قرار گرفته است. او کار خود را به عنوان یه مدل آغاز کرد و در سال 1994 برنده جایزه زیباترین زن دنیا شد. چشمهای او حقیقتاً یکی از زیباترین چشم‌هایی است که در دنیا یافت می‌شود. رای همچنین در لیست مجله تایمز در سال 2004 به عنوان یکی از صد شخصیت تاثرگذار دنیا انتخاب شده است. بدون شک آیشواریا یکی از زیباترین زنان دنیاست و بخش بزرگی از این زیبایی را مدیون چشمان خود است.

۲. انجلینا جولی (Angelina Jolie)

زیباترین-چشم‌-ها

انجلینا جولی بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی و یکی از زیباترین زنان مشهور آمریکاست. او تاکنون یک بار جایزه اسکار، سه بار جایزه گلدن گلوب و دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما را برنده شده است. چشمان و لب جولی بسیار زیبا بوده و به گواه لیست‌های مختلف، همواره یکی از زیباترین زنان آمریکایی بوده است. جالب است بدانید که جان وُیت، پدر آنجلینا جولی نیز تاکنون یکبار برنده جایزه اسکار شده است.

 ۳. مگان فاکس (Megan Fox)

زیباترین-چشم‌-ها

مگان فاکس یکی از زیباترین و جذاب ترین بازیگران و مدلهای آمریکایی، با چشمان آبی خود در رده سوم لیست ما قرار دارد. او نه تنها چشمان زیبایی دارد، بلکه یکی از جذابترین زنان جوان هالیوودی نیز هست. جالب است بدانید که پسر نوزاد فاکس، یعنی Journey نیز چشمان زیبای مادر خود را به ارث برده است.

این نوشته را از دست ندهید  ترفندهایی برای آرایش پلک‌های افتاده

 ۴. کریستن استوارت (Kristen Stewart)

زیباترین-چشم‌-ها

کریستن جیمز استوارت یک بازیگر مشهور آمریکایی است. او بیش از هر چیز بخاطر بازی در نقش بلا سوان در سری فیلم‌های گرگ و میش یا Twilight مشهور است. چشمان استوارت بسیار زیبا و آرام بوده که هر کسی را مجذوب خود خواهد کرد.

۵. الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor)

زیباترین-چشم‌-ها

بانو الیزابت رزموند «لیز» تیلور، دارای رتبه امپراتوری بریتانیا DBE، یک بازیگر انگلیسی آمریکایی بود. او به تعداد چشمان آبی و زیبای خود برنده جایزه اسکار شده است! او اولین اسکار خود به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن را در سال 1961 برای بازی در فیلم باترفیلد 8 و دومین اسکار خود را در سال 1967 برای بازی در فیلم «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» کسب کرده است.

۶. گادا دی لورنتیس (Giada De Laurentiis)

زیباترین-چشم‌-ها

گادا پاملا دی لورنتیس یک آشپز حرفه‌ای، نویسنده و مجری تلویزیونی ایتالیایی- آمریکاییست. او دارای چشم‌های بسیار زیبایی است و برنامه آشپزی حرفه‌ای او که Everyday Italian یا «هر روز ایتالیایی» نام دارد از سال 2003 تا به امروز از شبکه فود نتورک در حال پخش است.

 ۷. کریستن کروک (Kristen Kreuk)

زیباترین-چشم‌-ها

کریستن لارا کروک بازیگر و مدیر اجرایی تولید کانادایی، یکی دیگر از افراد مشهوریست که چشم‌های بسیار زیبایی دارد. او بیشتر شهرت خود را به دلیل بازی در نقش لانا لانگ در سریال آمریکایی اسمال‌ویل (Smallville) بدست آورده. او در این سریال یکی از دوستان نزدیک سوپرمن است!

۸. سلینا جایتلی (Celina Jaitly)

زیباترین-چشم‌-ها

سلینا جایتلی یک بازیگر مشهور هندیست که بیشتر در فیلمهای بالیوودی فعالیت دارد. او که پیش از بازیگری به حرفه مدلینگ اشتغال داشت در سال 2001 جایزه زیباترین بانوی هند را کسب کرد. چهره او دارای ویژگی‌های آسیایی برجسته‌ای است و چشم‌های یاقوتی بسیاری زیبایی دارد. او این ویژگی‌های زیبا و خاص را از اجداد کشمیری خود به ارث برده.

۹. میلا یوویچ (Mila Jovovich)

زیباترین-چشم‌-ها

این بازیگر، نوازنده، مدل و طراح لباس اوکراینی-آمریکایی دارای یکی از زیباترین چشم‌ها در بین بازیگران هالیوودی است. او در طی دوران بازیگری خود در تعداد زیادی از فیلم‌های اکشن و تخیلی مثل رزیدنت اویل (Resident Evil) و عنصر پنجم نقش آفرینی کرده و به همین دلیل از سوی منتقدان شبکه VH1 لقب ملکه فیلمهای اکشن را از آن خود کرده است

این نوشته را از دست ندهید  جوش‌ها از چه خبر می‌دهند؟

۱۰. شارلیز ترون (Charlize Theron)

زیباترین-چشم‌-ها

شارلیز ترون بازیگر و مدل معروفیست که متولد آفریقای جنوبی است و دارای یکی از زیباترین چشم‌های دنیاست. او اولین تجربه‌های بازیگری خود را از اواخر دهه 90 میلادی کشور آمریکا کسب کرد و برای بازی  درخشان در فیلم هیولا یا Monster برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از آکادمی اسکار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =

دکمه بازگشت به بالا